Voisitko pariutua 38v miehen kanssa jolla on seuraava elintaso?
nettotulot <2500 eur/kk
asuu vuokralla pikkukaupungissa pienessä kerrostalokaksiossa (voisi ehkä muuttaa isompaan kaupunkiinkin). Kämpässä ei hienoa sisustusta tai mitään kallista
säästöjä n. 20 000 eur
ei matkaile ulkomaille. Joku reissu joskus mahdollinen, joka vuosi ei, lähinnä koska matkustelu ei ole iso juttu minulle
auto 45v vanha mutta siisti Toyota Avensis
pukeutuu siististi mutta ei kalliisti
ei superpihi mutta "kerranko sitä eletään"-ajattelu ei luonnistu
pitää kalliita lahjoja ja juhlia turhina
aika vihreä ajattelutapa joka näkyy elintavoissakin, ei feikkivihreä joka lajittelee jätteet mutta lentelee ympäriinsä
Kommentit (64)
Miksi 38v asuu noilla tuloilla vuokralla?
Minua ei haittasi, jos miehellä olisi väliaikaisesti pienet tulot, mutta haluan miehen jolla on myös jonkinmoista kunnianhimoa saavuttaa tietyntasoinen elintaso ja itse en täysin halua ryhtyä miestä elättämään. Haluan asua mukavassa talossa, jossa on kaunis sisustus ja itselle matkustaminen on myös todella tärkeää ja tuohon matkustamiseen tosiaan uppoaa helposti rahaa. Miehen pukeutumisen ei välttämättä tarvitse olla superkallista, siisteys tosiaan pää asia, esim Zara Men tekee ihan kivoja miesten vaatteita edulliseen hintaan. Auto kyllä kuulostaa tosi vanhalta, onko noin vanha enää edes turvallinen? Tykkään myös, että muistetaan toisia lahjoilla. Ei sen lahjan välttämättä kallis tarvi olla, kunhan ovat muuten merkityksellisiä, mutta onhan ne kalliit lahjat kivoja. Jos miehellä on varaa, muttei pihiyttään halua ostaa mitää niin se onkin jo sitten pahempi. Vihreys on mielestäni hyvä juttu, mutta todennäköisesti pitäisi minua juuri sitten feikki vihreänä, kun kerta tykkään matkustella...
Ei nyt ainakaan mielenkiinto herännyt. Aika suppea aloitus, joten hankala sanoa tarkemmin.
Elintasolla ei ole merkitystä vaan ihan muilla asioilla. Joista nyt ei puhuttu mitään. Itselläni on ihan riittävästi omaisuutta ja paremmat tulot joten raha ei olisi ongelma.
En elintason suhteen ruikuttaisi, mutta matkustella haluaisin.
Vaikka sanoit että et ole pihi, niin olet tuon aloituksen perusteella äärimmäisen pihi. Ja sellaisia ihmisiä en jaksa yhtään. Varsinkaan niitä feikkivihreitä jotka väittävät saituutensa johtuvan vihreistä arvoista.
Pikkukaupungista noilla tuloilla tuohon ikään mennessä olis jo maksanut sen kaksion.
Riippuu ihan siitä, onko kemiaa vai ei. Ei siinä ole elintasolla juuri lainkaan sananvaltaa. (Juuri lainkaan = minkään sillanaluspultsarin kanssa en ala vaikka olis kuinka kemiaa)
Tää aloitus on niin absurdi että en. Ap lähtee kelaamaan ihan väärästä päästä nyt.
Jos olisit sillä tavalla pihi että sinun luona elettäisiin niukasti mutta minun luona ruoka maistuisi eikä "viherrettäisi" yhtään kun minä tarjoan niin ei kiitos.
Jos rahaa säästellään vaan säästämisen ilosta eikä mitään tuhlata ikinä niin ei nappaisi sekään.
Tavallinen ihminen kelpaa varsin hyvin tavallisilla elintavoilla.
Mulla oli tommoiset tulot jo ekoissa kesätöissä 18-vuotiaana.
Keski-ikäisellä tollainen tulotaso on naurettavan alhainen ja kertoo kunnianhimon puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun elintaso on 21,5 cm ja hyvin on seuraa riittänyt.
pst..... viivottimesta luetaan 0 >>> lukema; ei sieltä 30cm << ja alaspäin !!
Hanki digitaalinen työntömitta, niin ei käy kiusallisia lapsuksia!
Mä olen pystynyt 2500 /kk nettotuloillani elättämään kolmehenkisen perheen pk-seudulla ja omistusasunnossa. . Vaimo ollut viimeiset 15 vuotta sairas, ensin työttömänä nyt työkyvyttömyyseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on niin absurdi että en. Ap lähtee kelaamaan ihan väärästä päästä nyt.
En sanois noin. Oikeilla jäljillä on.
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungista noilla tuloilla tuohon ikään mennessä olis jo maksanut sen kaksion.
Niin sitä mäkin ihmettelen, että miksi ei omista asuntoa? Onko hän kenties jonkun lapsen isä ja elatusvelvollinen?
Ihmettelen rahan käyttöäsi, kun et ole carpe diem tyyppiä. Asun pk-seudulla. Netto pari sataa vähemmän, mutta tuossa iässä säästöjä pitäisi olla 100k. Erilainen kulutustottumus on ongelma.
Vihreys ällöttää. Eli ei ituhipeille kiitos.Matkustelu viehättäisi,jos olis rahaa.En myöskään pihi,eli jos voittaisin lotossa,kaikki läheiset ja myös hyväntekeväisyys saisi osansa.Tahdon miehen joka on huumorintajuinen, siisti, älykäs,pukeutuu kivasti,on luotettava ja osaa keskustella.Pitää olla rehellinen ja karismaattinen.Pitää syödä lihaa ja olla jonkun verran urosta.Pitää omata käytöstavat ja ei saa olla limanuljaska.Ehdottomasti pitää olla yhden naisen mies.Ei saa olla siis liian pihi. Tykkää lapsista ja eläimistä.Tanssitaito plussaa.Ei saa olla kylmä ja kolea, eikä itsepäinen ja omahyväinen, vaan lämmin aito ja kiltti.
Mihin sulla rahat oikein menee, kun vaikutat kuitenkin säästäväiseltä? Minulla nettovarallisuus on 12-kertainen, mutta olen muutaman vuoden vanhempi ja nettotulot on 2500 e/kk. Muuten melko samat speksit, mutta en asu pikkukaupungissa vaan asuminen on kalliimpaa täällä.
Miehen elintasolla ei minulle olisi väliä, sillä haluan pitää rahan ja rakkauden erillään. Lapsiakaan en ole halunnut.
Haluttomuus matkustella olisi kynnyskysymys minulle. Kuulostaa ihmiseltä jolla ei ole mitään uteliaisuutta, vaan sama päivä joka päivä pikkukaupungissa on ainoa mitä aloittaja kaipaa. Tylsää.
Mihin hän rahansa tuhlaa? Nettotulot yksinäiselle kuitenkin ihan jees. Eikä vuokra voi pikkukaupungissa olla päätä huimaava.