Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saatte motivaatiota elää? Olen alle 40v ja ei enää jaksaisi.

Vierailija
11.06.2021 |

Ikuista työttömyyttä ja senttien laskemista.
Rikkaana voisin elää ikuisesti.
Ollapa Minttu Räikkönen..

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat lapselliselta.

Vierailija
2/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsellinen, vaan tylsistynyt täti ihminen, jonka elämä on ohi

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänny Herran puoleen.

"Hän pelastaa sinut linnustajan ansasta, ja pahan sanan vallasta. Hän levittää siipensä sinun yllesi, ja sinä olet turvassa niiden alla." psalmi 91.

Kai se täytyy

Ap

Vierailija
4/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vapaaehtoistyötä esim. vanhojen ihmisten parissa. Saat heiltä perspektiiviä elämääsi. Etsi myös aktiivisesti työtä, vaikka ei se palkkatyö kyllä mitään elämänhalua kasvata. Mutta ainakin rahatilanne voisi olla vähän parempi. Itse opiskelen, se pitää mielen virkeänä ja on hauskaa. Mikä sinua kiinnostaa? Keksi se, ja perehdy siihen syvemmin. Opettele jokin uusi taito. Nauti luonnosta. Käy merenrannalla.

Vierailija
5/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että elämä on lyhyt ei sillä ole väliä onko rahaa tai töitä. Ikuisuus on muualla. Niitä koetellaan eniten jotka luoja haluaa lähelleen.

Vierailija
6/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudesta. Paheneva sairaus, niin haluaa elää joka hetken ottaen niistä kaiken irti. Ja loppujen lopuksi voi todeta, että hyvinhän tässä asiat tänään on, kun vasta huomenna on kipeämpi ja heikompi. Se on vähän sama, kuin että syötkö kellarista ensin pienet ja huonot perunat, vai isot ja hyvät. Viimeistä perunaa mutustellessa huomaat, että joka päivä sait syödä isoja ja hyviä perunoita.

Vierailija
7/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi,kyllä nyt koetellaan 😮

Vierailija
8/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritirati rallaa 😤😤

Vierailija
9/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi opinnot? Uusi suunta elämälle. Jospa rahaakin tulisi.

Itse ole 42v. Ole töissä ja tilanne sellainen, että etsin uutta työpaikkaa, kivat lapset, miesystävä. Kesäloma ja kesäsuunnitelmat. Pari ystävää. Näillä mennään ja kivasti menee. Elämä on vain parantunut tähän mennessä.

Vierailija
10/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan,ei kyllä vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
11/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö elää ihan itsekseen ei tarvita mitään motivaatioita ja muita hömpötyksiä.

Vierailija
12/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Best in kirjoitti:

Sairaudesta. Paheneva sairaus, niin haluaa elää joka hetken ottaen niistä kaiken irti. Ja loppujen lopuksi voi todeta, että hyvinhän tässä asiat tänään on, kun vasta huomenna on kipeämpi ja heikompi. Se on vähän sama, kuin että syötkö kellarista ensin pienet ja huonot perunat, vai isot ja hyvät. Viimeistä perunaa mutustellessa huomaat, että joka päivä sait syödä isoja ja hyviä perunoita.

Nyt on jo sokerit ja verenpaine koholla, en ole parantanut elämäntapojani,

ei pelota, vaan oikein odotan, että nämä pahenisi ja päästäisi minut tästä elämän tuskasta.

Ap

Vierailija
13/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tänään tätä samaa skeidaa😤

Päivästä toiseen....

Vierailija
14/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ole 42v. Ole töissä ja tilanne sellainen, että etsin uutta työpaikkaa, kivat lapset, miesystävä. Kesäloma ja kesäsuunnitelmat. Pari ystävää. Näillä mennään ja kivasti menee. Elämä on vain parantunut tähän mennessä.

Löytyy kaksi turhaa ammattia, en halua kolmatta kertaa opiskella työttömäksi.

Kakan, oksennuksen ja pissaan siivous ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
15/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen yleensä saavuttaa sen minkä uskoo saavuttavansa. Ei kenenkään ole pakko olla loppuelämäänsä työtön. Lähde opiskelemaan, perusta oma yritys...  

Vierailija
16/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun keho ei vaan suostu antamaan periksi, vaikka kaiken järjen mukaan mun pitäis olla jo kasvamassa ruohoo. Mikäpä pahan tappais...

Vierailija
17/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy kaksi turhaa ammattia, en halua kolmatta kertaa opiskella työttömäksi.

Kakan, oksennuksen ja pissaan siivous ei kiinnosta.

Ap

Mikä on se sellainen asia mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla? Sitten mietit miten rakentaa ura sen ympärille, kyllä tuon ikäisenä voi vielä mainiosti muuttaa elämän suuntaa. 

Vierailija
18/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lämmintä,taidan lähteä terassille 🍺🍺

Vierailija
19/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne murheet vaan muuttuvat toisiksi. Antaisin vasemman käteni jos omista murheistani häviäisi suurin osa niin että jäisi vain työttömyys jäljelle.

Vierailija
20/70 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon AP ollu 12v3kk työtön putkeen, ja elän täällä ihan muiden kiusaksi valtion rahoja käyttäen. Mulle on se ja sama jos oon seuraavatkin 12v työtön, mulle tulee jokatapauksessa takuueläke vaikka en tekis päivääkään töitä. Valmistuin vuosi sitten vaikeiten työllistävälle alalle, ja kouluun en pääse opiskelemaan toista turhaa tutkintoa, eli työttömänä on oltava. Mulla ei ole koskaan ollut ainuttakaan ystävää, enkä edes halua. En ole koskaan seurustellut, enkä edes halua. Mulle ei ole yhtään harrastusta, enkä edes halua. Yksin eläminen on kaikkein parasta.

Mies 35v turusta.