Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä kiinnostaa potkupallo ja olut, Romantiikan ja seksin sijaan?

Vierailija
01.07.2024 |

Ehdotin keväällä miehelleni yhteistä lomaviikkoa romantiikan ja seksin merkeissä. Olin jo puhunut vanhempieni kanssa, että ottavat lapset viikoksi hoitoon.

Mies vain mutisi jotain epämääräistä. Olin sitten varaamassa matkaa, kun mies ilmoitti, ettei ajankohta sovi, kun hänellä on silloin muuta menoa. Nyt kävi ilmi, että on sitten Saksassa kavereiden kanssa katsomassa jalkapalloa ja ryyppämässä. En voi ymmärtää miten jalkapallo, olut ja rymykaverit voi ajaa yhteisen laatuajan ja parisuhteen edelle.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta jalkapallo, alkoholi, huumeet tai romsntiikka, pari seksilelua hoitavat tarpeeni kun haluan.

Vierailija
2/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on vaan kasa psskaa. Mun ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit katsoo jalkapalloa.

Vierailija
4/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen ja puolisoin kanssa ollaan 365/24/7. Kai nyt mies haluaa välillä päästä siitä irti. Kenenkään polla muutoin kestä.

Pyrkikää saamaan viikonloppuihin enemmän puolison kanssa yhteistä aikaa.

Vierailija
5/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä haluta molemmat. Kaverireissu on kiva ja romanttinen reissu puolison kanssa on sekin kiva. Täytyy vaan aikatauluttaa.

Vierailija
6/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Barbara, ei tarvetta ä mmille.

Vierailija
7/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan mestaruuskisat tulevat 4 vuoden välein, romantiikkaa voit harrastaa milloin tahansa. Siinä sulle syy.

Vierailija
8/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootit katsoo jalkapalloa.

Romantiikka on junteille

Vierailija
9/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka tarjoaa paljon työtä suhteessa nautinnon määrään. Jalkapallossa ja olusessa se vähä tulee ilman panostusta, eli hyötysuhde on parempi.

Vierailija
10/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli.

Siellä kisapaikalla on kyllä sellaisia vanerikyliä, joissa miehesi saa sylin lämpöä, eksotiikkaa ja erotiikkaa.

Vierailija
11/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö nyt tosissasi että miksi miehelle on parempi vaihtoehto rentoutus ja viihde kuin työt, maksut ja toisten huomioiminen? Tai no eihän nainen tuota voi ymmärtää kun ei koskaan ole joutunut olemaan roolissa missä itse on vain huomioida ja palvelija kun on aina ollut sen palvelun ja huomioinnin kohde

Vierailija
12/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu tapahtuma joka on 4 vuoden välein ja mistä sinulle jo etukäteen sanottiin niin mikä ihmeen idiotismi sai sinut kuitenkin yrittämään sinun haluamaa asiaa juuri sille ajakohdalle mistä sinulle sanottiin että ei onnistu?

Vierailija
13/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole alunperinkään kuunnellut mitä miehesi sanoi kun "mies vai mutisi jotain epämääräistä"

Ihan varmistaakseni oliko se epämääräinen mutina jotan semmoista että "silloin ei onnistu kun tulee futkisen EM kisat"?

Vierailija
14/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaksi ensin mainittua on sata kertaa parempia vaihtoehtoja kuin jälkimmäiset.

Vierailija
15/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on välillä ihan ok. Romantiikka taas on aivan turhaa ja typerää hömpötystä.

Vierailija
16/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen esimerkki siitä, kuinka nainen yrittää torpedoida miehen omat reissut.

Kiusallaan varaa jotain tyhjänpäiväistä samaan ajankohtaan, jotta voi pistää miehen valitsemaan joko reissunsa tai puolisonsa.

Sitten voidaankin alkaa uhriutumaan kun mies valitsee ennemmin vuosia etukäteen porukalla suunnitellun matkan.

Ollessani nuori, sen aikainen puolisoni oli samanlainen. Joka ikinen kerta kun minulla olisi ollut joku meno, hän joko "sairastui" äkillisesti tai raivostui kun "meidänhän piti yhdessä katsoa se elokuva/käydä postilaatikolla yhdessä/nyppiä voikukat nurmikolla yhdessä/ tms muuta hyvin kriittistä."

M52

Vierailija
17/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä vaimoa kiinnostaa Facebook, Tiktok, Pokemon go ja podcastit seksin sijaan.

Viimeksi kuukausi sitten oli seksiä.

Ennen oli vähintään viikoittain poislukien kuukautisten aika.

Vierailija
18/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMESSA TAPETAA JOKA PÄIVÄ JOKU IHANASTI KOSKA OSUU KOHDALLE!!! PUUKKO KORVAN ALAPUOLETA SISÄÄN JA NOPEA VETO KESKIKOHTAA.

Vierailija
19/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt aika ainutlaatuista, ovat onnistuneet kaveriporukalla järjestämään niin, että kaikilla on aikaa ja varaa lähteä. Vai miten usein toteuttavat tuollaisia? Miehelläsi on varmasti huippureissu menossa.

Mua harmittaa, kun Suomessa nämä isot kisat ei näy oikein mitenkään. Keski-Euroopassa on vähän eri meininki.

Olisit onnellinen miehesi puolesta, kyllä te nyt ehditty kutemaan muulloinkin.

Vierailija
20/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö nyt tosissasi että miksi miehelle on parempi vaihtoehto rentoutus ja viihde kuin työt, maksut ja toisten huomioiminen? Tai no eihän nainen tuota voi ymmärtää kun ei koskaan ole joutunut olemaan roolissa missä itse on vain huomioida ja palvelija kun on aina ollut sen palvelun ja huomioinnin kohde

Juurikin näin. Feminismi on vale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi