Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kuinka teidän miesmaku eroaa muiden naisten miesmausta vai eroaako?

Vierailija
06.06.2021 |

Haluan kuulla onko oikeasti eroja kun meidän sählyjoukkueessa on paljon eroja naismausta.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulema peniksen koolla ei ole väliä, no, minulle on. Tärkeintä on, että suhteessa seksi toimii.

Ilmeisesti naisella ei saa olla kriteerejä seksin suhteen kun tämäkin saanut miinuksen :D

No mutta onko sillä koolla oikeasti merkitystä? Eikö fiksu ja huomioiva kumppani millä tahansa varustuksella ole parempi kuin hölmö ja itsekäs isolla?

On sillä ihan oikeasti väliä. Mitä mitä teen fiksulla ja huomioivalla kumppanilla, jos en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä? Jos siis miehen varustus ei tyydytä mutta mies on muuten mukava, niin kenen kanssa sitten tyydytän tarpeet? Miksi alkaisin yhdyntään, jos se ei tunnu miltään?  Ja kyllä niissä isomunaisissakin on fiksua porukkaa.

Oikeasti sinulla on vain yhdenlaista seksiä? Jännä. Siinä olet erilainen tutkitusti kuin suurin osa naisista, jotka eivät pidä yhdyntää parhaana tapana saada orgasmi.

Huoh miksi pitää vetää hatusta omia väitteitä?

Perustele miksi oletat että edellisellä olisi vain yhdenlaista seksiä?

Jostain syystä sekä miehet että naiset vihaavat naisia, jotka pitävät yhdynnästä :D Naiset ehkä ovat kateeellisia yhdyntäkeskeiselle naiselle ja miehet epävarmoja omasta kelpoisuudestaan. Näkeehän noista kommenteista sen kateuden ja ivan. Seksuaalinen nainen on vielä tänäkin päivänä uhka.

Siis sinusta nainen, jolle vain yksi tapa harrastaa seksiä on välttämätön on seksuaalisempi kuin nainen, joka saa orgasmin tavalla kuin tavalla, myös esim pelkillä rinnoilla?

Kenellä täällä on vain yksi tapa harrastaa seksiä?

Vierailija
62/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuni ei suinkaan eroa kaikkien naisten miesmausta, kun ottaa huomioon miten paljon esim. BTS:llä on faneja maailmanlaajuisesti, mutta ainakaan omassa tuttavapiirissäni kukaan muu ei tajua, miksi innostun lähes yksinomaan kauniista nuorista korealaismiehistä, tyyliin Kim Taehyung ja Cha Eunwoo. Olen siis itse yli 30 enkä mikään teinityttö.

Eikun anteeksi, korjaan. Yksi nettikaveri kyllä tajuaa! Sain tämän kaverinikin käännytettyä korealaisten draamasarjojen faniksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni täydellisen sytyttävä ulkonäkö olisi n. 170-185 pitkä, vartalomallilta nallekahu/dadbod, kalju/ristiveriset hiukset, siniset silmät, (tummaa) rintakarvaa, vähän partaa ja/tai viiksiä, leveä selkä, isohko varustus. Ai että, kyllä sellaisen kanssa sängyssä peuhaisi ja mielellään kainaloon käpertyisi, jos tämän lisäksi olisi vielä kiltti, huumorintajuinen ja intohimoinen.

Ei tietystikään ole ehdoton vaade, totta kai tästä poikkeavakin voi herättää mielenkiinnon. Mutta ihannetta kun kysyttiin.

N33

Vierailija
64/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pitkistä miehistä. Ihannepituus 170-175 cm. Ruumiinrakenne kuitenkin roteva, miehen on oltava fyysisesti vahva. Haluan tasa-arvoisen kumppanin; hän on minun kuninkaani ja minä hänelle kuningatar.

Vierailija
65/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tykkään epäsiistin näköisistä miehistä, jos kavereita on uskominen. "Taas joku spurgu resupekka". Uskon pitäväni perinteisesti komeina pidetyistä piirteistä, mutta viehätyn niistä homssuisilla miehillä, on likainen tukka ja rikkinäiset vaatteet.

Vierailija
66/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että oikeasti kaikki pitävät vähän "erilaisemmista" miehistä/naisista kuin mitä yleiset kauneusihanteet ovat. Itse en välitä yhtään sellaisista klassisen komeista miehistä. Minulla ei ole oikeastaan mitään tiettyä "miesihanetta", ihastun kaikennäköisiin ihmisiin. Ehkä selvimmät erot minun ja "muiden" välillä on, että tykkään epäsymmetrisistä kasvoista, mutta en näkyvistä lihaksista tai liian huolitellusta ulkonäöstä. Tykkään tosi erilaisista ihmisistä, olen viehättynyt laihoista, tukevista, pyörätuolissa istuvista, tummista, vaaleista ja kaikista siltä väliltä... minulle ei ole myöskään ongelma, jos mies on minua lyhyempi.

Pukeutumistyyli ja kampaus kiinnostavat minua kuitenkin paljon enemmän, ne kertovat jotain ihmisestä itsestään. Varsinkin kampaus, sen täytyy erottua edes jollain tapaa massasta. Olkoon irokeesi, afro tai takatukka, omituisesti värjätty tai vaikka vain vähän pitkäksi kasvanut, kunhan jotain. Perus tylsä lyhyt tukka ei kiinnosta. Pukeutumistyylinkin on suotavaa olla jotain luonteesta tai kiinnostuksenkohteista kertova huppari + farkut on maailman ankein yhdistelmä.

Olen kiinnostunut myös naisista, ja kyllä, myös naismakuni on monipuolinen.

Vierailija
67/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo seksipalstan jutut kannattaisi jättää tästä pois paitsi jos tarkoituksena on saada koko ketju poistoon.

Vierailija
68/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marii kirjoitti:

En viehäty tummista enkä karvaisista miehistä.

Lisäksi pidän enemmän hoikasta kestävyysurheilijan kropasta kuin salihemmoista

Minä luulen että se hoikka on nimenomaan tyypillinen naisten ihanne. Miehet ihailevat toisissaan niitä salityyppejä, ja luulevat, että naisetkin ihailevat.

Ei. Nyt sinä et tajua.

Naisten käsitys "salihemmosta" on överobodari. Sitten tykätään miehestä joka on hankkinut lihaksensa työllä tai uimalla tai muulla vastaavalla - siis todellisuudessa salilla.

https://www.outsideonline.com/sites/default/files/styles/img_600x600/pu…

Siinä kestävyysurheilija. Onko tämä yleinen ihanne naisten silmissä?

Vierailija
69/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marii kirjoitti:

Minä luulen että se hoikka on nimenomaan tyypillinen naisten ihanne. Miehet ihailevat toisissaan niitä salityyppejä, ja luulevat, että naisetkin ihailevat.

Ei. Nyt sinä et tajua.

Naisten käsitys "salihemmosta" on överobodari. Sitten tykätään miehestä joka on hankkinut lihaksensa työllä tai uimalla tai muulla vastaavalla - siis todellisuudessa salilla.

Minun makuuni tuo on liian lihaksikas. Mutta sopivan hoikka. Eli tuosta vähemmän urheilullinen ja kireä olisi varmaan lähellä naisten ihannetta.

Vierailija
70/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kulttuurissa esiintyvää naisvihaa, että naisen pitää laittaa omat seksuaaliset tarpeensa syrjään ja valita "mukava ja kiva mies", joka ei tyydytä seksuaalisesti. Että naisen pitäisi laittaa kaikki muut asiat seksin edelle. Ihan kuin naisella parisuhteeseen liittyvät tarpeet olisivat vain henkisiä.

Vierailija
71/102 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kulttuurissa esiintyvää naisvihaa, että naisen pitää laittaa omat seksuaaliset tarpeensa syrjään ja valita "mukava ja kiva mies", joka ei tyydytä seksuaalisesti. Että naisen pitäisi laittaa kaikki muut asiat seksin edelle. Ihan kuin naisella parisuhteeseen liittyvät tarpeet olisivat vain henkisiä.

Pitääkö laittaa? Tietääkseni jokaisella on oikeus päättää ihan itse millaisilla kriteereillä kumppania hakee.

Vierailija
72/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marii kirjoitti:

Ei. Nyt sinä et tajua.

Minun makuuni tuo on liian lihaksikas. Mutta sopivan hoikka. Eli tuosta vähemmän urheilullinen ja kireä olisi varmaan lähellä naisten ihannetta.

Liian lihaksikas? Mitä ihmettä, tuohan näyttää joltain keskitysleirin anorektikolta. Pelkkää luuta.

Vierailija
73/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kanavan myötä on tainnut jo käydä aika hyvin ilmi, ettei mitänä yhtä miesihannetta ole olemassakaan.

Itse koen sellaiset miesmallin näköiset tai kasvoilta liian symmetriset, etenkin vaaleapiirteiset miehet jotenkin liian feminiinisinä. Siitä huolimatta olin yhden tällaisen kanssa parisuhteessakin - viime kädessä kun olemus/ajatukset ovat se, mikä merkitsee. Jos on terveen, itsestään huolta pitävän ja siistin näköinen ja vähintään minun mittaiseni, voin ihan hyvin syttyä jos koen, että olemme samalla aallonpituudella. Viehättävinä piirteinä koen joko tietyn herkkyyden/taiteellisuuden tai sitten sellaisen sopivan miesmäisen jämäkkyyden yhdistettynä samanlaisiin arvoihin ja johonkin salaiseen pehmeään puoleen. Itsevarmuuden puute on yksi varmimpia turn offeja.

Pahoittelut, en nyt vastannut kysymykseen. Luettelin varmaan tuossa yllä ne piirteet, joiden perusteella suurin osa muistakin naisista karsii kiinnostavat ei-kiinnostavista. En ole tosiaan koskaan tainnut edes tavata naista, joka deittailisi esim pelkästään kaljuja, pelkästään parrakkaita jne. Toki heitäkin voi olla olemassa, onkin varmaan.

Vierailija
74/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marii kirjoitti:

Ei. Nyt sinä et tajua.

Siinä edessä menevällä miehellä on kiva kroppa. Kuvassa keskellä olevan miehen keho on kuvattu todella epäimartelevassa asennossa eikä hän kasvoiltakaan ole kovin viehättävä. Miksi valitsit juuri tämän kuvan :D

Vierailija
75/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on lueteltu monia ihannemiehen ominaisuuksia joita en itse voisi sietää, kuten manbun, heavylook tai koreapojat. Mutta ap toki tietää paremmin kuinka naiset ovat vain yksi joukkomieli, jolla kaikesta vakuuttelusta huolimatta on tasan yksi maku, ja se todistaa kuinka Tytöt On Tyhmiä.

Vierailija
76/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marii kirjoitti:

Ei. Nyt sinä et tajua.

Siinä edessä menevällä miehellä on kiva kroppa. Kuvassa keskellä olevan miehen keho on kuvattu todella epäimartelevassa asennossa eikä hän kasvoiltakaan ole kovin viehättävä. Miksi valitsit juuri tämän kuvan :D

No just siksi on valittu kun ap on päättänyt oikean vastauksen etukäteen ja kaivanut koko netin läpi että löytää oikeanlaisen kuvan. Tämä menetelmä on muutenkin yleusesti käytössä in c e l piireissä eikä jätkät edes tajua miten niitä manipuloidaan. Paras esimerkki tästä oli kerran kuva täällä josta naisten piti ilmoittaa minkä pituinen mies on viehättäviin. Jostain pilleröintifoorumilta se oli tänne kaivettu. Ensinnäkin kaikki miehet kuvassa oli jollain tavalla hieman naurettavia, että pystyttäisiin paremmin peittämään mikä on homman tarkoitus. Ja ylläri pylläri lyhyimmällä miehellä oli lisäksi hyypiömäisen vastenmielinen ilme, ja normaaleimmilta näytti pitkät miehet. Näin teitä poijaat pyöritellään taloudellinen intressi mielessä ettekä edes huomaa sitä.

Vierailija
77/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni oma mieheni on tyypillisen komea pitkä, tummahko komea mies. Ilmeisesti miesmakuni kuitenkin eroaa kavereideni miesmausta sillä aiheesta keskustellessa kukaan ei ole osoittanut että mieheni kiinnostaisi/olisi heidän makuun. Sama kyllä toisinpäin, en koe vetoa kavereideni miesvalintoihin (edes objektiivisesti katsottuna)

Vierailija
78/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulema peniksen koolla ei ole väliä, no, minulle on. Tärkeintä on, että suhteessa seksi toimii.

Ilmeisesti naisella ei saa olla kriteerejä seksin suhteen kun tämäkin saanut miinuksen :D

No mutta onko sillä koolla oikeasti merkitystä? Eikö fiksu ja huomioiva kumppani millä tahansa varustuksella ole parempi kuin hölmö ja itsekäs isolla?

On sillä ihan oikeasti väliä. Mitä mitä teen fiksulla ja huomioivalla kumppanilla, jos en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä? Jos siis miehen varustus ei tyydytä mutta mies on muuten mukava, niin kenen kanssa sitten tyydytän tarpeet? Miksi alkaisin yhdyntään, jos se ei tunnu miltään?  Ja kyllä niissä isomunaisissakin on fiksua porukkaa.

Oikeasti sinulla on vain yhdenlaista seksiä? Jännä. Siinä olet erilainen tutkitusti kuin suurin osa naisista, jotka eivät pidä yhdyntää parhaana tapana saada orgasmi.

Ei orgasmi minulla tyydytä seksuaalisia tarpeita yksin vaan yhdyntä. Minulla seksuaalinen tarve on orgasmin lisäksi yhdynnän tarvetta. Vaikka orgasmin saisi esim käsillä, niin silti jää se tarve yhdyntään ja tarve saada hyväilyä emättimen pohjaan peniksellä. Ei mikään sormi yms voi korvata penistä. Eli jos miehen penis ei miellytä, en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä. Minulla tuo yhdynnän tarve on ihan fyysistä tarvetta, joka tuntuu pimpassa. On fyysinen pakko saada penis sisään.

Vierailija
79/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän paha tilanne, kun haluan maailmanparantaja-vegaanimiehen, mutta pidän paljon karskimmasta ulkonäöstä kuin he tuppaavat olemaan, ainakaan omissa tutuissani. Sinkkuna mennään.

Vierailija
80/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa on lueteltu monia ihannemiehen ominaisuuksia joita en itse voisi sietää, kuten manbun, heavylook tai koreapojat. Mutta ap toki tietää paremmin kuinka naiset ovat vain yksi joukkomieli, jolla kaikesta vakuuttelusta huolimatta on tasan yksi maku, ja se todistaa kuinka Tytöt On Tyhmiä.

Jospa ne kaikki manbun-miehet, hevarit ja koreapojat ovat kaikesta huolimatta niitä kuuluisia laatikkoleukaisia kirurgeja. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan