Näin Hanna Nohynek
Kommentit (47)
Minusta Hanna on oikeassa. Miksi Suomi ei keskustele asiasta? Korona on tullut ja tulee kiertämään tasaisin väliajoin.
Kaikki rajoitukset jo pois. Riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Risiryhmät on kohta rokotettu, siksi monen mielestä ei ole enää perusteita rajoituksille. Suomessa on rauhallinen tilannekin.
Vierailija kirjoitti:
Ja jostain syystä Norja ei ota rokottamattomia ulkomaalaisia kesällä-ei myöskään 1. kerran rokotettuja. Mitenkäs sen selität?
Vierailija kirjoitti:
Risiryhmät on kohta rokotettu, siksi monen mielestä ei ole enää perusteita rajoituksille. Suomessa on rauhallinen tilannekin.
Ja kuitenkin fudisfaneja haukutaan antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Hanna on oikeassa. Miksi Suomi ei keskustele asiasta? Korona on tullut ja tulee kiertämään tasaisin väliajoin.
Vain 17 % on saanut kaksi rokotetta ja 57 % ekan rokotteen. Pysykööt rajoitukset siihen asti, kunnes rokotuksia otettu kahteen kertaan yli 85 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jostain syystä Norja ei ota rokottamattomia ulkomaalaisia kesällä-ei myöskään 1. kerran rokotettuja. Mitenkäs sen selität?
Mites toi Norja mitenkään liittyy Suomeen?
Maskeista pitäisi jo luopua kokonaan joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä fudisfanit että av;n koronatrollit haistattelevat THL:lle ja Kiurulle ja kutsuvat koronan kylään. Edesvastuutonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 17% on rokotettu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin asiaa. Viruksen kanssa on opeteltava elämään, koska kokonaan sitä ei saada pois.
Saa pois jos maailmantalous ei mene aina kaiken edelle. Rajat kiinni ja sovitaan asiat. Hoidetaa taudit omissa maissa eikä kukaan poistu. Eli, jos kaikki sopivat asioista jne. Mulle tämä ei ole new normal.
Niiru kirjoitti:
Mun puolestani niistä voitaisiin ihan hyvin luopua jo. Kuulun riskiryhmään (mulla sytostaattihoito menossa) ja voin hyvin käyttää ffp3-hengityssuojainta, kun olen sellaisessa paikassa, missä on kohonnut riski saada koronatartunta.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan hallitus, THL ja muut asianomaiset pitävät yhteyttä keskenään. Nythän on päätetty antaa tehoste influenssarokotuksen yhteydessä riskiryhmille samalla kun annetaan influenssarokote. Siinä on sopivasti se minimi puoli vuotta kahden ensimmäisen rokotteen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Niiru kirjoitti:
Mun puolestani niistä voitaisiin ihan hyvin luopua jo. Kuulun riskiryhmään (mulla sytostaattihoito menossa) ja voin hyvin käyttää ffp3-hengityssuojainta, kun olen sellaisessa paikassa, missä on kohonnut riski saada koronatartunta.
Mistä sinä ostat noita FFP3-hengityssuojaimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Islantikaan ota kuin kahdesti rokotettuja. Heille tämä on kova päätös, koska turismi on maassa iso bisnes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 17 % on saanut kaksi rokotetta ja 57 % ekan rokotteen. Pysykööt rajoitukset siihen asti, kunnes rokotuksia otettu kahteen kertaan yli 85 %.
Riskiryhmäläiset on rokotettu kahteen kertaan. Siitä kertoo myös kuolleiden ja tehohoidon tarpeen väheneminen. "Uuden normaalin" perään haikailevat tietysti haluaisivat jatkaa rajoituksia ja maskin käyttöä maailman tappiin ja tämä toki heille henkilökohtaisesti suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaahan. Suomestakin pääsee Norjaan ilman rokotusta.
Minä aion välttää tilaisuuksia lopun elämääni ja maskia pidän myös. Introvertille herkkua!
Kerrankin asiaa. Viruksen kanssa on opeteltava elämään, koska kokonaan sitä ei saada pois.