Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää pitkiä t-paitoja? Olenko jotenkin pitkäselkäinen vai mikä siinä on että kaikkien helmat nousevat napapaidoiksi vyötärölle?

Vierailija
07.06.2021 |

Ainoa combo mitä voin pitää että alle pitkä toppi ja päälle t-paita jolloin ei helma lähde rullaamaan ylöspäin.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät liian pieniä paitoja.

Vierailija
2/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis helman pituudesta liian pieni, muuten paita on hyvä päällä eikä kinnaa ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Zalandosta löytyy monelta vaatemerkiltä Tall mallisto. Suosittelen niitä

Vierailija
4/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on monasti ollut myynnissä pitkiä t-paitoja, siis ihan puolireiteen asti.

Vierailija
5/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis helman pituudesta liian pieni, muuten paita on hyvä päällä eikä kinnaa ollenkaan

Jos se kiipeää päällä, niin on liian tiukka.

Vierailija
6/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Jos ostaa isomman koon niin vain levenee, ei pitene. Tämä ongelma esim. Nanson t-paidoissa. Vai onko nykymuoti tuollaista outoa laatikkomallia?

Vierailija
7/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatteet tehdään keskiarvolle, pitkät ja pätkät kärsii

Vierailija
8/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae miesten puolelta

Vierailija
9/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sama ongelma ja ei ole kyse siitä, että paidat olisivat pieniä. Lisäksi olen tietääkseni about keskipituinen (171 cm). Ongelma on se, että nykyajan vaatteet tehdään leveämmille ihmisille. Siksi hoikalle leveyssuunnassa sopivat vaatteet ovat liian lyhyitä. Koskee myös hameita ja housuja. Itse olen ratkaissut ongelman myöskin pitkällä topilla. Housuja pidän usein caprina, vaikkeivat olisikaan. :D

Vierailija
10/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se kiipeää päällä, niin on liian tiukka.

Ei pidä paikkaansa,mulla on miesten 6xxxxxxl mikä lie ja siinä on hyvä pituus ahterin alapuolelle. Normi teepaita on kainaloissa ja tosiaan napa näkyy naapuriin ja pellon päästä Pietariin!

Muualta lepattaa kaikki,hihat ja leveys,mutta pituus ei riitä persuksen päälle!

ja 6xxxxxxxl mikä lie on tarkoitette 150kiloiselle kaksmetriselle...ei viitsis ostaa semmosta telttaa .

Vierailija
11/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muotia vaatteet, jotka ovat väärän kokoisia. Lyhyet ja leveät paidat, joko vyötärölle loppuvat takit tai nilkkoihkn asti ylettyvät jättimakuupussitakit, puoleen sääreen yltävät "farkut" jotka ovat oikeasti caprit jne.

Vierailija
12/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että tässä on kyse paremminkin siitä, että paidat on mallia lyhyt-pyöreä. Ap ei silloin käytä liian lyhyitä, vaan ei voi kasvattaa kokonumeroa pelkän pituuden takia teltaksi.

Tän palstan lempiv*ttuilu väittää kaikille, että he ovat ylipainoisia, jotka yrittävät tunkea xs-kokoon.

Mulle on farkkujen vyötärön korkeusongelman suhteen huudettu läskiä täällä, kun painoin 48 kg.

Vierailija
13/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä yleensä löytää nykyään laadukkaita t-paitoja tai muitakaan vaatteita? Kaikki samaa kiinanpaskaa, jotka muuttuvat ensimmäisen pesun jälkeen käyttökelvottomiksi rievuiksi. Kaikki entisetkin laatumerkit tehdään nykyisin, jossain vinkuintiassa jasen kyllä huomaa. Kyrsii!

Vierailija
14/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ostan töihin työpaidaksi ihan tavallisia perus t-paitoja. Helma pitäisi saada työnnettyä housuihin, ettei paita kiipeä työhaalarissa kainaloihin. Joku kymmenen vuotta sitten onnistui, vaan ei enää. Vaikka ostais isompaa kokoa, niin se on vaan leveämpi muttei pitempi.

Vierailija
15/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkä muotoinen? Itsellä tuo johtuu isoista rinnoista ja lantiosta. Käytän myös alustoppeja, ne auttaa vähäsen tuohon ongelmaan.

Vierailija
16/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus voisi olla minulta. En ole erityisen pitkäselkäinen, mutta olen muuten pitkä. Kaikki tavallisen pituiset paidat jättävät mahan vilkkumaan.

Olen ratkaissut asian etsimällä tunikoita. Ne ovat usein rumia, mutta pitää etsiä, niin löytää kivoja.

Olen myös hyödyntänyt tämänhetkisen paitamekko-muodin ja ostanut collegemekkoja ja teepaitamekkoja, jotka taas ovat hyviä tunikoita minulle.

Vierailija
17/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että tässä on kyse paremminkin siitä, että paidat on mallia lyhyt-pyöreä. Ap ei silloin käytä liian lyhyitä, vaan ei voi kasvattaa kokonumeroa pelkän pituuden takia teltaksi.

Tän palstan lempiv*ttuilu väittää kaikille, että he ovat ylipainoisia, jotka yrittävät tunkea xs-kokoon.

Mulle on farkkujen vyötärön korkeusongelman suhteen huudettu läskiä täällä, kun painoin 48 kg.

Tässä jäi nyt vähän epäselväksi, että ovatko ne lähtökohtaisesti jo liian lyhyitä vai _nousevatko_ päivän aikana liian ylös. Jos kyseessä on jälkimmäinen, niin silloin paita on helmasta liian tiukka/ väärän mallinen.

Vierailija
18/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, eikä selkäni edes ole pitkä. Raajat mulla on pitkät ja selkä niihin nähden lyhyt. 

Vierailija
19/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juu ja sitten kengät. Kaikki made in paskastan. Koon kasvaessa pituus kasvaa, ei leveys tai rintavuus. Ainoat oikeat kengät tehdään Suomessa. Ihme roinaa kaupat pullollaan.

Vierailija
20/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä, miten se voi nousta, jos se roikkuu vapaasti lantion ympärillä. Jos on liian tiukka paita, niin kyllähän se silloin nousee lantiolta vyötärölle, vaikka alas vedettynä tuntuisi ensin tarpeeksi pitkältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän