Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitamiiniuskovaiset, tukahdutususkovaiset, rokoteuskovaiset, koronankieltäjät, rokotuspakottajat... Miksi meitä on niin moneen junaan?

Vierailija
07.06.2021 |

Osa luettelee vitamiineja ja mikrogrammoja ja uskoo niiden pelastavan taudilta. Toisille taas on tärkeää, että koko maailma suljetaan. Toiset luottavat siihen, että rokotus on ratkaisu. Osa taas kieltää koko koronan merkityksen ja pistää kaiken vain rajoitusten piikkiin. Sitten on nämä rokotehullut, jotka painostavat kaikkia muitakin ryntäämään rokotukseen.

Onneksi on maalaisjärjelläkin ajattelevia. He sopeutuvat eivätkä enää ajattele koronaa sen enempää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillahan on kuitenkin joku suhtautuminen, myös sinulla, ja joku toinen sitäkin ihmettelee.

Mä luotan d-vitamiinin ja vähähiilihydraattiseen prosessoimatonta ruokaa sisältävään ruokavalioon.

Rokotetta en ota, maskia en käytä, lähikontakteja en vältä ja käsiä pesen samoin kuin ennenkin.

Koen, että korona on suurilta osin liioiteltu plandemia. Saa kummastella!

Vierailija
2/3 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikillahan on kuitenkin joku suhtautuminen, myös sinulla, ja joku toinen sitäkin ihmettelee.

Mä luotan d-vitamiinin ja vähähiilihydraattiseen prosessoimatonta ruokaa sisältävään ruokavalioon.

Rokotetta en ota, maskia en käytä, lähikontakteja en vältä ja käsiä pesen samoin kuin ennenkin.

Hear hear.

Kuinka paljon on muuten ohjeistettu oman immuunipuolustuksen rooliin ja sen vahvistamiseen viimeisen 1,5 v aikana? Jep, ei yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hear hear.

Kuinka paljon on muuten ohjeistettu oman immuunipuolustuksen rooliin ja sen vahvistamiseen viimeisen 1,5 v aikana? Jep, ei yhtään!

Ei todellakaan yhtään.

Ja uutisissa on toitotettu yli vuosi, että diabetes ja metabolinen oireyhtymä on koronan isoimpia riskitekijöitä. Luulisi, että media tuuttaisi täydellä teholla tietoa kuinka näitä tiloja voi korjata ja ehkäistä. Mutta ei! Harva on varmaan ottanut ohjia omiinkaan käsiin, vaan itkee maskien, kumihanskojen ja kyseenalaisten injektioiden, passien ja rajoitusten perään. Samalla nämä minäminä-ihmiset haukkuu rajoituksia noudattamattomia itsekkäiksi kun eivät huomio riskiryhmäläisiä. Aika moneen riskiin pystyisi itse vaikuttamaan, mutta odotetaan ja vaaditaan muilta vaan toimenpiteitä.