Kertokaa kuinka teidän miesmaku eroaa muiden naisten miesmausta vai eroaako?
Haluan kuulla onko oikeasti eroja kun meidän sählyjoukkueessa on paljon eroja naismausta.
Kommentit (102)
M26 kirjoitti:
Mitä?! Eikö kaikki naiset ookkaa samanlaisii?
Et ole edes hauska nykyisin.
En ole kiinnostunut muiden naisten miesmausta, sen näen ihan omin silmin että naisystävieni miehet ovat erilaisia kuin ne, joista itse kiinnostun, mutta mitä sitten?
Minä olen aina pitänyt ristiverisistä tai tummahiuksisista enemmän kuin vaaleista, vaikka ensimmäinen poikaystäväni olikin vaalea. Pituudella ei ole merkitystä, elämäni suurimmat ihastukset/rakkaudet ennen nykyistä puolisoani ovat olleet +/- 170 cm. En pidä hintelistä enkä hoikista miehistä, minuun vetoaa normaalipainoinen tai hieman tanakka. Ehdoton turnoff on leveä lantio ja paksut reidet, sen sijaan pieni iskämaha on vain plussaa.
Nykyinen puolisoni on komein mies, jonka kanssa olen koskaan ollut; luonnostaan leveät hartiat, kapea lantio ja pieni peppu, pitkät sääret, tummat hiukset ja siniset silmät.
Jos ajattelit tämän jälkeen alkaa taas valittaa, kuinka kaikki naiset haluavat samanlaisia miehiä niin anna palaa, en kyllä ymmärrä, mitä sinä siitä saat. Ajattelitko, että joku kenties muuttaa luontaista miesmakuaan sen takia?
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Nykyisin? En ees yrittäny olla. Uutta tietoo oli. Ite oon luullu, et naisille kelpaa vaa pitkä, komee, vahva, tumma ja vauras mies.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä vaikka olen itse pitkä.
Kerrankin. Tämä todellakin lasketaan.
Suurin osa vastauksista huumoriosastoa. "Tykkään parrakkaista hevimiehistä" jne.
Kuulema peniksen koolla ei ole väliä, no, minulle on. Tärkeintä on, että suhteessa seksi toimii.
Naisilla on kaikilla sama miesmaku
a. rikas
b. hengissä
loppu on yksityiskohtia
M26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Nykyisin? En ees yrittäny olla. Uutta tietoo oli. Ite oon luullu, et naisille kelpaa vaa pitkä, komee, vahva, tumma ja vauras mies.
Miten ihmeessä kukaan voi luulla noin? Kun yhtään katsoo ympärilleen näkee ihan kaikenlaisia miehiä parisuhteissa.
Tykkään miehessä sinisistä silmistä, vaaleista hiuksista (tai kalju), nätistä hymystä, kauniista hampaista, pitää olla edes vähän pidempi kuin minä eli yli 171 cm, älykäs, fiksut jutut, pitää osata keskustella ja kunnioittaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulema peniksen koolla ei ole väliä, no, minulle on. Tärkeintä on, että suhteessa seksi toimii.
Ilmeisesti naisella ei saa olla kriteerejä seksin suhteen kun tämäkin saanut miinuksen :D
No kerropas oikein kuinka paljon teidän joukkueen miesten naismaku sitten poikkeaa toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti naisella ei saa olla kriteerejä seksin suhteen kun tämäkin saanut miinuksen :D
No mutta onko sillä koolla oikeasti merkitystä? Eikö fiksu ja huomioiva kumppani millä tahansa varustuksella ole parempi kuin hölmö ja itsekäs isolla?
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kuumana rillipäisiin insinöörimiehiin. PItuudella ei ole väliä, mutta normaalipaino tai hoikkuus ovat toivottavia.
Edellisessä työssäni tein yhteistyötä tilintarkastajan kanssa, joka oli todella stereotyyppinen tilintarkastaja; hiusraja vetäytynyt, silmälasit, ruutukauluspaita, pikkutakki, ihossa vielä aknearpia - mutta voi jessus kun hän oli kuuma. Hänessä oli sitä jotain, mikä ei selity pelkällä ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä vaikka olen itse pitkä.
Kerrankin. Tämä todellakin lasketaan.
Suurin osa vastauksista huumoriosastoa. "Tykkään parrakkaista hevimiehistä" jne.
Minä en voi tykätä lyhyistä miehistä kun sellasia ei ole tullut ikinä vastaan.
Miesmakuni taitaa olla aika tyypillinen, sillä aina kun kiinnostun miehestä, selviää että hän on varattu. Tummapiirteinen, komeat kasvot, ruskeat silmät, sporttinen. Ja mielellään pitkäkin. Ei varmaan ole yhtään tällaista vapaana.
En viehäty tummista enkä karvaisista miehistä.
Lisäksi pidän enemmän hoikasta kestävyysurheilijan kropasta kuin salihemmoista
Mikä se on se naisten yleinen miesmaku? Yhdenkään ystäväni miehen kanssa en haluaisi seurustella eikä olla koskaan ihastuttu samoihin tyyppeihin, että edes kellään meistä ei taida olla samanlainen maku keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta onko sillä koolla oikeasti merkitystä? Eikö fiksu ja huomioiva kumppani millä tahansa varustuksella ole parempi kuin hölmö ja itsekäs isolla?
On sillä ihan oikeasti väliä. Mitä mitä teen fiksulla ja huomioivalla kumppanilla, jos en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä? Jos siis miehen varustus ei tyydytä mutta mies on muuten mukava, niin kenen kanssa sitten tyydytän tarpeet? Miksi alkaisin yhdyntään, jos se ei tunnu miltään? Ja kyllä niissä isomunaisissakin on fiksua porukkaa.
En halua korkeakoulutettua miestä.
Marii kirjoitti:
En viehäty tummista enkä karvaisista miehistä.
Lisäksi pidän enemmän hoikasta kestävyysurheilijan kropasta kuin salihemmoista
Minä luulen että se hoikka on nimenomaan tyypillinen naisten ihanne. Miehet ihailevat toisissaan niitä salityyppejä, ja luulevat, että naisetkin ihailevat.
Ulkonäköön liittyvää makua minulla ei ole. Mutta muuten pitää olla huippuälykäs ujo nörtti.