Tulenko tosi hyvin toimeen, jos jää asuinmenojen jälkeen 2000e/kk käteen?
Tulenko tosi hyvin toimeen, jos jää asuinmenojen jälkeen 2000e/kk käteen?
Oon yksinaduva sinkku. Mun mielestä mulla menee ihan ok, mutta pysähtytti toi, että muihin verrattuna on tosi paljon rahaa. Onkohan mun rahankäytös jotain pielessä, kun tosta jää lähinnä satasia säästöön?
Kommentit (23)
Oikeastiko joku väittää itseään pienituloiseksi, kun kulujen jälkeen jää kaksi tonnia kuussa käyttöön ? Ihan tiedoksenne me oikeasti pienituloiset emme saa edes bruttona sitä kahta tonnia kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku väittää itseään pienituloiseksi, kun kulujen jälkeen jää kaksi tonnia kuussa käyttöön ? Ihan tiedoksenne me oikeasti pienituloiset emme saa edes bruttona sitä kahta tonnia kuussa.
Kukaan väitä pienituloiseksi. Mutta ei suurituloiseksikaan. Keski-tuloinen oikea sana. Ei sitä euroakaan liikaa ole.
Ruokaan saa menemään 20 e/pv, 600 e/kk. Loppu menee sitten johonkin muuhun. Pidä vähän aikaa kulupäiväkirjaa. Ja laita automaattisesti palkkapäivänä menemään min 200e säästöön. Ei auta heti, mutta kun tarttet seuraavan sohvan on mistä ottaa.
Tosin tää kaikki on turhaa, jos et itse koe sitä tarpeelliseksi. Ne on sinun rahoja ja saat kyllä humputella ne niinkun haluat.