Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako jo mennä ottamaan koronarokotteen?

Vierailija
08.06.2021 |

Nyt on Pfizer-Biontechiäkin pistetty Suomessa jo kuudetta kuukautta. Suurin osa rokotusten sivuvaikutuksista ilmenee kai 4 kuukauden kuluessa. Silti vähän mietityttää kun tämä on uudella tekniikalla tehty rokote, että voikohan siitä tulla jotain pitkäaikaisvaikutuksia. Sellaisia jotka tulee ilmi vasta vaikka parin vuoden päästä ja jotka tulee todennäköisemmiksi sitä mukaa mitä useamman MRNA-piikin ottaa. Rokotusaikani on huomenna, sen voisi vielä perua.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On otettu jo kaksi annosta eikä mitään oireita.

Vierailija
2/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kertoisitteko omia kokemuksianne tuosta rokotteesta ja jos tiedätte näihin huoliini vastaavia artikkeleita, niin linkkejä kiitos ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kertoisitteko omia kokemuksianne tuosta rokotteesta ja jos tiedätte näihin huoliini vastaavia artikkeleita, niin linkkejä kiitos ym.

Kohta sekopäät taas alkaa.

Vierailija
4/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkös piikki otettu viikko sitten, vähän oikeaa olkavartta kolotteli, vaikkakin piikki tuikattiin vasempaan, joten kolottelu luultavimmin johtui ihan jostain muusta.

Vierailija
5/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopäät? Voihan tänne linkittää tieteellisesti tutkittua tietoakin.

Vierailija
6/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieretti ihan sairaasti seuraavana päivänä. Varmaan se 5g.

Vierailija
7/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en luottaisi niin nopealla tahdilla kerättyyn tietoon. Joku skitsofreenikko kerännyt ne kuitenkin.

Vierailija
8/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri siksi ottamassa nyt rokotteen että sain juuri tuon rokotteen. Mene ihmeessä.

Vierailija
9/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kanssa ei pidä hätäillä. Katsotaanpa viidenkymmenen vuoden päästä mitä ensimmäisille rokotetuille kuuluu ja vedetään vasta sitten johtopäätöksiä.

Vierailija
10/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei voi kukaan vastata koska emme nää tulevaisuuteen, tuleeko joitain haittavaikutuksia. Sen takia rokote on virallisesti vapaaehtoinen vaikka siihen painostus tekee siitä periaatteessa pakollisen. Jos siis vuosien kuluessa ilmenee ihmisille outoja oireita jotka yhdistetään rokotteisiin, sinulle sanotaan että "itse päätit ottaa vapaaehtoisen rokotteen, ei kukaan pakottanut".

Että suosittelisin punnitsemaan riskisi saada vakava korona, onko uudenlaisen rokotteen riski pienempi kuin se? Tämä on ihan oma valintasi.

Vierailija
11/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirin rokotusikäisestä osastosta suuri osa käynyt rokotteen ottamassa eikä ole kukaan valittanut sivuvaikutuksia. Itse en ole vielä päässyt piikille kun olen sen verran nuori.

Vierailija
12/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei voi linkittää,mistä luulet johtuvan.

Vierailija
13/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt täältä? Etkö osaa itse tehdä järkevää päätöstä? Ota se rokote!

Vierailija
14/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt täältä? Etkö osaa itse tehdä järkevää päätöstä? Ota se rokote!

Miksi kysyt täältä? Etkö osaa itse tehdä järkevää päätöstä? Älä ota rokotetta!

Vierailija
15/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rokotevastainen, tai piikkipelkoinen, muuten ei kysymystä asetettaisi "uskaltaako jo".

Onhan rokotteita annettu maailmanlaajuisesti jo niin monille kymmenille miljoonille (vai onko niitä jos satoja miljoonia, en ole lähiaikoina tsekannut) ihmisille että jos niissä olisi mitään muuta "uskaltamista" kuin se piikin pelko tai Ap:n henkilökohtainen rokotevastaisuus, ei kysymystä edes olisi.

Astrazenecankin vaarallisuutta EU paisutteli vain että saisi perusteet kauppasopimuksen purulle yhtiön kanssa kun se ei toimittanutkaan rokotteita lupaamassaan aikataulussa, kun sopimuksesta oli unohtunut merkintä siitä että toimitusviivästyksillä voisi sopimuksen purkaa, eikä EU:ta huvittanut olla maksumiehenä muiden maanosien rokotteiden valmistukseen.

Vierailija
16/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotevastainen. Olen vain varovainen. Kaikki kansallisessa rokotusohjelmassa olevat rokotteet olen tähän mennessä ottanut ja sen päälle vielä kaukomaille matkustaessa suositellut sekä kausi-influenssarokotteet. Tämä uusi rokote vain huolestuttaa siksi että siinä on uusi tekniikka ja pitkäaikaisvaikutuksista olisi tarpeen saada lisätietoa. Ap.

Vierailija
17/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko enää?

En ajatellut ottaa.

Vierailija
18/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko enää?

En ajatellut ottaa.

Ens talvena korona epidemia on tod näk taas täällä uusien virus muunnosten kanssa. 

Vierailija
19/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tekniikka niin uutta ole. Punnitse riskejä. Muista, että myös Koronan sivuvaikutukset ja jälkioireet vaivaavat monia. Se ei ole mikään vitsi se sairaus. Perusterve mieheni sairasti ”lievänä”, 6 kk sairastumisesta ei ole vieläkään ennallaan. Otin rokotuksen itse eilen.

Vierailija
20/113 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko enää?

En ajatellut ottaa.

Ens talvena korona epidemia on tod näk taas täällä uusien virus muunnosten kanssa. 

Joihin tarviaan uusi rokotus? Ei järjen hiventäkään tässä hommassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme