Mistä saatte motivaatiota elää? Olen alle 40v ja ei enää jaksaisi.
Ikuista työttömyyttä ja senttien laskemista.
Rikkaana voisin elää ikuisesti.
Ollapa Minttu Räikkönen..
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää ne ihmiset jotka ovat keski-ikäisiä eikä ole päivääkään tehneet töitä. Ei tietenkään mitään koulutustakaan ettei vaan joudu töihin. Sitten ne valittavat köyhyyttä kun veronmaksajien rahoilla ei pärjää tarpeeksi hyvin.
No kun ei huolita töihin! Kaksi ammattia on ja niissä tietysti suoritttuna alan työharjoittelut. Mutta kukaan ei palkkaa!
9e päivä kyllä löytyy töitä vaikka kuinka paljon. Kun kysyy oikeaa työsuhdetta, niin ei kuulema riitä hommia!
Jännä homma...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon AP ollu 12v3kk työtön putkeen, ja elän täällä ihan muiden kiusaksi valtion rahoja käyttäen. Mulle on se ja sama jos oon seuraavatkin 12v työtön, mulle tulee jokatapauksessa takuueläke vaikka en tekis päivääkään töitä. Valmistuin vuosi sitten vaikeiten työllistävälle alalle, ja kouluun en pääse opiskelemaan toista turhaa tutkintoa, eli työttömänä on oltava. Mulla ei ole koskaan ollut ainuttakaan ystävää, enkä edes halua. En ole koskaan seurustellut, enkä edes halua. Mulle ei ole yhtään harrastusta, enkä edes halua. Yksin eläminen on kaikkein parasta.
Mies 35v turusta.
Mitä tapahtuisi, jos joku ihana nainen osoittaisi kiinnostusta sinua kohtaan? Miten muuten vietät arkeasi? Olisi kiva kuulla.
Ei ole vielä osoittanut, ja tuskin tulee osoittamaankaan. Naiset lähtee juosten karkuun kun kuulee mun 12v työttömyys putkesta, ja kaikenlisäksi mun mutsi tekee mulle ruoat ja pesee mun pyykit. Luuletko oikeesti et joku nainen kiinnostuisi tällasesta miehestä, jos oisin naisen kengissä kiertäisin mun kaltasen miehen hyvin kaukaa. Enkä halua et ykskään nainen joutuisi tutustumaan tällaseen alisuoriutujaan kun mä oon, parempiakin miehiä on olemassa miljoonia.
Mä oon netissä 24/7, koska muutakaan ei ole. Jos ei ois niin pirun kuuma niin menisin ulos kävelylle. Ja telkkarii mä katon noin tunnin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen yleensä saavuttaa sen minkä uskoo saavuttavansa. Ei kenenkään ole pakko olla loppuelämäänsä työtön. Lähde opiskelemaan, perusta oma yritys...
Mulle kelpaisi esim lääkärin ammatti. Mutta en ymmärrä mitään matematiikasta, kemiasta ja fysiikasta... Että ei se uskomalla toteudu
Ap
Voit opiskella hoitajaksi ja pääsee heti töihin jos on yritteliäs. Yksi tuttu meni opiskelemaan 1,5 vuotta kestävään hoiva avustaja koulutukseen. Siinä ei mitään ihmeempiä matikka ja kielitaitoja tarvitse. 40v vielä ehtii uudelleenkouluttautumaan. Uudelleen kouluttauduin nelikymppisenä ja toisen, viimeisen kerran viiskymppisenä mutta sitten tuli vaikeat vaihdevuosioireet ja muitakin sairauksia niin se jäi kesken. Nykyään ihmisillä on monta ammattia ja välillä uudelleenkouluttaudutaan. Ketään jaksa kiinnostaa tuollaisen paikalleen jähmettyneen ihmisen ruikutusta joka ei keksi mitään mielenkiintoista tekemistä tässä yhteiskunnassa. Ota elämäsi omiin käsiisi äläkä ruikuta. Olet kuin pikkuvauva että yhteiskunnan pitäisi holhota kun sua ei mikään kiinnosta.
Muuten hyvä, mutta en halua tehdä perushoitoa.
On sisällötön elämä, mietin, että ehtisin tehdä vielä Iltatähden meidän perheeseen <3
Ap
Tee ehdottomasti lapsi sillä sehän sinut pelastaa sisällöttömältä elämältä. Eihän se tarvitse perushoitoa vaan voit olla lääkäri sille ilman lääkärin koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen yleensä saavuttaa sen minkä uskoo saavuttavansa. Ei kenenkään ole pakko olla loppuelämäänsä työtön. Lähde opiskelemaan, perusta oma yritys...
Mulle kelpaisi esim lääkärin ammatti. Mutta en ymmärrä mitään matematiikasta, kemiasta ja fysiikasta... Että ei se uskomalla toteudu
Ap
Voit opiskella hoitajaksi ja pääsee heti töihin jos on yritteliäs. Yksi tuttu meni opiskelemaan 1,5 vuotta kestävään hoiva avustaja koulutukseen. Siinä ei mitään ihmeempiä matikka ja kielitaitoja tarvitse. 40v vielä ehtii uudelleenkouluttautumaan. Uudelleen kouluttauduin nelikymppisenä ja toisen, viimeisen kerran viiskymppisenä mutta sitten tuli vaikeat vaihdevuosioireet ja muitakin sairauksia niin se jäi kesken. Nykyään ihmisillä on monta ammattia ja välillä uudelleenkouluttaudutaan. Ketään jaksa kiinnostaa tuollaisen paikalleen jähmettyneen ihmisen ruikutusta joka ei keksi mitään mielenkiintoista tekemistä tässä yhteiskunnassa. Ota elämäsi omiin käsiisi äläkä ruikuta. Olet kuin pikkuvauva että yhteiskunnan pitäisi holhota kun sua ei mikään kiinnosta.
On sisällötön elämä, mietin, että ehtisin tehdä vielä Iltatähden meidän perheeseen <3
ApTee ehdottomasti lapsi sillä sehän sinut pelastaa sisällöttömältä elämältä. Eihän se tarvitse perushoitoa vaan voit olla lääkäri sille ilman lääkärin koulutusta.
Voi Jeesus,
En halua tehdä perushoitoa ventovieraalle, varsinkaan aikuiselle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viern perheeseen <3<br />
Ap[/quote kirjoitti:possua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi opinnot? Uusi suunta elämälle. Jospa rahaakin tulisi.
Itse ole 42v. Ole töissä ja tilanne sellainen, että etsin uutta työpaikkaa, kivat lapset, miesystävä. Kesäloma ja kesäsuunnitelmat. Pari ystävää. Näillä mennään ja kivasti menee. Elämä on vain parantunut tähän mennessä.
Löytyy kaksi turhaa ammattia, en halua kolmatta kertaa opiskella työttömäksi.
Kakan, oksennuksen ja pissaan siivous ei kiinnosta.
Ap
Omaa vessanpönttöään useimmat meistä putsaavat säännöllisesti. Ei luulisi olevan ylivoimaista tehdä sitä työkseen, jos ei muuta keksi.
Sähän oot parhaassa iässä, muuta ulkomaille ja nauti elämästä. Suomessa nyt masentuu joka toinen vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ja taas päädyttiin tähän.
Ai, että sulle "kelpaisi" lääkärin ammatti, buhaha. Tämmösistä tietää sun oleva pelkkä tylsistynyt rölli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ApTee ehdottomasti lapsi sillä sehän sinut pelastaa sisällöttömältä elämältä. Eihän se tarvitse perushoitoa vaan voit olla lääkäri sille ilman lääkärin koulutusta.
Voi Jeesus,
Ap
Työtöttömät vievät lapsen perushoitoon kahdeksaksi tunniksi ventovieraalle heti kun mahdollista ja hoidatuttaa siellä ympäri vuoden. Entäs jos opiskelisit lastenhoitajaksi sen sijaan että hoidatuttaisit lapsesi lastenhoitajalla jotta saat levätä. Eikö millään kiinnosta tienata rahaa sen sijaan että valittaa köyhyyttä. Se oma lapsiko sulle tuo lisää rahaa ja taludellista vaurautta.
Elää päivän kerrallaan, eikä aseta mitään suunnitelmia. Hakee kaikkia mahdollisia tukia ja juhlii kuin viimeistä päivää ilman huolta huomisesta. Siinäpä omat eväät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi Jeesus,
ApTyötöttömät vievät lapsen perushoitoon kahdeksaksi tunniksi ventovieraalle heti kun mahdollista ja hoidatuttaa siellä ympäri vuoden. Entäs jos opiskelisit lastenhoitajaksi sen sijaan että hoidatuttaisit lapsesi lastenhoitajalla jotta saat levätä. Eikö millään kiinnosta tienata rahaa sen sijaan että valittaa köyhyyttä. Se oma lapsiko sulle tuo lisää rahaa ja taludellista vaurautta.
Olen ollut työkkärin kautta päiväkodissa kuukauden työharjoittelussa. Todella ahdistavaa, kun en osaa puhua ihmisille. Vanhemmat pelotti, ja jännitin esim lasten aamupiiria jossa piti sanoa jotain ääneen.
Siis jännitin henkilökuntaa, kaikki niin iloisia ja puheliaita ja itse jännittynyt ja hiljainen ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sähän oot parhaassa iässä, muuta ulkomaille ja nauti elämästä. Suomessa nyt masentuu joka toinen vähintään.
Haha. Eivät ne uskalla ulkomaille lähteä kun ei ole varmaa onko siellä tyhjäntoimittajille samanlaista sosiaaliturvaa kuin suomessa. Eihän hän ole mitään opiskellut eikä opi mitään. Naida vaan osaa jotta saa itsensä paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää ne ihmiset jotka ovat keski-ikäisiä eikä ole päivääkään tehneet töitä. Ei tietenkään mitään koulutustakaan ettei vaan joudu töihin. Sitten ne valittavat köyhyyttä kun veronmaksajien rahoilla ei pärjää tarpeeksi hyvin.
No kun ei huolita töihin! Kaksi ammattia on ja niissä tietysti suoritttuna alan työharjoittelut. Mutta kukaan ei palkkaa!
9e päivä kyllä löytyy töitä vaikka kuinka paljon. Kun kysyy oikeaa työsuhdetta, niin ei kuulema riitä hommia!
Jännä homma...Ap
Asenteesi on niin negatiivinen ja oivoi etten palkkais minäkään. Työilmapiirikin menis ihan piloille moisella änkyräasenteella.
Liikunta ja eläimet ainakin itselläni
Vierailija kirjoitti:
Liikunta ja eläimet ainakin itselläni
Vihaan liikuntaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi Jeesus,
ApTyötöttömät vievät lapsen perushoitoon kahdeksaksi tunniksi ventovieraalle heti kun mahdollista ja hoidatuttaa siellä ympäri vuoden. Entäs jos opiskelisit lastenhoitajaksi sen sijaan että hoidatuttaisit lapsesi lastenhoitajalla jotta saat levätä. Eikö millään kiinnosta tienata rahaa sen sijaan että valittaa köyhyyttä. Se oma lapsiko sulle tuo lisää rahaa ja taludellista vaurautta.
Olen ollut työkkärin kautta päiväkodissa kuukauden työharjoittelussa. Todella ahdistavaa, kun en osaa puhua ihmisille. Vanhemmat pelotti, ja jännitin esim lasten aamupiiria jossa piti sanoa jotain ääneen.
Siis jännitin henkilökuntaa, kaikki niin iloisia ja puheliaita ja itse jännittynyt ja hiljainen ihminen.
Ap
Sehän on hienoa että on hiljainen niin pääsee ne suupaltit ääneen sillä niitähän on nykyään paljon ja kaikki huutaa samaan ääneen. Hiljaisiakin ihmisiä tarvitaan joukkoon niin ettei siinä ole mitään hävettävää. Mulla on joskus ollut työkaveri joka ei halunnut puhua mitään ja meillä synkkasi todella hyvin että työt tuli tehtyä ja jumalattoman ahkera ihminen se oli eikä turhia jurissut, valittanut eikä jaaraillut vaan laitettiin tuulemaan.
Sitten kun on näitä moottoriturpa työkavereita ollut niin työnteosta ei ole tahtonut mitään tulla vaan ne turpaansa soittaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon AP ollu 12v3kk työtön putkeen, ja elän täällä ihan muiden kiusaksi valtion rahoja käyttäen. Mulle on se ja sama jos oon seuraavatkin 12v työtön, mulle tulee jokatapauksessa takuueläke vaikka en tekis päivääkään töitä. Valmistuin vuosi sitten vaikeiten työllistävälle alalle, ja kouluun en pääse opiskelemaan toista turhaa tutkintoa, eli työttömänä on oltava. Mulla ei ole koskaan ollut ainuttakaan ystävää, enkä edes halua. En ole koskaan seurustellut, enkä edes halua. Mulle ei ole yhtään harrastusta, enkä edes halua. Yksin eläminen on kaikkein parasta.
Mies 35v turusta.
Mitä tapahtuisi, jos joku ihana nainen osoittaisi kiinnostusta sinua kohtaan? Miten muuten vietät arkeasi? Olisi kiva kuulla.
Ei ole vielä osoittanut, ja tuskin tulee osoittamaankaan. Naiset lähtee juosten karkuun kun kuulee mun 12v työttömyys putkesta, ja kaikenlisäksi mun mutsi tekee mulle ruoat ja pesee mun pyykit. Luuletko oikeesti et joku nainen kiinnostuisi tällasesta miehestä, jos oisin naisen kengissä kiertäisin mun kaltasen miehen hyvin kaukaa. Enkä halua et ykskään nainen joutuisi tutustumaan tällaseen alisuoriutujaan kun mä oon, parempiakin miehiä on olemassa miljoonia.
Mä oon netissä 24/7, koska muutakaan ei ole. Jos ei ois niin pirun kuuma niin menisin ulos kävelylle. Ja telkkarii mä katon noin tunnin päivässä.
Et voi olla netissä 24/7, koska katsot telkkaria tunnin päivässä.
T. matemaatikko
On sisällötön elämä, mietin, että ehtisin tehdä vielä Iltatähden meidän perheeseen
Ap