Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä fyysisiä oireita stressi on sinulle aiheuttanut?

Vierailija
09.06.2021 |

Mitä oireita stressistä voi tulla? Itsellä ollut viimeisen vuoden aikana kaikenlaisia oireita, sitä ennen olen ollut terve. Mitään muuta eroa ei ole entiseen, kuin kova stressi. Lääkärissä käyty ja ei ole vakavaa.

Kommentit (389)

Vierailija
341/389 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Sen sijaan tahallinen terveyden sabotointi fyysisesti on aiheuttanut jotain. (enpä kerro miten mutta juuri niin että tomppelit ajattelee: voi raukkaa sil on varmaan stressiä, kun ovat autuaan tietämättömiä että oireet on kyllä aiheutettu rikollisesti ja tahalleen, turha tässä edes avata miten, koska tomppelit on taas ihan ulalla että eihän tuollaista voi tapahtua) Sen verran kova pala, että psykologia pas... ka hömpötuksillä ei ole vaikutusta. No pääasia et kohde itse tietää ja törkytekijät tietää et se tietää. Ei mene läpi: no kaikille voi tulla kato noi ku vanhenee jne...

Vierailija
342/389 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus, kova närästys, keskittymiskyvyn puutetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys, refluksi, oksentelu, jopa siihen pisteeseen saakka että jouduin teholle ja osastolle muutamaksi päiväksi kun ei pysynyt ruoka eikä nesteet sisällä. Luulin kuolevani. Sappi alkoi vaivaamaan kohtauksin, joten sekin leikattiin. Jäin tuona vuonna kesälomalle joten oireet jatkuivat ja jatkuivat kun piti palata töihin ja osa kesälomasta meni tosiaan sairaalassa. Minua stressasi myös se että työterveyslääkärit kirjoittivat sairaslomaa minulle vain viikoksi tai pariksi kerralla kolmen viikon lomani jälkeen, aloin pelätä kotoa lähtemistä jos alkaa oksettaa, ja piti käydä lääkärillä jatkuvasti, ja noihin pelkotiloihin sain rauhoittavia joita en uskaltanut ottaa koska minulla oli jo ennestään sellainen sumuinen olo kuin en olisi tässä maailmassaa ja ikään kuin että tarkkailisin asioita ulkopuolelta. Kun palasin töihin yht. 3 kk loman ja  sairasloman jälkeen niin työpaikka ei ottanut mitään vastuuta tuosta aiheuttamastaan stressistä, minulle annettiin vaan lisää töitä ja kaikki omat ja muiden rästit mitkä oli jääneet tuolta ajalta, koska muun tiimin asenne  oli että "jos se tulisi ens viikolla takaisin töihin" ja kun olin muutenkin niin tunnollinen että tein kaikkea mahdollista, jopa niitä työtehtäviä mitä muut eivät kelpuuttaneet itselleen koska eivät olleet tärkeitä eikä niiden avulla päässyt mielistelemään johdolle. Tuosta se stressi tavallaan lähtikin, koska ne asiat täytyy hoitaa jotta yritys pyörii ja asiakkaat on tyytyväisiä, ei se puhumalla pyöri.

Tuosta on neljä vuotta mutta tämän vuoksi jännittää nykyään aloittaa loma stressaantuneena.

Vierailija
344/389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli, piereskely, turvotus, ahdistus, unettomuus, oksentelu... Reagoin todella voimakkaasti pienimpäänkin stressiin, ei kiva :(

Vierailija
345/389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänfilmissä poikkeama, tutkittiin perusteellisesti varjoainekuvausta myöten, normaali tulos, ei mitään vikaa.

Vierailija
346/389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhosi näön toisesta silmästä pysyvästi. Diagnoosina Central serous retinopathy.

Vierailija
347/389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitysvaikeudet, vatsavaivat, uniongelmat, muistiongelmat ja jatkuva varuillaan olo.

Vierailija
348/389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei haittais, vaikka laittaisitte nuo taudinkuvaukset- ja vaikka muutkin ihan suomeksi. kun ei kaikki tiedä kaikkia corpus habituksia ja muita. mulla stressi teki yöpurentaa ja sitä kautta hirveet päänsäryt.(ähäpäs!meinasin itekki laittaa että bruksimia!)

Vierailija
349/389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoa ja turvattomuuden tunnetta..

Vierailija
350/389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee kehon lämpötila lähelle kuumetta monien jo täällä mainittujen oireiden lisäksi. Helposti voi olla 37.3 työpäivän aikana (toimistotyö tietokoneella) ja illalla pari tuntia työpäivän jälkeen laskee normaaliin noin 36.4. Lämmön nousun huomaa siitä kun tulee huono ja vähän sekava olo.

Olen yrittänyt googlaamalla selvittää stressin ja lämpövaihtelujen yhteyttä mutta ei oikein löydy mitään. Mutta ärsyttävä oire on.

Vierailija
351/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kuin muilla. Kaikkien lihasten jännitystiloja ihan ympäri kropan, jatkuva ripuli, mahan turpoaminen ja vatsakipukohtaukset, jonka jälkeen sonta lentää. Pissaaminen vaikeutuu stressaavassa tilanteessa, rakko jotenkin kouristaa ja sattuu kauheasti. Vapina, käsien tärinä, sydämensyke ympäri vuorokauden yli 90, kiihtyy nukkumaan mennessä niin että korvissa hakkaa eikä pysty nukkumaan. Rytmihäiriöitä. Kognitiiviset vaikeudet eli sanat ei löydy, muisti menee, kirjoittamistyö ei onnistu koska en kertakaikkiaan osaa kirjoittaa vaikka olen siinä lahjakas. En löydä autoa parkkipaikalta enkä kykene ajamaan ilman navia mihinkään. Iho rasvoittuu ja kukkii, hiki haisee kissankuselle. Levottomat ja jääkylmät jalat ja kädet, yleensä nekin hikeä valuvat. Hampaita puren yhteen öisin niin että lohkeilevat, seuraavana päivänä syöminen on vaikeaa koska suu ei aukea, leuat, posket, kaikki pinteessä ja kipeät. Jatkuvat elohiiret ja kaiken maailman lihaskuplinnat. Oksettava olo, kiertohuimaus, korvissa kohisee ja vinkuu. Iho muuttuu ns. marmori-ihoksi ja sinertää, Raynaudin oire laukeaa helposti. Mitäs vielä, varmasti jotain jäi...

Vierailija
352/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kuin muilla. Kaikkien lihasten jännitystiloja ihan ympäri kropan, jatkuva ripuli, mahan turpoaminen ja vatsakipukohtaukset, jonka jälkeen sonta lentää. Pissaaminen vaikeutuu stressaavassa tilanteessa, rakko jotenkin kouristaa ja sattuu kauheasti. Vapina, käsien tärinä, sydämensyke ympäri vuorokauden yli 90, kiihtyy nukkumaan mennessä niin että korvissa hakkaa eikä pysty nukkumaan. Rytmihäiriöitä. Kognitiiviset vaikeudet eli sanat ei löydy, muisti menee, kirjoittamistyö ei onnistu koska en kertakaikkiaan osaa kirjoittaa vaikka olen siinä lahjakas. En löydä autoa parkkipaikalta enkä kykene ajamaan ilman navia mihinkään. Iho rasvoittuu ja kukkii, hiki haisee kissankuselle. Levottomat ja jääkylmät jalat ja kädet, yleensä nekin hikeä valuvat. Hampaita puren yhteen öisin niin että lohkeilevat, seuraavana päivänä syöminen on vaikeaa koska suu ei aukea, leuat, posket, kaikki pinteessä ja kipeät. Jatkuvat elohiiret ja kaiken maailman lihaskuplinnat. Oksettava olo, kiertohuimaus, korvissa kohisee ja vinkuu. Iho muuttuu ns. marmori-ihoksi ja sinertää, Raynaudin oire laukeaa helposti. Mitäs vielä, varmasti jotain jäi...

Vierailija
353/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla stressi laukasee huuliherpeksen..

Vierailija
354/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työpaikka aiheutti sen, että oksensin lähes joka aamu autolle käveltyäni. Otin sitten vapaaehtoisesti karenssin ja irtisanouduin.

Vierailija
355/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköhäiriö, katkonäkö. "Näytönohjain käy hitailla."Unettomuus, pahoinvointi, silmissä musteneminen.

Vierailija
356/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uniongelmat,paniikkihäiriö,vapina,heikko libido,ainainen väsymys.. välillä miettii onko työnteko tai ylipäätään koko elämä tämän arvoista.

Vierailija
357/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointia, unettomuutta ja ahdistuneisuutta. Hiustenlähtö ym liittyy autoimmuunisairauteeni, ei stressiin.

Vierailija
358/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla stressi laukasee huuliherpeksen..

Ootko varma ettet stressaantuneena vaikka pure tai revi huuliasi? Se laukeaa helposti rikkinäisestä ihosta

Vierailija
359/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että noiden oireiden taustalla on muutakin kuin stressi.

Vierailija
360/389 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti pahimman stressin aikaan puolet hiuksista. Olin aina lapsesta asti ollut sellainen nättityttö, jolla on pitkät ja loivasti lainehtivat prinsessahiukset. Näytin ihan puliakalta ja suihkun lattiakaivo oli jatkuvasti tukossa hiuslähtöni takia ja ei ne edes enää loivasti kihartuneet, niiden laatukin muuttui sellaiseksi suoraksi, hamppuiseksi ja sähköiseksi.

Henkeä ahdisti. Kuvattiin keuhkot, mitään ei näkynyt. Puhallustesteissäkin sain jopa normaalia paremmat tulokset joten ei ollut astmaa tms. Joten ainoaksi diagnoosiksi tuli psyykkiset syyt. Sain myös nokkosihottuman, eli mulla turposi ylähuuli ihan humoristisen näköiseksi, näytin siltä kuin olisin ottanut huulitäytettä (pelkkään ylähuuleen) vaikka en ollut ottanut. Näytin Marge Simpsonilta. 

Ihan kaikkea en edes muista enää, se oli niin mustaa aikaa elämässäni nuoruus, että on pyyhkiytynyt muististani kokonaan pois. Nykyään on henkinen vointini parempi, hiuksetkin taas kuin Riitta Väisäsellä ja muutenkin parempi olo. Mutta kyllä silloin tosiaan opin sen, että terveys ja kauneus kulkevat käsi kädessä. Ei toista voi olla ilman toista, sen näkee ihmisestä jos hänellä on paha olla. Ei minusta ole noilta ajoilta kuviakaan paljoa ja olen niissäkin jotenkin haamun näköinen. Ihokin ihan oudon värinen verrattuna muihin ihmisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi