Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työläiset yleensä luulevat että DI:llä on kiinnostusta tai aikaa jäädä rupattelemaan heidän kanssaan? Teet sen niinkuin on piirretty.

Vierailija
09.09.2024 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija
2/18 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt niin, että huoneeseen ei ole piirretty ovea eikä ikkunaa, semmoinen umpikuutio vähän hämmentää. Mutta mitäpä sitä suotta kyseenalaistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
4/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos DI on hankkinut myös arskapaperit ja omaa lain vaatimat pätevyydet, niin ymmärtää jokseenkin heti sen duunarin jutun tai mahdollisen korjausehdotuksen.

Sitten katsotaan lopussa kumman DI:n tekeminen on uskottavampaa, myös asiakkaan näkökulmasta...

sanoopi insamk-DI-sähköarska.

Vierailija
5/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on käynyt niin, että huoneeseen ei ole piirretty ovea eikä ikkunaa, semmoinen umpikuutio vähän hämmentää. Mutta mitäpä sitä suotta kyseenalaistamaan.

Turvahuoneet piirretään noin. Niiden kuvat on niillä työntekijöillä keiden turvaluokitus riittää kuvia käsittelemään.

Vierailija
6/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😎

Vierailija
7/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi DI:t yleensä luulevat että työntekijöillä on kiinnostusta tai aikaa jäädä rupattelemaan heidän kanssaan? Täysi tekeminen heidän virheidensä korjaamisessa.

Vierailija
8/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi DI:t yleensä luulevat että työntekijöillä on kiinnostusta tai aikaa jäädä rupattelemaan heidän kanssaan? Täysi tekeminen heidän virheidensä korjaamisessa.

Noh noh

Vierailija
9/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh

Noh noh? Etkö parempaa keksi? No et näköjään. Sääliksi käy.

Vierailija
10/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-hullu taas liikenteesssä aamuvarhaisella.

Vierailija
11/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on aina ollut tärkeetä! Mun mielestä ilman sitä parisuhde ei toimi. Tietty on aikoja pitkissä suhteissa että sitä on vähemmän vs vaikka alkuaikaan mutta... Se on susta/teistä itsestä kiinni annatteko sen väljähtyy.

Seurustelen oikean DI-miehen kanssa niin sanoisin että ikinä ei saa tarpeeksi...

Vierailija
12/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole niin paljon joutavaa aikaa kuin DI:llä, koska hän täälläkin riehuu joka toisessa aloituksessa.

Vierailija
13/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh

Noh noh? Etkö parempaa keksi? No et näköjään. Sääliksi käy.

Kaikki naiset eivät sitä myönnä, mutta jokainen haluaa DI:n.

Ehkä sinulla oli joskus hetken nainen, mutta hän jätti sinut DI:n takia. DI on miesten aatelia.

Tiedät, että olet kateellinen DI-miehille.

Ei kannata olla kateellinen. Myönnä osasi alemman tason palvelijamiehenä.

Juuri näin. DI saa myös perheen ja sinä olet yksin. Totu siihen.

Vierailija
14/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan, että mieheni on DI. Mä en siitä ammatista niinkää välitä vaan aseenteesta enemmän. DI on läpäissyt tiukan seulan.

Vierailija
15/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksi on aina ollut tärkeetä! Mun mielestä ilman sitä parisuhde ei toimi. Tietty on aikoja pitkissä suhteissa että sitä on vähemmän vs vaikka alkuaikaan mutta... Se on susta/teistä itsestä kiinni annatteko sen väljähtyy.

Seurustelen oikean DI-miehen kanssa niin sanoisin että ikinä ei saa tarpeeksi...

Siis sun DI-mies ei tyydytä sua? 

😂😂😂 

Kuulepa, DI(?), et todellakaan osaa trollata uskottavasti. 

Vierailija
16/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta olen valmis tekemään töitä sen eteen, että löytäisin miehen, joka on diplomi-insinööri. Käyn tapahtumissa ja verkostoidun insinöörien kanssa. Toivon, että pian tapaan sen oikean ja että meistä tulee onnellinen pari, joka jakaa elämänsä ilot ja surut yhdessä. Olen varma, että se päivä koittaa pian, ja kun sen aika tulee, tiedän, että olen löytänyt sen mitä olen aina etsinyt.

Vierailija
17/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun AMK-mies panee paremmin kuin sun isä.

Vierailija
18/18 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se,tekisi se DI ite työt,ei osaa.Vaikka on piirretty Nykyään nää DIt on avustajina,eivätkä pärjää edes niissä töissä,eivät osaa Keskustelkaa suuryritys missä teknologiaa ihmisten kanssa firmoja ei tartte mainita nimeltä kuulette DI totuuden.On tosi osaamattomia DI joita pitää koko ajan opettaa omantyön lomassa,tehdä joku muu DI työt.Korjata virheitä,koulutusko mättää.Ammatti ylpeys kaikilla,ei se ihmistä kummempi päätyy samaan paikkaan ja kun työura ohi tässäkö tämä paskan tärkeys oli.Siinnä..ei paljoa antanutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi