Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten fantasiat

Vierailija
09.06.2021 |

Minkälaisia fantasioita naisilla on?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, ettei mieheni olisi pettänyt ja keksinyt juttuja. Toivoisin että olisi edes nyt rehellinen, mutta ei.

Sellaset toiveet.

Vierailija
22/65 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjähyppy miehen luvalla. Ei oo lupaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oviksen aikaan fantasioin melkein jokaisesta lähietäisyydelle sattuvasta miehestä. En niin että toivoisin mitään tapahtuvan, mutta ajatukset on villejä. Miehen ei tarvitse olla edes erityisen haluttava/hyvännäköinen, riittää että se on mies ja näköetäisyydellä, kun herää ajatukset, millaistahan tuon kanssa olisi. Miltä se tuntuu päälläni koko painollaan, millaista ääntä hän pitää lauetessaan, miltä tuntuu puraista miestä hellästä solisluun kohdalta kun hän panee ylläni, ihan lähellä minua. Kuinka kaksi vierasta vaan päätyisivät nussimaan, tarjoutuisin astumaan takaapäin, miehen vietti vaan veisi työntymään kun rehevä takamus on siinä tarjolla, tiukka ote lanteilta... Rinnat hänen kasvoillaan, kun olen päällä, hän hamuaa niitä suuhunsa. Se yhteinen kiihko, huohotus, antautuminen, antaminen ja ottaminen. Katse toistemme silmissä kun huippu lähestyy. 

En tiedä, jotain tämmöistä hyvin alkukantaista ja parhailla

Nyt täytyy kyllä tunnustaa että alko seisomaan ja aika lujaa..

Vierailija
24/65 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla ei olisi yhtään toimivaa siittiötä. 

Vierailija
25/65 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi-kolme miestä samaan aikaan, omanikin ehdottomasti mukana. Panisivat mua vuorotellen, tulisivat sisääni monta kertaa. Niin että seuraavana päivänä käveleminen voi sattua. 

Vierailija
26/65 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei fantasioi mitään mitä tekisi oman miehensä kanssa. Masentavaa..mutta ei yllätä. Kotisohvalta löytyy yksi sellainen, joka ei fantasioi luultavasti mistään seksiin littyvästä.

Hiuksista nostat sen roskiin, muuta neuvoa ei tule!

Vierailija
27/65 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä, että mieheni tulisi ja ottaisi minut syliinsä. Nostaisi keittiön työtasolle, kertoisi miten on kaivannut ja haluaa koskettaa minua. Hyväilisi samalla minua lantiolta ja rinnoista ja siirtyisi pikuhiljaa alaspäin. Siirtäisi pikkuhousuja sivuun ja sanoisi että haluaa nuolla minua. Saisin kielihoitoa ja samalla katsoa kun rakkaani antaa sitä minulle. Ja hittaasti ja kiireettömsti. Sitten mies nousisi seisomaan ja hitaasti työntyisi minuun sisään samalla suudellen ja pitäen selän takaa kiinni niin, että tuntisin kovettuneilla nänneilläni hänen rintamsa minua vasten. Sitten hän aloittaisi tasaisen työntelyn sisälläni.Tässä kohtaa yleensä laukean. Ja rakas mies löytyy. Mutta tälläinen seksi on vain fantasiaa minulle.

N37

Tämä olisi oikeasti unelma. Minullakin löytyy rakas mies, mutta mitään tämäntapaistakaan en tule ikinä kokemaan hänen kanssaan. Olen ihan suoraan kertonutkin että tämäntyylinen puhe ja hidas, määrätietoinen toiminta olisi niin ihanaa että en voi edes kuvailla. Tosin en ole maininnut nuolemisesta koska tiedän että se ällöttää miestä, enkä siksi sitä tässä suhteessa ole halunnut. 

Mutta mies sanoo vaan että tuollainen olisi kiusallista teatteria eikä hän puhu noin. Muutenkin meidän seksi on tosi huonoa, en saa ikinä orgasmia kun mies ei "jaksa" eikä "osaa" tehdä mitään. Omien sanojensa mukaan. 

Vierailija
28/65 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä, että mieheni tulisi ja ottaisi minut syliinsä. Nostaisi keittiön työtasolle, kertoisi miten on kaivannut ja haluaa koskettaa minua. Hyväilisi samalla minua lantiolta ja rinnoista ja siirtyisi pikuhiljaa alaspäin. Siirtäisi pikkuhousuja sivuun ja sanoisi että haluaa nuolla minua. Saisin kielihoitoa ja samalla katsoa kun rakkaani antaa sitä minulle. Ja hittaasti ja kiireettömsti. Sitten mies nousisi seisomaan ja hitaasti työntyisi minuun sisään samalla suudellen ja pitäen selän takaa kiinni niin, että tuntisin kovettuneilla nänneilläni hänen rintamsa minua vasten. Sitten hän aloittaisi tasaisen työntelyn sisälläni.Tässä kohtaa yleensä laukean. Ja rakas mies löytyy. Mutta tälläinen seksi on vain fantasiaa minulle.

N37

Tämä olisi oikeasti unelma. Minullakin löytyy rakas mies, mutta mitään tämäntapaistakaan en tule ikinä kokemaan hänen kanssaan. Olen ihan suoraan kertonutkin että tämäntyylinen puhe ja hidas, määrätietoinen toiminta olisi niin ihanaa että en voi edes kuvailla. Tosin en ole maininnut nuolemisesta koska tiedän että se ällöttää miestä, enkä siksi sitä tässä suhteessa ole halunnut. 

Mutta mies sanoo vaan että tuollainen olisi kiusallista teatteria eikä hän puhu noin. Muutenkin meidän seksi on tosi huonoa, en saa ikinä orgasmia kun mies ei "jaksa" eikä "osaa" tehdä mitään. Omien sanojensa mukaan. 

Reilu viikko oltu erossa mun työreissun takia mutta nyt on halut niin isot että jotain tämän suuntaista aion tehdä kun pääsen kotiin.. Tietysti vähän kiusottelevia viestejä matkalla kotiin ensin niin vähän tietää millä mielellä mies on tulossa kotiin. Nuolemista tuskin saan mutta hyväilyä, silittelyä ja naiseni saa taatusti olonsa tuntemaan halutuksi ja rakkaaksi..

Vierailija
29/65 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla vastaan kävelisi joku minulle tuntematon treenattu mies. Hän varovasti lähestyisi minua, vähän jutustelisi. Lenkkeilystä ei tulisi enää mitään, koska molemmat ovat niin kiimassa. Sen jälkeen mies ottaisi minut määrätietoisesti pusikossa ja saisin elämäni kyydit.

Vierailija
30/65 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi on tulossa kotiin, mutta et todennäköisesti saa nuolemista, vaikka naisesi saa olonsa tuntemaan halutuksi? Mitä sinä sitten oikein odotat saavasi?

Vierailija
31/65 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne mun fantasiat on enimmäkseen sitä, että onnistuisi löytämään itselleen miehen, joka tekisi asioita, eikä vaan laiskana rönöttäisi sohvalla, kuten kaikki sukulaiset ja kavereiden miehet rönöttävät. Esimerkkinä näkee tahran lattiassa ja sen sijaan, että toteaa tossa on tahra, ottaa itse rätin käteensä ja pyyhkii sen. Toisin sanoen toimisi kuin aikuinen eikä hemmoteltu kakara. 

Vierailija
32/65 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudankova ja kestävä peli käytössä. Niin että sais todella tarpeeksi.  N47

Vierailija
33/65 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei fantasioi mitään mitä tekisi oman miehensä kanssa. Masentavaa..mutta ei yllätä. Kotisohvalta löytyy yksi sellainen, joka ei fantasioi luultavasti mistään seksiin littyvästä.

Hep, täällä ainakin yksi joka on kanssasi aivan eri mieltä. Fantasioin jatkuvasti, että mieheni tulisi joskus kotiin kiimaisena kuin eläin, repisi vaatteet yltäni, kaataisi sängylle/sohvalle tai painaisi seinää/ruokapöytää vasten ja ottaisi minut oikein rajusti, mielellään takaapäin. Ajatuskin saa paikat kostumaan!

Vierailija
34/65 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin siitä, kun mies nuolisi mua ensin kauanniin kauan että saisin orkun. Sitten olisi hänen vuoro saada kielihoitoa niin kauan kuin hän haluaaIhana kun k.ulli olisi täydellisen kova, keskikokoa ja saa olla käyräkin vaikka. 

Juuri ennen laukeamista hän työntyisi muhun, vetäisi mua hiuksista ja sanoisi miten ihana olen ja miten hyvältä tunnun ja tuoksun. Hän saisi puhua mulle todella rivoja myös. 

Pitkä sessio olisi ihana ja toki 2-3 kierrosta ottaisin heti tällaisen miehen kanssa. Mitä enemmän miestä saisin, sitä enemmän häntä haluan. 

Vierailija
35/65 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa mun keittiössäni tekevä mies, jota halaisin takaapäin ja pussaisin selkää ja olkapäätä. Tuoksuisi hyvälle. Hivuttaisin käteni vatsalle paidan alle ja katsoisin miten reagoi.

Vierailija
36/65 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Tämä olisi oikeasti unelma. Minullakin löytyy rakas mies, mutta mitään tämäntapaistakaan en tule ikinä kokemaan hä

eihän tämän pitäis olla ihan normaalia suhteessa eikä millään tavalla edes fantasointia, fantasointi on se että sen jälkeen juostaan kesä yöhön nakuna metsään jatkamaan tai jotain muuta hauskaa seksin tutkimista yhdessä.

:M50

Vierailija
37/65 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoava mies. Vihaan imurointia. Ja muutenkin sellainen, joka on oikeasti mukava ja huolehtiva, aikuinen. Että ei ole mukava vaan sillon kun haluaa sänkyyn, vaan oikeasti kunnioittaa ja näkee naiset tasavertaisina. Ei luule itsestään liikoja, eikä kuvittele omaavansa erityisoikeuksia sukupuolensa takia.

Vierailija
38/65 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia on mikä jää vain haaveisiin, me otettaisiin mukaan miehen pyöräilykaverin. He riisuisivat minut, ottaisivat vuorotellen ja pitkään, pidettäisiin taukoa ja jatkettaisiin loputtomiin. N57

Vierailija
39/65 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin fantasioin seksistä oman miehen kanssa, eli pieleen meni.

Muutenkin monessa suhteessa nainen olisi helppo tyydyttää pienen huomaavaisuuden avulla, eikä ne toiveet ole mitään ihmeellisiä. Usein vaan niitä ei syystä tai toisesta toteuteta.

Vierailija
40/65 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin että veljeni tulisi nussimaan minua mieheni ollessa työreissuilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi