Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit kyylää vastakkaiselta parvekkeelta IHAN KOKO AJAN

Vierailija
06.06.2021 |

Toisella puolella tietä olevaan taloon on muuttanut keski-ikäinen pariskunta, joka viettää nyt lämpimällä ilmalla paljon aikaa parvekkeellaan (eikä siinä mitään, miksipä ei). Itsekin puuhailen kaikenlaista parvekkeella, hoidan kukkia ja yrttejä, luen kirjaa, välillä istun kuulokkeet päässä katsomassa tabletilta jotain sarjaa. Olen kuitenkin havainnut, että nuo vastapäiset naapurit kyyläävät ihan jatkuvasti.

Varsinkin siis tämä nainen. Ihan oikeasti, jatkuvasti istuu ja tuijottaa. He istuvat molemmat seinät selkää vasten sellaisessa asennossa, jossa yleensä katsotaan televisiota. Minä olen se TV ilmeisesti. Ihan joka kerta, jos satun vilkaisemaankaan sinne päin, niin kaksi silmäparia tuijottaa. Kiusallista ja raivostuttavaa.

Kertokaa, hyvät kanssapalstailijat, miten saisin tämän loppumaan. Pitääkö suunnilleen joku näkösuoja hankkia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkösuojaa suosittelen täältäkin. Tuo viihtyisyyttä itsellekin, jos on just joku köynnös siinä kasvamassa tai muuta nättiä. 

Vierailija
42/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hommaa rikkaampi puoliso niin pääset pois.

2. Muuta vaan pois varoihisi sopivaan mökkiin.

3. Hyväksy faktat kerros-/rivitalo asukkaana.

4. Ammuskele ritsalla silmiin kyyliä.

Sinuna en olisi vielä kovin huolissaan jos eivät elämääsi enempi puuttuneet. Minun naapurini tuli kertomaan katsovansa kellosta ajan kuin ka pitkään tuuletan asuntoani, Siis oli käynyt rivitalossa ihan vahtimassa milloin vaikka avaan ja suljen tuuletusikkunani. Olin kuulema huonoa seuraa heidän taloyhtiössä kun liian pitkä tuuletukseni vei liikaa energiaa. Sähkölämmiteisessä asunnossa jossa energiat maksoin ihan itse..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kulkea rennosti yläosattomissa ja stringeissä pyllistellen ja kumarrellen, niin kohta kumpaakaan ei enää näy. Ukko korkeintaan salaa kurkkii ikkunasta.

Meinasin ehdottaa samaa, rohkeasti yläosattomissa niin johan rouva kuljettaa korvasta miehen sisälle.

Vierailija
44/47 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että sinun elämäsi on niin mielenkiintoista? Ehkä niillä on muutakin ajateltavaa kun sinun tekemiset.

Vierailija
45/47 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovarjo, sellainen rungosta taittuva. Istut rauhassa se suojassa

Vierailija
46/47 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suuntaan heidän pitäisi katsoa? Taaksepäin, sivulle vai alaspäin. Eteenpäin voi katsoa ilman että tuijottaisi naapuria.

Vierailija
47/47 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se omakotitalossakaan asuminen ihan harmitonta.Olen asunut kaikissa as.muodoissa.Omakoti taajamassa pörrää ma-su..ajoneuvot,ruohonleikkurit,moottorisahat,ja just kun istut pihallesi tuoliin pärähtää käyntiin avatti.Kauhee jytkytys ulkona että sisällä.Ei voi oikeen olla pihallaan.Taajamassa säännöt,mutta oli joulu,juhannus mikä sunnuntai koneet käy.Musa proleemi myös mikä siin on yöllä ,nauratti kun nuoret kaempana omakotitaloalue, popitti aamuun yön..kuului pitkälle.Tulin lenkiltä vartijasetäpä oli hiljentynyt metelin.Tässä naapurin sedät popittaa myös bassoon 1,30 yöllä kerrankin..aamuun toinen.Tuo toinen ei häiritse mua,mutta neljää muuta voi..😂🌾🙄