Miksi minun pitäisi tuntea tatuoinnistani huonommuutta?
Miksi?
Mitä sinulla on minua vastaan vain sen takia, että olen ottanut tatuoinnin omaan ihooni? Taidolla tehdyn ja ihan kauniin, en mitään halpaa suttua kännissä. Mikä sinä olet arvostelemaan minua tämän valintani vuoksi? Mitä se sinulle edes kuuluu? En minäkään ääneen kommentoi sinun nenääsi, vaatteitasi tai ryppyjäsi. Mikä oikeus sinulla on arvostella minua?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen katsoi pitkään kättäni ja lopulta totesi "mä en koskaan ottais tatuointia". Vastasin "mä en koskaan juopottelisi kaduilla missään ryysyissä keskelle päivää".
Never say never. Ei sitä koskaan tiedä, miten elämä heittelee. Saatat hyvinkin juopotella ryysyissä kadulla jonakin päivänä.
Ihan yhtä hyvin saattaa kuka vain ottaa tatuoinnin.
Ei nyt sentään. Esimerkiksi minä en tule koskaan ottamaan tatuointia. Sen uskallan sanoa ihan varmaksi.
Never say never ;).
Tämä tatuointien haukkuminen on palstalla tietyn porukan uusi tapa alistaa naisia. Puututaan toisten kehoon ja itsemääräämisoikeuteen. Makuja on rehellisesti monia ja ihan fiksut koulutetut miehet ja naiset voivat myös pitää tatuoinneista.
Tätä nuo incälit omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on hyvä tuntomerkki alemman luokan heikkolahjaisesta roskaväestä. Kannustan kaikkia tähän ryhmään kuuluvia ottamaan sellaisia, jotta osaan karttaa teitä joka tilanteessa.
Miten sää jaottelet nämä alemman/ylemmän luokan? Niitä tatuointeja kun on lääkäreillä, juristeilla, presidenteillä, toimistotädeillä, poliiseilla, opettajilla, jne.
Aika usein sieltä kyllä paljastuu joku "elämänkokemus" tatuoinnin takaa, eikä aina niin hyvällä. Jos ei osaa käsitellä asioita esim. terapiassa niin sitten ne asiat isketään ihoon ja kerrotaan että tämä tarkoittaa sitä ja tätä.
Kertoo mielestäni usein enemmän ihmisen tasapainottomuudesta, kuin pelkästä halusta koristella itseään.
No ei miksikään.