Kertokaa kuinka teidän miesmaku eroaa muiden naisten miesmausta vai eroaako?
Haluan kuulla onko oikeasti eroja kun meidän sählyjoukkueessa on paljon eroja naismausta.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
No mä tykkään ns sirorakenteisista miehistä, joilla pitkät hiukset. Kaverini ja tuttuni ihan eri tyylisistä.
väität 80 luvun rock tyylistä pitävää erikoiseksi :D
Tykkään enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä vaikka olen itse pitkä.
Olen varmaan erikoinen, kun mulla ei ole ulkonäköön liittyvää miesmakua. Olen seurustellut tummien ja vaaleiden, lyhyiden ja pitkien ja komeiden ja tavallisen näköisten kanssa. Myös yhden vammaisen miehen kanssa.
Luonne ja kokonaisuus ratkaisee.
En kestäisi jotain kalenterin yläosatonta pullistelevilla lihaksilla varustettua palomiestä.
Tykkään vähän laihoista, hiljaisista sivustaseuraajista.
Minun miesmaku on kehittynyt yhtä matkaa samaan suuntaan mitä miehen ulkonäkö on muuttunut vuosien aikana. Mies on edelleen yhtä komea minun silmiin kuin silloin, kun ruvettiin seurustelemaan vaikka on nyt ihan eri näköinen.
Tykkään ulkonäön puolesta pitkätukkaisista ja parrakkaista hevimiehistä. Luonteessa ratkaisee empatiakyky ja yleensäkin muiden huomioonottaminen, hyvä yleissivistys, sarkasmi ja musta huumori, kyky nauraa itselleen.
Mulla ei ainakaan ole mitään tiettyä miesmakua. Kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan erikoinen, kun mulla ei ole ulkonäköön liittyvää miesmakua. Olen seurustellut tummien ja vaaleiden, lyhyiden ja pitkien ja komeiden ja tavallisen näköisten kanssa. Myös yhden vammaisen miehen kanssa.
Luonne ja kokonaisuus ratkaisee.
Pitäisi ensin tietää se muiden miesmaku mutta tuntuu että kaikki kaverit ja minä ollaan kuin sinä.
Mitenköhän selittäisin. Siinä missä valtaosa naispuolisista viisufaneista kuolaa joko Italian laulajaa (en muista nimeä sori) tai Blind Channelin Joelia, itse kuolaan Norjan TIXiä :D.
Kiiltokuvapojat ei kiinnosta. En pidä kovin lihaksikkaista miehistä. Pehmeä dad bod sen olla pitää.
Ei ole naisten yleistä miesmakua joten ei omani voi siitä erota.
Tykkään älykkäistä miehistä.
Johtuu ehkä siitä että olen itse vähän autisti ja aika ekstreme nörtti 😃
Mä käyn kuumana rillipäisiin insinöörimiehiin. PItuudella ei ole väliä, mutta normaalipaino tai hoikkuus ovat toivottavia.
Mulla kans olleet ihastukset ja seurustelukumppanit keskenään aivan eri näköisiä: tummia, vaaleita, pitkiä, lyhyitä jne. Yhdistävä tekijä on, että kukaan ei ole ollut kovin lihaksikas, joista oletan naisten keskimäärin pitävän. Seurustelukumppanini ovat hurmanneet minut keskustelulla yhteisistä mielenkiinnon kohteista ja huomaavaisella käytöksellä.
Ei tiettyä miesmakua. En usko että kukaan voi sanoa ettei seurustele jonkun kanssa tukan värin takia jos muu synkkaa.
Mitä?! Eikö kaikki naiset ookkaa samanlaisii?
Minulle pituudella ei ole mitään merkitystä. Monet naiset haluavat yli 180 pitkän miehen. Olen aina ihastunut lyhyisiin miehiin.
Anteeksi vaan, mutta naurattaa tuollainen "miesmaku" 🙃
Muut naiset kuulemma tykkää tummista miehistä, itse pidän vaaleista.
No mä tykkään ns sirorakenteisista miehistä, joilla pitkät hiukset. Kaverini ja tuttuni ihan eri tyylisistä.