Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohimoiden ja otsan pistely ja puutuminen

Vierailija
09.06.2021 |

Onko jollain kokemuksia? Minulla niska ja takaraivo ovat jumissa. Lisäksi purentalihakset aristavat. Voivatko kireät lihakset aiheuttaa päänsäryn ja repäisyjen lisäksi pistelyä ja puutuneisuuden tunnetta otsalle ja ohimoille? Erityisesti jumissa olevan puolen ohimo oireilee. Oireet pahenevat tietyistä liikkeistä. Neurologi diagnosoi aiemmin jännityspäänsäryn. Olen kova stressaaja ja rupean helposti pelkäämään vakavampaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja ala liikkumaan.

Vierailija
22/23 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin tämän ketjun. Minulla niska on jumissa ja ohimolla korvan yläpuolella pistelee, erityisesti tietyissä liikkeissä. Taitaa olla jotenkin herkistynyt tunto, kun päänahkakin tuntuu jotenkin aralta, samoin takaraivo.

Jos on pitkäaikaista vaivaa ja sensitoitumista, voi hyötyä Triptyl-nimisestä lääkkeestä, joka kasvattaa kipukynnystä.

Triptyl on vahva lääke, en lähtisi kovin helposti kokeilemaan.  Nostaa myös painoa todella herkästi.

Jos ei ole rahasta kiinni, niin kokeilisin ennemmin mitä tahansa hoitomuotoa, vaikka hermoratahierontaa, akupunktiota, vyöhyketerapiaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga auttoi minulla niska-hartiavaivoihin ja purentalihasten kireyteen. Aiemmin oli vaikka mitä pistelyä, puutumista ja korvien soimista, mutta jo 3kk treenien jälkeen (2krt vko), ei mitään! Katsokaa vaikka netistä ohjeita tai ostakaa joku halpa nettitreeni.