Joko olet kuullut uuden tähtiartisti OLGA Uus Bitch biisin?
Mitäs pidätte? Biisi raketoi Spotifyn listoilla.
Kommentit (13)
Miks naisilla on niin paljon näitä "olen ulkonäkö, kaikki katsoo mua, yltiöpinnallinen muovikapistus, lallallaa" - tyylisiä?
Siinäpä miettimistä, että onko muovinen tusinaähinä jonkun vastaavan(joita on kiljoona samanlaista) kopio?
Kuinka monta etunimiartistia Suomessa tällä hetkellä on? Tarkoitan sellaisia artisteja, joista kohkataan valtavasti ja joiden musiikki on yhtä tyhjän kanssa. Tuntuu siltä, että joka päivä tulee joku Jaana, Sini, Inka tai Erica, ja että kohta nämä kaikki painuvat takaisin unohduksen rannattomaan avaruuteen. Matti ja Teppo sen ijaan ovat olleet alalla jo kauan, joten he lienevät poikkeuksia, kun ovat saavuttaneet vankan aseman. Ja Katri Helena tietysti. Mutta nämä parisuhdepiipityksen edustajat, jotka erotetaan toisistaan yhdellä etunimellä mutta ei millään muulla tavalla.
Enemmän olen huolissani siitä, miten tuollainen kappale voi olla Spotifyn top50 listan ykkösenä.
Jo artistin ja kappaleen nimet ovat niin tyhmät, että toivottavasti en kuule kyseistä "teosta" koskaan!
Kuulostaa aivan kuin metsäkoneesta olisi laakeri hajonnut.
Nuorten musiikkimaussa on jotain todella pahasti vikana nykyään. Toi biisi oli väärin niin monella eri tavalla.
Alman levy-yhtiö tän takana...? Ainakin tossa kuvassa on Alma eikö? Ja tää Olga oli Salatuissa elämissä.
Hitto mitä tusina roskaa, typerä ääni..
HUOMIO HOORA.