Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähensin Cola Cola ZERON juontia ja vaihdoin vissyveteen, paino alkoi pudota reilusti

Vierailija
09.06.2021 |

Mistähän voisi johtua seuraava: vaihdoin Coca cola Zeron vissyveteen. Hanavesi ei ole kovin juotavaa kyllä sinänsä, jotain kuplivaa on oltava. Tämän myötä paino alkoi pudota liikunnan myötä 2kg viikko, aikaisemmin ei muuttunut suuntaan eikä toiseen vaikka liikui. Zerossa ei ole kaloreita, mutta vaikuttaako ne makeutusaineet muka aineenvaihduntaan näin dramaattisesti?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse join keväällä ainakin 2 tölkkiä päivässä, tuota cola zeroa. Olen laihtunut 6kk aikana n.10kg :)

Vierailija
2/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kokeilen samaa itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä tutkittu. Muistaakseni siihen on yleensä ajateltu olevan kaksi syytä: keinotekoiset makeutusaineet ikään kuin huijaa kehoa luulemaan, että se saa energiaa, vaikka se ei saakaan, ja sitten keho ei tule kylläiseksi vaan reagoi kovalla nälällä - sinä syöt lisää. Mutta toinen syy on kai se että ne makeutusaineet myös jotenkin vaikuttaa suoleen niin että suoli imeyttää ravinnon sokerit tehokkaammin.

Vierailija
4/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsinkö nyt vakavasta puutoksesta kun olen juonut zeroa vain yhden tölkin eläissäni?

Vierailija
5/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä tutkittu. Muistaakseni siihen on yleensä ajateltu olevan kaksi syytä: keinotekoiset makeutusaineet ikään kuin huijaa kehoa luulemaan, että se saa energiaa, vaikka se ei saakaan, ja sitten keho ei tule kylläiseksi vaan reagoi kovalla nälällä - sinä syöt lisää. Mutta toinen syy on kai se että ne makeutusaineet myös jotenkin vaikuttaa suoleen niin että suoli imeyttää ravinnon sokerit tehokkaammin.

Ja lisäksi vielä en ole herkkuihin sortunut, vaikka Zeroa juonutkin. Joskus 6 vuotta sitten olin niinikään päässyt plösöytymään, tuolloin tosin sokerillista cokista meni reilusti. Sen kun jätti ja alkoi pyöräilemään, niin putosi vieläkin reilummin, yhden kesän aikana lähti 20 kg. Aloin epäilemään asiaa, kun keväällä ei paino liikkunut mihinkään suuntaan vaikka kuinka pyöräili. Nyt vähentänyt Zeroa radikaalisti niin n. viikossa alkanut muutos näkyä.

ap

Vierailija
6/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä vinkistä. Latkin Pepsi Maxia suunnilleen sixpackin viikossa. Pitää vaihtaa vissyyn!

Vierailija
7/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä kuplinnasta on?

Vierailija
8/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista minäkin olen lukenut.

Vierailija
9/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti voi luopua kokonaan Pepsi Maxistani❤️💔

Vierailija
10/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset ihmiset killittävät jotain kokista tai pepsiä ja vielä joka päivä?

Vierailija
11/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, kaikenlaiset lisäaineet.

Minä koen painonhallinnan helpoksi kun jätin kaikenlaiset lisäaineet. Myös ruoat ja einekset.

Vierailija
12/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt tässä vähän laihdutella, ja oon huomannut että Zeron juonti aiheuttaa mulla pahenevaa makean mielitekoa. Niin voimakasta jopa että sitä on vaikea vastustaa. Vissylinjalle yritän siirtyä.

Vierailija
13/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiset ihmiset killittävät jotain kokista tai pepsiä ja vielä joka päivä?

Mulla on rankka työ ja maha ei kestä kahvia pitkin päivää, joten kolasta saa mukavan sokeri- ja kofeiinisatsin. Ei viitsisi ruveta taas pitämään vetämään.

Vierailija
14/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiset ihmiset killittävät jotain alkoholia litratolkulla ja tupakkaakin kuluuu pari askia päivässä joillakin?

Vierailija
15/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meni Zeroa aivan liikaa ja vaikutus oli sama. Nyt ostan 6 tölkin paketin ja sillä pärjää päivän tai kaks. Joskus on menny 3 6 tölkin pakettia, kun oli stressiä ja asiantuntijahommis aikataulut painoi päälle. Maha ei kans tykkää kahvista, niin joku korvike on oltava. 

Vierailija
16/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiset ihmiset killittävät jotain alkoholia litratolkulla ja tupakkaakin kuluuu pari askia päivässä joillakin?

Helvetin hyvä kysymys! Lähes yhtä tyhmää on pilata hampaansa näillä mössöillä.

Vierailija
17/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rankka työ ja maha ei kestä kahvia pitkin päivää, joten kolasta saa mukavan sokeri- ja kofeiinisatsin. Ei viitsisi ruveta taas pitämään vetämään.

Autocorrect. Siis pitämään: piriä.

Vierailija
18/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kertyy nestettä jalkoihin näistä sokerittomista keinomakeutetuista ja illalla nukkumaan mennessä nilkkoja särki. Vichylinjalla tilanne korjaantui.

Vierailija
19/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt zeron käyttöä radikaalisti, ennen joka päivä vähintään yksi tölkki nyt 2-3 tölkkiä viikossa. Sellaisen 24 packsin kun osti, niin reilu viikko meni että oli juotu. Ostan edelleen tuon 24 oloa (0,33), mutta riittää heittämällä yli kuukaudeksi. Kokonaan en luovu, mutta vähempi parempi.

Vettä ja vichyä lisännyt. Kuplivan juomisesta tulee hyvä fiilis, koukussa siis hiilihappoihin?

Vierailija
20/38 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivennäisvesikin vaurioittaa hammaskiillettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän