Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi tuntea tatuoinnistani huonommuutta?

Vierailija
10.06.2021 |

Miksi?

Mitä sinulla on minua vastaan vain sen takia, että olen ottanut tatuoinnin omaan ihooni? Taidolla tehdyn ja ihan kauniin, en mitään halpaa suttua kännissä. Mikä sinä olet arvostelemaan minua tämän valintani vuoksi? Mitä se sinulle edes kuuluu? En minäkään ääneen kommentoi sinun nenääsi, vaatteitasi tai ryppyjäsi. Mikä oikeus sinulla on arvostella minua?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tatuoinnin olekin tarkoitus jakaa mielipiteitä ja osoittaa että sen kantaja vähät välittää muiden mielipiteistä? Tosin tämä merkitys hävisi, kun tatuoinnit olivat trendi 200-luvun alussa, ja heikkoitsetuntoiset ottivat niitä ajattelematta asiaa sen pidemmälle, ollakseen ”cool”.

2000-luvun siis😂

Vierailija
22/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun huonommuutta tarvitse tuntea. Riittää, että hyväksyt, että toiset pitävät niitä rumina. Ihan sama kaikkien muidenkin asusteiden tai tyylien kanssa. Esim. Rekkalesbon on myös hyväksyttävä, että toisten mielestä hän olisi toisella tyylillä viehättävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkyvä tatuointi niin mikä ettei voi arvostella. Ei ole synnynnäinen ominaisuus. Vaatteen alla olevaa voi rauhassa pitää.

Vierailija
24/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti varoitti tatuoitujen naisten olevat hutsuja ja lumppuja. Olen kiertänyt sellaiset kaukaa.

DI

Eikö opiskelujen yhteydessäkään opetettu kyseenalaistamaan 1900-luvun alkupuolelta peräisin olevia ajatusmalleja ja rakenteita? Minun vanhempani oppivat vielä omina peruskouluaikoinaan protonien ja elektronien olevan pienimpiä jakamattomia yksiköitä luonnossa, mutta kuinkas kävikään..

FT, yksi tatuointi löytyy ja perseen jakaminen ympäriinsä ei ole koskaan ollut mun juttuni, joten yleistävä asenteesi kuvaa lähinnä omaa ahdaskatseisuuttasi.

Vierailija
25/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu nainen on halvan näköinen. 

Hän voi silti olla ihana ihminen, jotain mitä sinä et varmasti ole! :P

Voi raukkaa.

Vierailija
26/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti varoitti tatuoitujen naisten olevat hutsuja ja lumppuja. Olen kiertänyt sellaiset kaukaa.

DI

Tasapainoinen ihminen kohtelee jokaista kauniisti ja tasa-arvoisesti, haukkumatta, lopettaisin sinun tapailun HETI.

Tuo vaan mielipiteitäsi julki, niin tiedämme kiertää tuollaiset kaukaa. kuvitteletko todella että koemme menettävämme jotain? Hahahaha.

Tuskin tapaamme. Liikun itse ihan eri piireissä.

DI

Vierailija
27/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paikka, jossa kaikki ulkonäköön liittyvät asiat ruoditaan jokaista ihosolua myöten

Vierailija
28/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit kertovat arvostelukyvystä tai sen puutteesta.

Yksi tai kaksi kohtuullisen kokoista, siistiä ja taidokkaasti tehtyä asiallisessa paikassa ovat hienoja. Varsinkin jos niillä on kantajalleen jotain tiettyä henkilökohtaista merkitystä, mistä saa hyvän tarinan. Niissä ei ole mitään häpeämistä.

Sitten taas hirveän isot tatuointipinnat ympäri kroppaa kertoo näkemykseni mukaan siitä, että on pakonomainen tarve saada toisten huomio kiinnittymään ulkoisiin tekijöihin, ettei kukaan pääsisi liian lähelle ja huomaisi sisäistä tyhjyyttä. Tatuointi ei tässä tilanteessa ole enää itseilmaisua, vaan piiloutumiskeino. Hyvänä esimerkkinä performanssitaiteilija The Enigma.

Sitten taas, hittojako sillä väliä mitä mieltä minä jostain olen. Jokainen tekee omat päätöksensä.

Vierailija
29/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet huonompi.

Vierailija
30/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on fakta ettå alemmat sosiaaliluokat ja etenkin rikolliset tatuoittavat eniten.

Missä satumaailmassa sinä oikein elät?

Mistä tulee tämä teidän pakottava tarve haukkua muita? Onko teillä niin huono itsetunto että se on ainoa huvi minkä keksitte.

Vierailija
31/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toisen tatuointien haukkuminen on rumaa ja kertoo tyhmyydestä. 

Vierailija
32/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet huonompi.

Hanki jostain se itsetunto, niin ei tarvitse vertailla.

Vierailija
33/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko ajatella asiaa niin, että maailmassa on muutamia kehnoja puheenaiheita ja joista viisas, hyvätapainainen ihminen vaikenee. Ne ovat makuasiat, politiikka ja siisteys. 

Huonotapaiset ihmiset kertovat negatiivisen mielipiteensä  ihan mistä tahansa alkaen sinun tatuoinneista läheisen kahvilan servettien väriin. Asioita, joille he eivät voi yhtään mitään ja nolaavat vain itsensä.

Mieti mieluummin niitä kivoja ihm,isiä. jotka kehuvat tatuointejasi ja  näkevät ne positiivisesti.

Jos päästät arvostelijat ihosi alle annat myös periksi heille. Se saa arvostelijat innostumaan ja uskomaan , että he ovat sittenkin oikeassa.

Elämäänsä ei kannata kuluttaa tyhmiin ihmisiin. Kuin hyttysiin , joita pitää vain huitoa kauemmaksi omista ajatuksista.

&&& mieluummin niitä kivoja ihmisiä. jotka kehuvat... vaikeutta lisää että missä näin tolloja "kivoja ihmisiä" on?

Sanotaan nyt yhdessä että tatska nyt vaan on yleensä onneton tekele ja tollot (luetaan alempi yhteiskuntaluokka) ottaa sen jopa naamaansa tai todella näkyvälle paikalle. 

Vierailija
34/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riittää, että hyväksyt, että toiset pitävät niitä rumina. Ihan sama kaikkien muidenkin asusteiden tai tyylien kanssa. Esim. Rekkalesbon on myös hyväksyttävä, että toisten mielestä hän olisi toisella tyylillä viehättävämpi."

Miksi ihmeessä niin moni ihminen kokee, että heillä on täysi oikeus arvostella toisten ulkonäkövalintoja? Luuletteko oikeasti, että rekkalesboa kiinnostaa se, että monien mielestä hän olisi kauniimpi naisellisena - hän on varmasti kuullut samaa virttä jo miljoona kertaa, teidän mielipiteet eivät ole mitään uutta. Ihan rauhassa voitte pitää asioita rumina, mutta kun te arvostelijat ette ikinä pidä ajatuksianne omana tietonanne vaan niitä pitää toitottaa ympäriinsä. "Tää on vaan mun mielipide, että sun ulkonäkö on ruma, mulla on oikeus sanoa se kun kerran haluat näyttää rumalta!" Ok, kuulostatte yläasteikäisiltä kiusaajilta.

"Jos näkyvä tatuointi niin mikä ettei voi arvostella. Ei ole synnynnäinen ominaisuus. Vaatteen alla olevaa voi rauhassa pitää."

Miksi tatuoinnit pitäisi piilottaa, jotta ihminen saisi olla arvostelulta rauhassa? Mitä itse ajattelisit, jos joku tulisi ihan puun takaa haukkumaan sun vaatteet, hiukset ja meikit maan rakoon? Ne on näkyviä, sun itse valitsemia ominaisuuksia, joten mikä ettei niitä voi arvostella?

"Sitten taas hirveän isot tatuointipinnat ympäri kroppaa kertoo näkemykseni mukaan siitä, että on pakonomainen tarve saada toisten huomio kiinnittymään ulkoisiin tekijöihin, ettei kukaan pääsisi liian lähelle ja huomaisi sisäistä tyhjyyttä. "

Sun näkemyksesi mukaan juu. Oletko jutellut kenenkään todella tatuoidun kanssa ja kysynyt, onko asia näin? Vai tempaisitko tuon ihan omasta päästäsi ja uskot siihen totuutena? Ei kukaan ulkopuolinen kysymättä tiedä, miksi joku on hankkinut tatuointeja.

Huvittaa nää teidän kommentit. Voin luvata että tatuoidut ihmiset tietävät varsin hyvin, ettei tatuoinnit mahdu monien kauneuskäsitykseen. Teillä on täysi oikeus omaan mielipiteeseen kuten muillakin, mutta teidän mielipide ei ole objektiivinen totuus, ja muiden ulkonäön haukkuminen on epäkohteliasta ja yksinkertaisesti junttia, mutta se on ihan teidän häpeä.

Vierailija
35/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ajatella asiaa niin, että maailmassa on muutamia kehnoja puheenaiheita ja joista viisas, hyvätapainainen ihminen vaikenee. Ne ovat makuasiat, politiikka ja siisteys. 

Huonotapaiset ihmiset kertovat negatiivisen mielipiteensä  ihan mistä tahansa alkaen sinun tatuoinneista läheisen kahvilan servettien väriin. Asioita, joille he eivät voi yhtään mitään ja nolaavat vain itsensä.

Mieti mieluummin niitä kivoja ihm,isiä. jotka kehuvat tatuointejasi ja  näkevät ne positiivisesti.

Jos päästät arvostelijat ihosi alle annat myös periksi heille. Se saa arvostelijat innostumaan ja uskomaan , että he ovat sittenkin oikeassa.

Elämäänsä ei kannata kuluttaa tyhmiin ihmisiin. Kuin hyttysiin , joita pitää vain huitoa kauemmaksi omista ajatuksista.

&&& mieluummin niitä kivoja ihmisiä. jotka kehuvat... vaikeutta lisää että missä näin tolloja "kivoja ihmisiä" on?

Sanotaan nyt yhdessä että tatska nyt vaan on yleensä onneton tekele ja tollot (luetaan alempi yhteiskuntaluokka) ottaa sen jopa naamaansa tai todella näkyvälle paikalle. 

Onneks sä oot fiksu ja viisas. 

Vierailija
36/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä niin moni ihminen kokee, että heillä on täysi oikeus arvostella toisten ulkonäkövalintoja? Luuletteko oikeasti, että rekkalesboa kiinnostaa se, että monien mielestä hän olisi kauniimpi naisellisena - hän on varmasti kuullut samaa virttä jo miljoona kertaa, teidän mielipiteet eivät ole mitään uutta.

Näinhän se on. Rekkalesbo todennäköisesti haluaa näyttää viehättävältä niille ihmisille, jotka pitävät rekkalesboista. Jos se karkottaa ihmiset, jotka eivät pidä rekkalesboista, niin sehän on pelkkää plussaa. En mäkään mene valittamaan, että muodikkaasti pukeutuvat ihmiset näyttävät mielestäni typeriltä, sillä tiedän, etteivät he minua pyri miellyttämään vaan itseään ja hengenheimolaisiaan.

Vierailija
37/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei olisi niin vaikuttavia, jos ei löytyisi ihmisiä, jotka paheksuvat niitä.  Jännä että vielä 2021 niitä löytyy, mutta todennäköisesti niitä tulee löytymään aina. Mielenkiintoinen ilmiö.

Vierailija
38/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on fakta ettå alemmat sosiaaliluokat ja etenkin rikolliset tatuoittavat eniten.

Mistä tulee tämä teidän pakottava tarve haukkua muita? Onko teillä niin huono itsetunto että se on ainoa huvi minkä keksitte.

Minä en ole koskaan haukkunut tatuointeja. En kenellekään, enkä edes av:lla. En edes tässä ketjussa.

Silti: ylläoleva kirjoittaja on oikeassa. Hyvin, hyvin usein tatuointi kertoo alemmasta sosiaaliluokasta. Tatuointi on ikäänkuin huutomerkki tai nuoli tällaisessa ihmisessä, että alempi sosiaaliluokka korostuu entisestään.

Ei sillä, että siinä olisi mitään pahaa, että on alempaa sosiaaliluokkaa. Mitä sitä piilottelemaan.

Vierailija
39/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat vauvapalstalta vaikutteita ulkonäköösi niin huonosti menee. Ei nuorten joukossa ihmiset oudoksu tatskoja. Olen syntynyt -96 ja monilla kavereilla, miehelläni jne on tatuointeja. Ihan normaalia ja tapa ilmentää ulkonäöllisiä mieltymyksiä.

Vierailija
40/85 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan haukkunut tatuointeja. En kenellekään, enkä edes av:lla. En edes tässä ketjussa.

Silti: ylläoleva kirjoittaja on oikeassa. Hyvin, hyvin usein tatuointi kertoo alemmasta sosiaaliluokasta. Tatuointi on ikäänkuin huutomerkki tai nuoli tällaisessa ihmisessä, että alempi sosiaaliluokka korostuu entisestään.

Ei sillä, että siinä olisi mitään pahaa, että on alempaa sosiaaliluokkaa. Mitä sitä piilottelemaan.

Ni mitäs Parempaa Väkeä sinä sitten edustat? 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi