Voisitko pariutua 38v miehen kanssa jolla on seuraava elintaso?
nettotulot <2500 eur/kk
asuu vuokralla pikkukaupungissa pienessä kerrostalokaksiossa (voisi ehkä muuttaa isompaan kaupunkiinkin). Kämpässä ei hienoa sisustusta tai mitään kallista
säästöjä n. 20 000 eur
ei matkaile ulkomaille. Joku reissu joskus mahdollinen, joka vuosi ei, lähinnä koska matkustelu ei ole iso juttu minulle
auto 45v vanha mutta siisti Toyota Avensis
pukeutuu siististi mutta ei kalliisti
ei superpihi mutta "kerranko sitä eletään"-ajattelu ei luonnistu
pitää kalliita lahjoja ja juhlia turhina
aika vihreä ajattelutapa joka näkyy elintavoissakin, ei feikkivihreä joka lajittelee jätteet mutta lentelee ympäriinsä
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, onko kemiaa vai ei. Ei siinä ole elintasolla juuri lainkaan sananvaltaa. (Juuri lainkaan = minkään sillanaluspultsarin kanssa en ala vaikka olis kuinka kemiaa)
Kyllä alkaisit jos se sillanaluspultsari on tarpeeksi komea.
Vierailija kirjoitti:
Elintasolla ei ole väliä, mutta luonne on aloittajalla sellainen, mikä ei kiinnosta minua ollenkaan. Ei mitään kunnianhimoa, ei tunnu olevan kiinnostusta mihinkään. Paikallaan nysvääjä.
Tuo"kunnianhimo" on naiselle hienompi nimitys rahanahneudelle.
Väärästä paikasta ap kyselee, eivät naiset täällä valitsemaan tuon rikkaampia miehiä pääse
En todellaakaan pariutuisi. Sori vain mutta tienaan nettona 6000e ja mulla on omistus asunto turussa joka on rivitalo kolmio. Rahaakin jää matkusteluun. Ja en todellakaan deittailisi miestä jolla ei ole varaa matkustella kanssani.
ei ole ja ei ole