Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää pitkiä t-paitoja? Olenko jotenkin pitkäselkäinen vai mikä siinä on että kaikkien helmat nousevat napapaidoiksi vyötärölle?

Vierailija
07.06.2021 |

Ainoa combo mitä voin pitää että alle pitkä toppi ja päälle t-paita jolloin ei helma lähde rullaamaan ylöspäin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 170cm ja ei ikinä ole ollut tätä ongelmaa. Olen hoikka ja pitkäsäärinen.

Sinä oletkin lyhyt.

Vierailija
42/48 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli henkkamaukalla pitkiä t-paitoja, ihan vinkiksi. Värit tosin vähän tylsiä, mutta ovat ainakin pitkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt oli henkkamaukalla pitkiä t-paitoja, ihan vinkiksi. Värit tosin vähän tylsiä, mutta ovat ainakin pitkiä.

Jep, haulla "pitkä t-paita naiset".

Vierailija
44/48 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidan helma on laiska, eikä viihdy naisten leveällä lantiolla, vaan hakeutuu kapeampaan kohtaan siellä ylempänä...

Vierailija
45/48 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando Tall. Vaatteet on mitoitettu pitkille, mikä tarkoittaa muutakin kuin pidempää lahjetta ja pidempää hihaa.

Vierailija
46/48 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando Tall. Vaatteet on mitoitettu pitkille, mikä tarkoittaa muutakin kuin pidempää lahjetta ja pidempää hihaa.

Tuonne kun laittaa hakusanaksi pusero, tulokseksi tulee napapaitoja. Katso vaikka.

Vierailija
47/48 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne kun laittaa hakusanaksi pusero, tulokseksi tulee napapaitoja. Katso vaikka.

Ei kannata tilata crop toppia vaikka siellä sellaisiakin olisi. Paidoista on pituus ilmoitettu, siitä vertailemaan omiin sopivan pituisiin.

Vierailija
48/48 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta löytyy. Jos ei kelpaa koska kauppa on "väärä", kasvata ensin itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi