Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten fantasiat

Vierailija
09.06.2021 |

Minkälaisia fantasioita naisilla on?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/65 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä, että mieheni tulisi ja ottaisi minut syliinsä. Nostaisi keittiön työtasolle, kertoisi miten on kaivannut ja haluaa koskettaa minua. Hyväilisi samalla minua lantiolta ja rinnoista ja siirtyisi pikuhiljaa alaspäin. Siirtäisi pikkuhousuja sivuun ja sanoisi että haluaa nuolla minua. Saisin kielihoitoa ja samalla katsoa kun rakkaani antaa sitä minulle. Ja hittaasti ja kiireettömsti. Sitten mies nousisi seisomaan ja hitaasti työntyisi minuun sisään samalla suudellen ja pitäen selän takaa kiinni niin, että tuntisin kovettuneilla nänneilläni hänen rintamsa minua vasten. Sitten hän aloittaisi tasaisen työntelyn sisälläni.Tässä kohtaa yleensä laukean. Ja rakas mies löytyy. Mutta tälläinen seksi on vain fantasiaa minulle.

N37

Miulla on kanssa tää sama fantasia ja sama tilanne.😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka vaan vaniljaseksi sen oman spesiaalityypin kanssa.

Vierailija
44/65 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaikka vaan vaniljaseksi sen oman spesiaalityypin kanssa.

Eikö koskaan mansikkahilloa voisi olla mukavaa vaihtelua.

Vierailija
45/65 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkipolulla vastaan kävelisi joku minulle tuntematon treenattu mies. Hän varovasti lähestyisi minua, vähän jutustelisi. Lenkkeilystä ei tulisi enää mitään, koska molemmat ovat niin kiimassa. Sen jälkeen mies ottaisi minut määrätietoisesti pusikossa ja saisin elämäni kyydit.

Minulla on miehenä ollut samankaltainen fantasia. Joskus saatan lenkillä käydessä kesken kaiken mennä johonkin piiloon masturboimaan, kun saattaa alkaa haluttaan niin kovasti jossakin kauniin luonnon keskellä. Siitä on syntynyt fantasia, että joku ihana nainen huomaisi minut ja tulisi auttamaan ja lopulta rakastelisimme ihanasti lintujen laulaessa ympärillämme.

Vierailija
46/65 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä, että mieheni tulisi ja ottaisi minut syliinsä. Nostaisi keittiön työtasolle, kertoisi miten on kaivannut ja haluaa koskettaa minua. Hyväilisi samalla minua lantiolta ja rinnoista ja siirtyisi pikuhiljaa alaspäin. Siirtäisi pikkuhousuja sivuun ja sanoisi että haluaa nuolla minua. Saisin kielihoitoa ja samalla katsoa kun rakkaani antaa sitä minulle. Ja hittaasti ja kiireettömsti. Sitten mies nousisi seisomaan ja hitaasti työntyisi minuun sisään samalla suudellen ja pitäen selän takaa kiinni niin, että tuntisin kovettuneilla nänneilläni hänen rintamsa minua vasten. Sitten hän aloittaisi tasaisen työntelyn sisälläni.Tässä kohtaa yleensä laukean. Ja rakas mies löytyy. Mutta tälläinen seksi on vain fantasiaa minulle.

N37

Miulla on kanssa tää sama fantasia ja sama tilanne.😒

Kumppaninvalinta onkin tarkkaa hommaa.

Vierailija
47/65 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika h e i k k o j a. Ovat.

Mitä kuulemani mukaan aika kun itse(M) kerron seksiuniani ja -fantasioitani muutamille omille naisystäville/-tutuille niin.

Yllättää. Se aina sama n i u k k u u s ja vähäinen määrä mitä nämä naisihmiset niitä omia seksin sävyttämiä unia ja fantasioita ovat kokeneet?

En osaa sanoa. Johtuuko (M/n) erilaiset aivot ehkä syy..en tiedä. Niin vaikea sanoa ja ymmärtää vain.

M

Vierailija
48/65 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin, että kokenut lesbo opettaisi minua. Fantasiaksi jää, mutta saahan sitä aina kuvitella😉

Vierailija
49/65 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää minua huomattavasti iäkkäämpi rakastaja. Kerta kokenut ja fantasiani olis vakituinen joka huomioi minut jne. 

N28

Vierailija
50/65 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongaisin baarista keski-ikäisen hyvävartaloisen miehen, joka saisi jo pelkällä karismallaan paikat märäksi ja vastaanottavaiseksi, nännit kovaksi ja aistimukset voimakkaiksi. Mies olisi aivan fiiliksissä kun saisi parikymppisen nätin naisen seurakseen. Hyväisili juuri niin vastustamattomasti että saisi tehdä mitä vain haluaisi. Silti etenisi ihanasti tunnustellen kuitenkin määrätietoisesti ja kokemusta hyvällä tavalla huokuen. Penetraation alkaminen jo nostaisi olon uusiin korkeuksiin. Mies olisi kestävä ja kova. Loppusuoralla yhdyntä olisi niin nopeaa, intensiivistä ja voimakasta että se saisi aikaan tajuntaa laajentavan häkellyttävän vahvan yhdyntäorgasmin.

Vierailija
51/65 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettelisin komean hyvin varustetun nuoren miehen. Seksihommat sujuisivat kiivaissa merkeissä ja tulisinkin miehelle raskaaksi, synnyttäisin pojan. Arkisen turvallinen oma aviomieheni tietysti olisi ihan varma että hän olisi lapsen isä. Lapsen kasvaessa kehuisi miten komeat piirteet pojalla on ja sanoisi vielä että miksipä ei olisi kun hän sentään on isä.

Tiedän että tämä on paha mutta tällaista joskus käy mielessä hormonimyrskyissä.... että siitä pohdittavaa joillekin miehille. Älä pidä asioita itsestäänselvyyksinä. Ja ei ne harlekiinitarinat aina ole fiktiota.

Vierailija
52/65 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole jäänyt fantasiaksi. Minulla on sietämättömän ärsyttävä pomo  mutta hänellä on syötävän komea mies. Usein oli flirttiä. Sitten kerran kävi niin, että mies oli yökerhossa samaan aikaan, tiesin että pomo ei Suomessa....

Nykyisin kun pomo on ärsyttävä  sitä hän todella on, olen kääntänyt ajatukset tuohon ekan kerran yöhön. Tietäisi pomo vaan, mitä hänen kotonaan olen tehnyt....ja millaista nuorta kiinteää naista hänen miehensä on saanut

Vierailija
53/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytää minua huomattavasti iäkkäämpi rakastaja. Kerta kokenut ja fantasiani olis vakituinen joka huomioi minut jne. 

N28

🙋🏼

Vierailija
54/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään vaniljasta. Tällä hetkellä fantasioin ihan perusjutuista. Pitkistä hellistä hyväilyistä. Kosketuksista ympäri kehoa, erityisesti kosketuksista mun kosteuteen. Klitoriksen sormeiluista. Pitkään kestävästä suuseksistä puolin ja toisin. Lopulta, kun tärisisin halusta, mies tulisi mun sisääni ja harrastettais välillä hellää ja välillä rajumpaa seksiä. Komea, ihana ja haluttava mies, joka ei ole vieras, mutta jonka kanssa ei olla vielä ehditty sänkyyn.

Vierailija
55/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, mutta kyllä orgiat ihan vain naisten kesken on 🔥

Kaikkialla himokkaita kuumia naisia! Pehmeitä huulia, kosteutta, naisellisia ääniä, kevyitä juuri oikeanlaisia kosketuksia, suudelmia, nuolemista...

Tästä haaveilen usein ja muuntelen mielessä paikkoja, ketä ja kuinka paljon, sekä tapahtumia. Usein olen orgioiden ns. johtaja ja ohjailen mitä kukakin tekee. Nuoletan itseäni kaikilla, annan luvan tulla, tai olla tulematta. Leluja voi olla myös. Kuten tapit pyllyissä näyttää kiihottavilta vartaloiden touhutessa.

Toisaalta tykkään myös yhden olevan kohde ja muut keskittyvät vain häneen. Usein se on puolisoni, kun hän on niin huomionkipeä rontti ja hottis vartaloltaan.

Kovemmissa menossa on kahleet, köydet ja piiskat mukana. Silloin määrään kaikesta ja alistan loputtomasti märkänä valuvia avuttomia naisia. 

Joskus on myös miehiä, joiden käytön haluan hallita täysin. Pano-orjia, jotka pääsääntöisesti katsovat vierestä ja toimivat vain silloin kun haluan ja täysin miten minä haluan. Tätä mielikuvaa käytän hetero naisten alistukseen ja siihen kuuluu heidän hullupäinen kullinhimo vahvasti. 

Onneksi kaikki ei ole jäänyt vain fantasioiden tasolle..

N36

Vierailija
56/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/65 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluni äärimmilleen täyttyminen eri tavoin! Haluaisin että joku kokeilee rajojani ja työntää sinne mitä isompia asioita, venytellen ja minun pystymättä vaikuttamaan asiaan! Tottakai paljolla liukkarilla ja kiihotuksella. Ehkä vähän anaaliinkin voisi, mutta sitä en halua/uskalla oikeasti toteuttaa. 

N36

Vierailija
58/65 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sidottuna pukkiin perse pystyssä ja kolme miestä täyttäisi aukkoni. Huutaisin kivusta ja nautinnosta kun miehet oikeen naisivat joka reikääni. Suuni ja aukkoni valuisivat spermaa ja naimista kestäisi pitkään. Lopuksi monen tunnin runnomisen jälkeen olisin hikinen ja spermainen ja nyyhkyttäisin paikat arkana. Voi luoja kuinka kostun nytkin tätä kirjoittaessani. Tessa 32.

Vierailija
59/65 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin sidottuna pukkiin perse pystyssä ja kolme miestä täyttäisi aukkoni. Huutaisin kivusta ja nautinnosta kun miehet oikeen naisivat joka reikääni. Suuni ja aukkoni valuisivat spermaa ja naimista kestäisi pitkään. Lopuksi monen tunnin runnomisen jälkeen olisin hikinen ja spermainen ja nyyhkyttäisin paikat arkana. Voi luoja kuinka kostun nytkin tätä kirjoittaessani. Tessa 32.

Ettei vaan olisi Eero 62.

Vierailija
60/65 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olisi Eero 62.

Ihan varmasti on Eero 62. Ei kukaan järkevä ihminen lopeta viestiään noin anonyymilla forumilla. Paitsi silloin kuin teeskentelee jotain muuta mitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan