Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit kyylää vastakkaiselta parvekkeelta IHAN KOKO AJAN

Vierailija
06.06.2021 |

Toisella puolella tietä olevaan taloon on muuttanut keski-ikäinen pariskunta, joka viettää nyt lämpimällä ilmalla paljon aikaa parvekkeellaan (eikä siinä mitään, miksipä ei). Itsekin puuhailen kaikenlaista parvekkeella, hoidan kukkia ja yrttejä, luen kirjaa, välillä istun kuulokkeet päässä katsomassa tabletilta jotain sarjaa. Olen kuitenkin havainnut, että nuo vastapäiset naapurit kyyläävät ihan jatkuvasti.

Varsinkin siis tämä nainen. Ihan oikeasti, jatkuvasti istuu ja tuijottaa. He istuvat molemmat seinät selkää vasten sellaisessa asennossa, jossa yleensä katsotaan televisiota. Minä olen se TV ilmeisesti. Ihan joka kerta, jos satun vilkaisemaankaan sinne päin, niin kaksi silmäparia tuijottaa. Kiusallista ja raivostuttavaa.

Kertokaa, hyvät kanssapalstailijat, miten saisin tämän loppumaan. Pitääkö suunnilleen joku näkösuoja hankkia?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkösuoja olisi hyvä. Huutakaa Terve innokkaasti ja käsi pitkälle ylös vilkuttaen, aina kun menet parvekkeelle. Tai sitten liivijengivaatetus pari kertaa, myös vieraillenne ja aurinkolasit sekä hurjat puheet. Oikeasti tietenkin kasvatatte vain kukkia

Vierailija
22/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vinkeistä.

Varmaan on hankittava jonkinlainen korkea kasvi kyllä.

Tämä on siis 50-luvun talon avoparveke, kattoon en pysty mitään ripustamaan.

Olen asunut tässä nyt muutamia vuosia, ennen näitä naapureita ei ole ollut mitään "ongelmia" enkä ole mitenkään huomioinut tai havainnut muita naapureita ympärillä.

t: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ärsyttävältä. Meilläkin on vastapäisen talon väen kanssa parvekkeet vastakkain mutta jostain syystä niistä asukkaista ei kukaan vietä aikaa parvekkeella. Me itse olemme paljonkin partsilla. Kauniilla ilmalla ollaan syötykin siellä.😃

Vierailija
24/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kulkea rennosti yläosattomissa ja stringeissä pyllistellen ja kumarrellen, niin kohta kumpaakaan ei enää näy. Ukko korkeintaan salaa kurkkii ikkunasta.

Vierailija
25/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tiedät, että naapurit kyylää?

Mistä tiedät, että he ovat parvekkeellaan koko ajan?

OIetkohan sinä itse luulotautinen parvekekyylääjä?

Vierailija
26/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu sinäkin tuijottamaan niitä, ja ota kiikarit että näet paremmin 🤭.

Vierailija
27/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiinnität liikaa huomiota uudessa ympäristössä näihin naapureihin, kun huomioit heidät noin tarkkaan. Että keski-ikäinen parsinkunta. Olen asunut tässä iät ja ajat ja meidän taloa vastapäätä on talo,  enkä vieläkään tiedä millaista porukkaa siellä asuu. Parvekkeet toki toisella puolen. Ole onnellinen,  että se on pariskunta, eikä joku yksinäinen ukko. Kyllä eukko sen ruotuun pistää, jos liikaa sinuun ihastuu.

Vierailija
28/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huomanneet että kyttäät niitä koko ajan kun tiedät heidänkin "tuijotukset".

Vierailija
29/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

käypä juttusilla ja ota puhheeksi että ku näytätte olevan kovinkin kiinnostuneita naapurin puuhailuista ja kun täällä tätä tekemistä on enemmänkin kanssa niin mitäs jos tulisitte talkoilemaan täällä on teillekin puurtamista yllin kyllin... 😁

tai sitte voit laittaa vaikkopa 2 × 5 metriä peilin näkösuojaksi.

👍

Vierailija
30/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäinen pariskunta kuvittelee aina, että mua kiinnostaa kyylätä heitä, kun aivan raivolla vetävät verhot ikkunoiden eteen jos satun menemään itse parvekkeelle.

Vierailija
31/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tiedät, että naapurit kyylää?

Mistä tiedät, että he ovat parvekkeellaan koko ajan?

OIetkohan sinä itse luulotautinen parvekekyylääjä?

No tietääkseni en. Ihan normaalisti haluan olla parvekkeella keskittyen omiin juttuihini, mutta kyllähän katse nyt aina pakostikin joskus nousee kirjasta tai kasveista pois. Silloin näen sen tuijotuksen. En todellakaan heitä haluaisi katsella, ja siksi yritän välttää muutenkin sinne päin katsomista.

t: AP

Vierailija
32/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun pääkoppasi ongelma. Naapuri saa olla parvekkeellaan ja katsella minne haluaa.

Ihme meininkiä täällä palstalla kun yritetään kääntää muiden huono käytös aloittajan omaksi ongelmaksi. Mitäs täällä junttilassa.

Samaa mietin! Nämä kommentoijat ovat varmaan itsekin sellaisia että kaikki on aina muiden syytä. Vastuuta ei oteta. Surullista

Vierailija
33/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kyttää koko ajan niitä. Toisillakin on oikeus olla parvekkaalla.

Vierailija
34/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella köynnösritilällä voi luoda todella rentouttavan sopen.

https://www.suomela.fi/piha-puutarha/Kukat-taimet/Suojaisa-kesakeidas-p…

Vierailija
35/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä niille paljasta persettäsi.

Ei kannata. Voivat olla samanlaisia pervoja kuin yksi mies pari iltaa sitten. Kyttäsi kyykkypssillä olevia tyttöjä salaa. 

Vierailija
36/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä selkä niihin päin, vai onko sulla silmät selässäkin.

Vierailija
37/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala masturboimaan ja voihkimaan kun he katsovat. 

Vierailija
38/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun pääkoppasi ongelma. Naapuri saa olla parvekkeellaan ja katsella minne haluaa.

Ihme meininkiä täällä palstalla kun yritetään kääntää muiden huono käytös aloittajan omaksi ongelmaksi. Mitäs täällä junttilassa.

Höpö höpö. Kyllä pitää todellakin aapeen itse tuijottaa silmä kovana takaisin, jos oikein näkee mihin naapureiden katse kiinnittyy. Muuten ei voisi olla ongelma. Kasvot varmasti naapurin parvekkeeseen, mutta yleensä katse kiinnitty ihan muuhun.  Ja jos ap aivan varma että se kiinnittyy koko ajan häneen, on pakostikin itse se yhtä kyyläävä osapuoli.

Vierailija
39/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ritilää ei voi kiinnittää edes kaiteeseen, löytyy vielä köynnösritilälaatikko, tai vaikka pari vierekkäin.

https://www.k-rauta.fi/tuote/koynnosritilalaatikko-miljookoriste-132x30…

Vierailija
40/47 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme tarpeeksi korkeaa tuijaa ruukuissa eteen. Säilyvät hengissä talvetkin. Brabant kasvaa nopeasti lisää js ditä voi muotoilla, timanttituija kasvaa hitaasti ja on kapeahko sekä tyylikäs, eikä tarvitse muotoilua.