Voisitko pariutua 38v miehen kanssa jolla on seuraava elintaso?
nettotulot <2500 eur/kk
asuu vuokralla pikkukaupungissa pienessä kerrostalokaksiossa (voisi ehkä muuttaa isompaan kaupunkiinkin). Kämpässä ei hienoa sisustusta tai mitään kallista
säästöjä n. 20 000 eur
ei matkaile ulkomaille. Joku reissu joskus mahdollinen, joka vuosi ei, lähinnä koska matkustelu ei ole iso juttu minulle
auto 45v vanha mutta siisti Toyota Avensis
pukeutuu siististi mutta ei kalliisti
ei superpihi mutta "kerranko sitä eletään"-ajattelu ei luonnistu
pitää kalliita lahjoja ja juhlia turhina
aika vihreä ajattelutapa joka näkyy elintavoissakin, ei feikkivihreä joka lajittelee jätteet mutta lentelee ympäriinsä
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tommoiset tulot jo ekoissa kesätöissä 18-vuotiaana.
Keski-ikäisellä tollainen tulotaso on naurettavan alhainen ja kertoo kunnianhimon puutteesta.
Oletko tosissasi? 2500€/kk nettotulo on noin 3700€/kk bruttona eli hyvinkin yli suomalaisen keskipalkan.
Onhan se mahdollista että kesätöissäkin on tuollaisia summia saanut jos on onnistunut nappaamaan todella hyvän paikan, mutta aika harvinaista. Keski-ikäisellä mielestäni ihan normaali palkka.
Ei kalliita lahjoja aina tarvitse antaa, mutta jos ei koskaan edes kaunista arvokorua saa mieheltä lahjaksi, niin aika surullista. Sellaista, jonka tytär tai lapsenlapsi voisi joskus vielä periä, eikä olisi rihkamaa.
Kämpän sisustus ja tulojen suuruus ei kiinnosta, mutta haluan miehen joka haluaa matkustaa, kokeilla kaikenlaista uutta oli se sitten Michelin-tason ravintola tai benji-hyppy ja tykkää kutsua ystäviä illalliselle, muistaa ja juhlistaa vuosipäivät, synttärit kuin muutkin tärkeät juhlat ja panostaa niihin.
Avensista ei taittu valmistaa -76
Vierailija kirjoitti:
Kämpän sisustus ja tulojen suuruus ei kiinnosta, mutta haluan miehen joka haluaa matkustaa, kokeilla kaikenlaista uutta oli se sitten Michelin-tason ravintola tai benji-hyppy ja tykkää kutsua ystäviä illalliselle, muistaa ja juhlistaa vuosipäivät, synttärit kuin muutkin tärkeät juhlat ja panostaa niihin.
Miksi et tee mitään mukavaa? Onhan elämässä tarjolla paljon sellaistakin josta nauttii...
Sanon rehellisesti että ei toimisi. Liian iso tuloero, ei voitaisi tehdä mitään kivaa yhdessä kun toisella ei varaa. Lisäksi asuminen pikkukaupungissa huonompi homma, koska oman alani työpaikat kaikki pk-seudulla. Matkustaminen minulle mieluisaa enkä jaksaisi vuodesta toiseen vain nysvätä kotinurkissa.
Liian arkista elämää, tylsää. Minä kaipaan matkustelua ja juhlaakin väliin. Kaipaan myös, että mies huomioi minua, toisi kukkia ja lahjoja. Tuollainen möllöttäminen loputtomassa arjessa ei kiinnosta. Mies itsessäänkin on ilmeisen tylsä. Rahapuoli ei ongelma. Tienaan itse hitusen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee mitään mukavaa? Onhan elämässä tarjolla paljon sellaistakin josta nauttii...
Häh? Mähän just luettelin kaikkea kivaa mitä haluan tehdä mutta Ap ei.
Jätä väliin. Surkea palkka ja kuitenkin jo nelikymppinen hemmo. Useimpien miesten palkka on tuossa iässä jo yli 6000 e/kk jolloin netto on jotain ihan muuta kuin onneton 2500.
Esittelyssä vain elintaso, palkka ja materia? Ei kiinnosta. Missä tulevaisuuden haaveet, harrastukset, mieluisin vapaa-ajan aktiviteetti jne?
Elintason puolesta kyllä, asenteen puolesta en. Ei vaikuta kompromissien ystävältä. Ja "vihreys" painottuu nuukailuun.
Vierailija kirjoitti:
Avensista ei taittu valmistaa -76
Avensiksen edeltäjää Carinaa valmistettiin jo tuolloin.
Hän siis keräilee vanhoja autoja!
Vierailija kirjoitti:
Haluttomuus matkustella olisi kynnyskysymys minulle. Kuulostaa ihmiseltä jolla ei ole mitään uteliaisuutta, vaan sama päivä joka päivä pikkukaupungissa on ainoa mitä aloittaja kaipaa. Tylsää.
Joku häntä muutama vuosi vanhempi nainen, myös maaseudulta, voisi ehkä tarttua haaviin jos häntä huolestuttaa vanhaksipiiaksi leimautuminen.
En patoutuisi tämmöisen ihmisen kanssa. Tulot, elintaso sivuseikka. Pinnallinen ihminen, jos pitää ihmisiä pelkkinä luettellima ja materiana.
Tuossa iässä pitäisi olla jo omistusasunto maksettuna.
En kiinnostuisi miehestä, joka kirjoittelee vauva-palstalle.🙈
Ei tuossa listassa mitään ns. deal breakeriä ole. Vuokra-asunto ja vihreys (millä lailla vihreä?) vähän mietityttää. Miksei, jos on mukava luonne ja kivaa yhdessä.
N30
Voisin. En tavoittele kallista elämäntyyliä ja kahden ihmisen tuloilla kyllä pärjää. Minulla menee rahaa harrastamiseen enemmän kuin matkusteluun ja lasten pitää sitten myös saada harrastaa melkein mitä vain eli siitä ei saa pihistellä. Pihistely yleisesti on kuitenkin ihan ok, enemmän haittaisi yli varojen elävä mies.
En. Kuulostat ankeuttajalta, mitä taidat ollakin.
En, koska ikää liikaa ja kuulostaa liian vihreältä makuuni.
N27