Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten fantasiat

Vierailija
09.06.2021 |

Minkälaisia fantasioita naisilla on?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei fantasioi mitään mitä tekisi oman miehensä kanssa. Masentavaa..mutta ei yllätä. Kotisohvalta löytyy yksi sellainen, joka ei fantasioi luultavasti mistään seksiin littyvästä.

Nyt hakemaan menkkaripulin kunniaksi sushia sille ihanuudelle, chop chop! 

Vierailija
62/78 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin toteuttaa oman mieheni fantasioita, mitä ne onkaan. En mitään kovin rajua, mutta haluaisin tosissani yrittää tyydyttää mieheni sängyssä. En ole vaan saanut miestä kertomaan toiveistaan. Kaikki mun fantasiat liittyy vaan häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/78 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin yökerhossa kauniin ja seksikkään naisen, jonka kanssa suutelisimme ja tanssisimme hitaita. Ilta jatkuisi hänen kotiinsa, jossa rakastelisimme ja nuolisimme toisiamme koko yön. Rakastuisimme ja alkaisimme seurustelemaan.

Sitten se elämä olisikin sitä, että selkä vääränä saisi kantaa kotiin menkkarättejä kahden naisen tarpeisiin, eikä nalkutukselle ja draamailulle tulisi loppua, kun kilpaa pms-päissämme vinkuisimme.

No niin, olipas nyt taas tyhmän stereotypisesti kirjoitettu. En ole itsekään mikään pahimman luokan draamailija ja nalkuttaja joka kärsisi kovin pahoista pms-oireista, joten miksi kumppaninikaan välttämättä olisi. Jos kärsisi, niin voisin tuoda suklaata, hieroa hartioita ja koettaa tehdä hänen olonsa paremmaksi. 

Elämä olisi ihanaa ja rakkaudentäyteistä. Seksi kaunista ja hellää, eroottista. Sellaista se olisi, fantasioissa.

N36

Vierailija
65/78 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaisin yökerhossa kauniin ja seksikkään naisen, jonka kanssa suutelisimme ja tanssisimme hitaita. Ilta jatkuisi hänen kotiinsa, jossa rakastelisimme ja nuolisimme toisiamme koko yön. Rakastuisimme ja alkaisimme seurustelemaan.

Sitten se elämä olisikin sitä, että selkä vääränä saisi kantaa kotiin menkkarättejä kahden naisen tarpeisiin, eikä nalkutukselle ja draamailulle tulisi loppua, kun kilpaa pms-päissämme vinkuisimme.

No niin, olipas nyt taas tyhmän stereotypisesti kirjoitettu. En ole itsekään mikään pahimman luokan draamailija ja nalkuttaja joka kärsisi kovin pahoista pms-oireista, joten miksi kumppaninikaan välttämättä olisi. Jos kärsisi, niin voisin tuoda suklaata, hieroa hartioita ja koettaa tehdä hänen olonsa paremmaksi. 

Elämä olisi ihanaa ja rakkaudentäyteistä. Seksi kaunista ja hellää, eroottista. Sellaista se olisi, fantasioissa.

N36

Miksi kirjoitit edes tuon menkka osuuden? kuukautiskierto ja joidenkin pms-oireet on ihan normaalia, eikä sille mitään voi. Meillä ei onneksi kummallakaan pahoja. Vähän herkempiä vain ollaan tietyssä vaiheessa kiertoa. Eikä meillä nalkuteta, tai vinguta. Siteitä/tampoonejakin on kaapissa useammalle kuulle varastossa. Jotkut käyttävät oikein kuukuppia, niin loppuu sekin vähäinen raahaminen.

Muutenhan tuo on ihan toteutettavissa oleva haave elämästä. Kannatan, mutta vähän toisella asenteella lähtisin liikkeelle.

Toinen N36

Vierailija
66/78 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seksuaaliset kuvitelmat - tieteellinen tutkimus

https://www.psychologytoday.com/us/blog/slightly-blighty/201508/womens-…

Oleellisia kohtia käännettynä:

Pohjois -Texasin yliopisto ja Notre Damen yliopisto tutki 355 nuorta naista, tulokset - joissa tutkittiin myös muita seksuaalisia ja aggressiivisia fantasioita, itsetuntoa, sukupuoliasenteita ja muita persoonallisuustestauksia - ovat, että naisten kuvitelmia olivat joutuminen:

52% miehen pakottamaksi seksiin

32% miehen raiskaamaksi

28% miehen pakottamana suorittamaan suuseksiä

24% sidotuksi/kahlituksi (being incapacitated)

17% naisen pakottamaan seksiin(?)

16% miehen(?) pakottamana anaaliyhdyntään

9% naisen raiskaamaksi(?)

9% naisen pakottamana suorittamaan suuseksiä

Kaiken kaikkiaan 62% ilmoitti, että hänellä on ollut ainakin yksi edellä mainituista kuvitelmista.

Pohjois-Texasin yliopistossa Jenny Bivonan johtama tutkijaryhmä havaitsi, että kaiken kaikkiaan 62% osallistujista kertoi omaavansa jonkin tyyppisen raiskauskuvitelman.

Niistä naisista, jotka ilmoittivat omaavansa yleisimmän raiskauskuvitelma: ''mies on ylivoimainen tai pakottanut antautumaan seksuaalisesti tahtoani vastaan'' oli tämä kuvitelma 40 prosentilla vähintään kerran kuukaudessa ja 20 prosentilla vähintään kerran viikossa.

Tutkijat päättelivätkin, että nämä tulokset osoittavat raiskauskuvitelmien olevan merkittävässä roolissa monien naisten seksuaalisessa kuvitelmissa.

Vierailija
67/78 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oviksen aikaan fantasioin melkein jokaisesta lähietäisyydelle sattuvasta miehestä. En niin että toivoisin mitään tapahtuvan, mutta ajatukset on villejä. Miehen ei tarvitse olla edes erityisen haluttava/hyvännäköinen, riittää että se on mies ja näköetäisyydellä, kun herää ajatukset, millaistahan tuon kanssa olisi. Miltä se tuntuu päälläni koko painollaan, millaista ääntä hän pitää lauetessaan, miltä tuntuu puraista miestä hellästä solisluun kohdalta kun hän panee ylläni, ihan lähellä minua. Kuinka kaksi vierasta vaan päätyisivät nussimaan, tarjoutuisin astumaan takaapäin, miehen vietti vaan veisi työntymään kun rehevä takamus on siinä tarjolla, tiukka ote lanteilta... Rinnat hänen kasvoillaan, kun olen päällä, hän hamuaa niitä suuhunsa. Se yhteinen kiihko, huohotus, antautuminen, antaminen ja ottaminen. Katse toistemme silmissä kun huippu lähestyy. 

En tiedä, jotain tämmöistä hyvin alkukantaista ja parhaillaan vaikka monta miestä samassa tilanteessa kanssani yhtä aikaa. :)

Ihanan kuumia fantasioita. Tuo yks on noussut tomerasti ihan pystyyn, kun lukenut näitä.

Vierailija
68/78 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ystäväpariskunnan kanssa yhteisaunassa. Näin ystäväni miehen ison kalun. Siitä lähtien olen fantasioinut seksistä tuon jumalaisen kalun kanssa.

Vierailija
69/78 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fantasioinut että, minut kaapattaisiin orgioihin. Minut pakotettaisiin lesboilemaan ja monta miestä panisi minua. Naisetkin naisivat vyödildolla ja alistaisivat haluihinsa. Monen tunnin orgioiden jälkeen olisin joka paikaikasta turtana. Pilluni paisuksissa, anaalini koskisi että olisi vaikea kävellä ja istua. Leukani ja nieluni olisi kipeä suunainnista ja olisin yltäpäältä eritteissä. Sitten minut palautettaisiin kotiovelle ja pääsisin suihkuun ja käpertymään peitonalle nyyhkyttämään kipujani paikat arkana. Siru.

Vierailija
70/78 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme ystäväpariskunnan kanssa yhteisaunassa. Näin ystäväni miehen ison kalun. Siitä lähtien olen fantasioinut seksistä tuon jumalaisen kalun kanssa.

Miten haluaisit saada tyydytyksen sillä isolla kalulla ?

Vierailija
71/78 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on tissimiehen käsittelyyn pääseminen, pitkä esileikki ja lämmittely ennen kuin siirrytään panemaan. Fantasioin seksitreffeistä, joissa on etukäteen puhuttu toistemme toiveet niin et molemmat tietää ja hyväksyy. Ekaks tanssittais sellasessa normitanssiotteessa ja siinä vähirellen mies alkaisi hyväillä selkää, lanteita ja kylkiä. Kädet voi välillä käydä rintojenkin kohdalla kevyesti. Suutelua. Mulla ois sellanen niskan takaa kiinnitetty mekko ja hyväilyn lomassa mies jossain vaiheessa avais mekon niin, että kangas laskeutuu mun lantiolle. Mies suutelisi kaulaani, olkapäitätäni ja kiusoitellen kävisi myös välillå pitsiliivien peittämillä rinnoilla. Hyväilisi rintoja laajalta alueelta, kauan, välillä kiihkeitä kielisuudelmua ja vartalon hyväilyä joka puolelta. Mies riisuisi mun rintsikat ja oman ylävartalonsa paljaaksi. Hyväilyä, suutelua puolin ja toisin. Nännien suutelua, kevyttä imemistä. Nännien pyörittelyä sopivalla voimistuvalla otteella,  tekee mut "hulluksi". Kiusoittelua, hyväilyä, suutelua. Toisen nännin pyörittely ja toisen imeminen ja näitä vaihdellen. Tätä kauan, + koko vartalon hyväilyä ja suutelua. Riisuttais loput vaatteet ja viimeistään nyt käytäis sängylle. Mies jatkais tissien ja vartalon hyväilyä, silittelisi hyväksyväsit mun mahan leikkausarpia, suukottelisi ja välillä lipaisisi kielellä myös kylkiä, käsivarsia, lantion seutua. Voisin nuolla ja hyväillä miehen kullia ja kiveksiä, myös hänen nännejään, jos ne erogeenista aluettä hälle. Mies sormettaisi ja imisi samalla nännejä. Vaniljaseksiä edgettäen. Voin ratsastaa, mut siinäkin olis kiva saada tissien kautta kiihotusta ja välillä keskeyttää yhdyntä ja vaan keskittyä nauttimaan tissihoidosta. Kun oon tarpeeks kiihottunu, mies voi panna takaapäin. Mut silloinkin ois kiva kun hyväilis käsillään mun selkää, kylkiä, huomioisi rinnat.

N 54, about D75, toinen tisu isompi ku toinen, mut molemmista suora yhteys alapäähän

Vierailija
72/78 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan epänormaali; en moisia kuvittele ikinä. Ja jos seksin aikana jotain kuvittelenkin, niin sitten olen mies joka panee jotain naista jonka ostanut parittajalta. Tämä mies pistäisi minut tai sen naisen siis, sellaiseen "pöytään" tai johkiin, missä olis perse pystyssä ja selkä notkolla ja pillureikä näkyvillä. Jalat yhdessä ja sitten se mies sanois että nyt otatt suuhun...ja pian haluaisi sitten tulla panemaan . 

Olenko ainoa joka tuollaista kuvittelee? meillä on upea seksielämä oikeasti, ja seksiä on paljon, piiiiitkä suhde!

Vierailija
73/78 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiani on kohdata älykäs ja ajatteleva mies, joka osaa keskustella maailmantapahtumista ja lukemistaan kirjoista. Ja olisi mies, joka ei harrasta urheilua eikä etenkään kuntosalia. 

On kuitenkin Daniel Craig kroppa, joka tullut lukemalla, sakin pelaamisella ja orkideoita hoitamalla?

Vierailija
74/78 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, vahva, hyväntuoksuinen mies panee mua lähärissä pitkään ja antaumuksella. Saan hyväillä ja hieroa hänen niskaansa, hartioita, ihanaa alaselän kaarta ja kylkiä... Kattoo omistavasti silmiin, työntyy hitaasti pohjaan, välillä nopeammin. Välillä puhuu vähän tuhmia, ottaa hiuksista kiinni, kääntää mun päätä sivulle, pussaa ja näykkii kaulaa niin että parranssänki pistelee, kuiskii korvaan et nyt saan kunnolla... Painaa mua välillä vähän kovemmin patjaa vasten niin et ollaan tosi lähekkäin, välillä irrottautuu ja koventaa tahtia ja tekee muutaman kovan, vihaisen työnnön, sit taas hitaammin tahdissa, kaikessa rauhassa jatkaen... Kun laukean niin hetkeksi pysähtyyy, sit alkaa taas hiljalleen liikkua ja jatkaa... Sit keskittyy vain itseensä, ihailen miltä hän näyttää ja tuntuu niin himoissaan, puristan itseäni oikein tiukaksi hänen kalunsa ympärillä, rajut loppukiihdytykset ja hän tulee mun sisään... Sit pitkän aikaa vain ollaan silleen siinä hiljaa lähekkäin, niin kauan kuin kalu pysyy sisällä... Ja sit edelleen pötkötellään ja silitellään...Näinkin jännä fantasia sinkkunaisella 😀 N47

Vierailija
75/78 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fantasia on tissimiehen käsittelyyn pääseminen, pitkä esileikki ja lämmittely ennen kuin siirrytään panemaan. Fantasioin seksitreffeistä, joissa on etukäteen puhuttu toistemme toiveet niin et molemmat tietää ja hyväksyy. Ekaks tanssittais sellasessa normitanssiotteessa ja siinä vähirellen mies alkaisi hyväillä selkää, lanteita ja kylkiä. Kädet voi välillä käydä rintojenkin kohdalla kevyesti. Suutelua. Mulla ois sellanen niskan takaa kiinnitetty mekko ja hyväilyn lomassa mies jossain vaiheessa avais mekon niin, että kangas laskeutuu mun lantiolle. Mies suutelisi kaulaani, olkapäitätäni ja kiusoitellen kävisi myös välillå pitsiliivien peittämillä rinnoilla. Hyväilisi rintoja laajalta alueelta, kauan, välillä kiihkeitä kielisuudelmua ja vartalon hyväilyä joka puolelta. Mies riisuisi mun rintsikat ja oman ylävartalonsa paljaaksi. Hyväilyä, suutelua puolin ja toisin. Nännien suutelua, kevyttä imemistä. Nännien pyörittelyä sopivalla voimistuvalla otteella,  tekee mut "hulluksi". Kiusoittelua, hyväilyä, suutelua. Toisen nännin pyörittely ja toisen imeminen ja näitä vaihdellen. Tätä kauan, + koko vartalon hyväilyä ja suutelua. Riisuttais loput vaatteet ja viimeistään nyt käytäis sängylle. Mies jatkais tissien ja vartalon hyväilyä, silittelisi hyväksyväsit mun mahan leikkausarpia, suukottelisi ja välillä lipaisisi kielellä myös kylkiä, käsivarsia, lantion seutua. Voisin nuolla ja hyväillä miehen kullia ja kiveksiä, myös hänen nännejään, jos ne erogeenista aluettä hälle. Mies sormettaisi ja imisi samalla nännejä. Vaniljaseksiä edgettäen. Voin ratsastaa, mut siinäkin olis kiva saada tissien kautta kiihotusta ja välillä keskeyttää yhdyntä ja vaan keskittyä nauttimaan tissihoidosta. Kun oon tarpeeks kiihottunu, mies voi panna takaapäin. Mut silloinkin ois kiva kun hyväilis käsillään mun selkää, kylkiä, huomioisi rinnat.

N 54, about D75, toinen tisu isompi ku toinen, mut molemmista suora yhteys alapäähän

Fantasioin seksitreffeistä, joissa on etukäteen puhuttu toistemme toiveet niin et molemmat tietää ja hyväksyy

Ei tuo ole fantasiaa vaan käsikirjoitus.

Vierailija
76/78 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kulli siis jo löysänä isompi kuin miehesi vehje, vai miksi sanot sitä isoksi?  Ei kai se nyt sentään jäykkänä siellä ollu?

Vierailija
77/78 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

32% miehen raiskaamaksi

Nämä on minun ja tuossa järjestyksessä ja niin että olen tuo ensimmäinen on voimassa kaikissa jälkimmäisissä 😍

Vierailija
78/78 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten seksuaaliset kuvitelmat - tieteellinen tutkimus

https://www.psychologytoday.com/us/blog/slightly-blighty/201508/womens-…

Oleellisia kohtia käännettynä:

Pohjois -Texasin yliopisto ja Notre Damen yliopisto tutki 355 nuorta naista, tulokset - joissa tutkittiin myös muita seksuaalisia ja aggressiivisia fantasioita, itsetuntoa, sukupuoliasenteita ja muita persoonallisuustestauksia - ovat, että naisten kuvitelmia olivat joutuminen:

32% miehen raiskaamaksi

9% naisen raiskaamaksi(?)

9% naisen pakottamana suorittamaan suuseksiä

Kaiken kaikkiaan 62% ilmoitti, että hänellä on ollut ainakin yksi edellä mainituista kuvitelmista.

Pohjois-Texasin yliopistossa Jenny Bivonan johtama tutkijaryhmä havaitsi, että kaiken kaikkiaan 62% osallistujista kertoi omaavansa jonkin tyyppisen raiskauskuvitelman.

Niistä naisista, jotka ilmoittivat omaavansa yleisimmän raiskauskuvitelma: ''mies on ylivoimainen tai pakottanut antautumaan seksuaalisesti tahtoani vastaan'' oli tämä kuvitelma 40 prosentilla vähintään kerran kuukaudessa ja 20 prosentilla vähintään kerran viikossa.

Tutkijat päättelivätkin, että nämä tulokset osoittavat raiskauskuvitelmien olevan merkittävässä roolissa monien naisten seksuaalisessa kuvitelmissa.

Voidaan tiivistää että nainen haluaa olla feminiini joka joutuu maskuliinin miehen käsiin joka ottaa naisensa  miten kulloinkin haluaa.