Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kuinka teidän miesmaku eroaa muiden naisten miesmausta vai eroaako?

Vierailija
06.06.2021 |

Haluan kuulla onko oikeasti eroja kun meidän sählyjoukkueessa on paljon eroja naismausta.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole mitään yhtä makua. Tykkään todella monenlaisista miehistä jos vaan löytyy henkinen ja älyllinen yhteys.

Mutta ihanin/kuumin tuntemani mies on 172cm, hoikka, isonenäinen, vähän hörökorvainen, käyttää silmälaseja, kiharat hiukset, yleensä ruutukauluspaita päällä. Aaaah ne silmät. Ja kello ranteessa on jostain syystä seksikästä.

Mutta hänessäkin se ratkaiseva tekijä on loputon kiinnostus elämään, voidaan jutella mistä vaan maan ja avaruuden välillä. Hän on hauska, innostuva, kohtelee kaikkia hyvin.

Onko se sitten erilaista kuin muiden naisten maku? Koko kysymys on väärä, koska ole mitään "naisten miesmakua", vaikka palstalla tykätään niin väittää...

Vierailija
82/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkoisilla seikoilla ole juuri merkitystä. Tärkein on luonne ja miten tullaan juttuun. Hyväsydämisyys ja inhimillisyys on valtteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nykyään juuri tuo hoikka jopa hintelä mies on naisten mieleen. En itse syty heistä yhtään, tykkään sopivasti lihaksikkaista, leveä harteisista ja jopa vähän pyöreistä miehistä. Tärkeintä on, ettei käsivarret ja jalat ole tikkumaiset. Niin ja kalju sen pitää olla tai lyhyt tukka, ei tatuointeja!

Vierailija
84/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsirakkaita ja perhekeskeisiä miehiä aivan ihanina ja vastuullisina ihmisinä, mutta niin täydellisen epäseksikkäinä ja epäkiihottavina kuin nyt mikään maailmassa voi suinkin olla. En voisi olla lapsensa (henkisesti) hylänneen miehen kanssa, mutta en todellakaan pystyisi olemaan myöskään lapsiaan rakastavan miehen kanssa. 

Vierailija
85/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulema peniksen koolla ei ole väliä, no, minulle on. Tärkeintä on, että suhteessa seksi toimii.

Ilmeisesti naisella ei saa olla kriteerejä seksin suhteen kun tämäkin saanut miinuksen :D

No mutta onko sillä koolla oikeasti merkitystä? Eikö fiksu ja huomioiva kumppani millä tahansa varustuksella ole parempi kuin hölmö ja itsekäs isolla?

On sillä ihan oikeasti väliä. Mitä mitä teen fiksulla ja huomioivalla kumppanilla, jos en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä? Jos siis miehen varustus ei tyydytä mutta mies on muuten mukava, niin kenen kanssa sitten tyydytän tarpeet? Miksi alkaisin yhdyntään, jos se ei tunnu miltään?  Ja kyllä niissä isomunaisissakin on fiksua porukkaa.

Oikeasti sinulla on vain yhdenlaista seksiä? Jännä. Siinä olet erilainen tutkitusti kuin suurin osa naisista, jotka eivät pidä yhdyntää parhaana tapana saada orgasmi.

Ei orgasmi minulla tyydytä seksuaalisia tarpeita yksin vaan yhdyntä. Minulla seksuaalinen tarve on orgasmin lisäksi yhdynnän tarvetta. Vaikka orgasmin saisi esim käsillä, niin silti jää se tarve yhdyntään ja tarve saada hyväilyä emättimen pohjaan peniksellä. Ei mikään sormi yms voi korvata penistä. Eli jos miehen penis ei miellytä, en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä. Minulla tuo yhdynnän tarve on ihan fyysistä tarvetta, joka tuntuu pimpassa. On fyysinen pakko saada penis sisään.

Mulla oli sama nuorempana, mutta kun sain lapsia niin se hävisi. Se on biologinen lisääntymisen tarve

Vierailija
86/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulema peniksen koolla ei ole väliä, no, minulle on. Tärkeintä on, että suhteessa seksi toimii.

Ilmeisesti naisella ei saa olla kriteerejä seksin suhteen kun tämäkin saanut miinuksen :D

No mutta onko sillä koolla oikeasti merkitystä? Eikö fiksu ja huomioiva kumppani millä tahansa varustuksella ole parempi kuin hölmö ja itsekäs isolla?

On sillä ihan oikeasti väliä. Mitä mitä teen fiksulla ja huomioivalla kumppanilla, jos en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä? Jos siis miehen varustus ei tyydytä mutta mies on muuten mukava, niin kenen kanssa sitten tyydytän tarpeet? Miksi alkaisin yhdyntään, jos se ei tunnu miltään?  Ja kyllä niissä isomunaisissakin on fiksua porukkaa.

Oikeasti sinulla on vain yhdenlaista seksiä? Jännä. Siinä olet erilainen tutkitusti kuin suurin osa naisista, jotka eivät pidä yhdyntää parhaana tapana saada orgasmi.

Ei orgasmi minulla tyydytä seksuaalisia tarpeita yksin vaan yhdyntä. Minulla seksuaalinen tarve on orgasmin lisäksi yhdynnän tarvetta. Vaikka orgasmin saisi esim käsillä, niin silti jää se tarve yhdyntään ja tarve saada hyväilyä emättimen pohjaan peniksellä. Ei mikään sormi yms voi korvata penistä. Eli jos miehen penis ei miellytä, en saa seksuaalisia tarpeitani tyydytettyä. Minulla tuo yhdynnän tarve on ihan fyysistä tarvetta, joka tuntuu pimpassa. On fyysinen pakko saada penis sisään.

Mulla oli sama nuorempana, mutta kun sain lapsia niin se hävisi. Se on biologinen lisääntymisen tarve

Ei kaikilla seksin tarve lopu lasten saamiseen. Eikä yhdynnässä ole kyse vain lisääntymisen tarpeesta vaan siitä, että yhdyntä tuottaa parhaan nautinnon. Klitoriksen ulkoisen osan hyväily ei tunnu yhtä hyvältä kuin kunnon naiminen pohjaan asti.

Vierailija
87/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin muuttaa Norjaan kun mua viehättää viikinki tyyppiset isot rumat ja punapartaiset miehet.

Vierailija
88/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vissiin muuttaa Norjaan kun mua viehättää viikinki tyyppiset isot rumat ja punapartaiset miehet.

Ajatteletko siis että kookas ginger-mies on jotenkin poikkeava maku miesten suhteen? Väittäisin että aika iso prosentti naisista antautuisi sellaiselle...

Vierailija
89/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit pitkätukkahevarit. Sellaiset joita moni pitää mieslapsena ihan vain harrastusten takia.

Vierailija
90/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään setämiehistä. Sellainen n.50v elämää nähnyt ja lempeäksi kasvanut kilttisilmäinen herrasmies saa sukat pyörimään jaloissa. 

Vierailija
91/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että nykyään juuri tuo hoikka jopa hintelä mies on naisten mieleen. En itse syty heistä yhtään, tykkään sopivasti lihaksikkaista, leveä harteisista ja jopa vähän pyöreistä miehistä. Tärkeintä on, ettei käsivarret ja jalat ole tikkumaiset. Niin ja kalju sen pitää olla tai lyhyt tukka, ei tatuointeja!

Jösses, tykkäät lihaksikkaista ja harteikkaista miehistä... onko tämä mielestäsi tavanomaisuudesta poikkeava miesmaku 🤦‍♂️

Vierailija
92/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin toimivuus = peniksen koko

Koolla on väliä = iso on hyvä (ei koskaan päinvastoin)

Kyllä se peniksen koko nyt vain on yhdynnästä tyydytyksen saavalle naiselle tärkeä asia. Jos penis ei hiero pimpassa oikeita kohtia, tyydytys jää saamatta. En minäkään sille mitään voi, että tarvitsen tietyn kokoisen saadakseni tarpeeni tyydytettyä. Pitäisikö siis alkaa suhteeseen, jossa omia tarpeitaan ei saa koskaan tyydytettyä?

Voisitko nyt viedä tuon autistisen jankkauksesi seksipalstalle

-eri

Vierailija
93/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kiinnostunut enkä halukas tutustumaan suomalaisiin miehiin, ei vaan nappaa ja tulee liikaa yhteentörmäyksiä kulttuurierojen takia. Olen kiinnostunut herrasmiehistä, joka kohtelee naista hyvin ja rakastavasti, suojeleva ja kiltti. Ulkoisesti kiinnostaa laihat ja pitkät miehet, mustilla hiuksilla. On tärkeää että miehessä on eleganssia ja klassisuutta.

Vierailija
94/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole väliä, älykkyydellä on

Vierailija
95/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä. Hoikka. Espanjalainen:D

Vierailija
96/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa on lueteltu monia ihannemiehen ominaisuuksia joita en itse voisi sietää, kuten manbun, heavylook tai koreapojat. Mutta ap toki tietää paremmin kuinka naiset ovat vain yksi joukkomieli, jolla kaikesta vakuuttelusta huolimatta on tasan yksi maku, ja se todistaa kuinka Tytöt On Tyhmiä.

Huomasitko, että kysyin naisten miesmausta. En väittänyt siitä yhtään mitään eli aika epäreilu hyökkkäys.

ap

Vierailija
97/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kaunein on ovaalin mallinen leuka, inhoan yli kaiken leveää kulmikasta laatikkoleukaa. Kroppa ei saa olla leveä mistään kohdin vaan pitää olla laiha. Hoikat käsivarret ja jalat, ei saa olla erottuvia lihaksia juurikaan. Kaverin kommentoimana tykkään kuulemma narukäsistä ja kauniista miehistä. :D Eikä saa olla liian pitkä.

Vierailija
98/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä urheilullisista miehistä. Pitkä, laiha ja rähjääntynyt olla pitää. Mitä enemmän tatuointeja sen parempi, lävistyksetkin on ok. Niin ja köyhyys on plussaa. Rappioromantiikka sytyttää minut.

Vierailija
99/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miesnuttura ja alle 180 cm iskäbod. En tiennytkään kuinka kuumaa kamaa olisin av-mammojen keskuudessa

Vierailija
100/102 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tosi monet tykkäävät parrasta, minä en. Tuntuu myös että aika harvalla on preferenssinä pitkä tukka kuten minulla. En myöskään haluaisi erityisen timmiä miestä (en tiedä haluaako kukaan kavereistanikaan kyllä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi