Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?

Vierailija
05.06.2021 |

Leipominen ja emännöinti ei ole mun juttu. Ei kiinnosta. Käytän sen ajan mieluummin muuten.

Vituttaa, jos kutsun kavereita oluelle niin eivät oikein innostu, vaan mieluummin pitäisi kotisohvalla kahvitella pullaa mussutellen. Muttakun minua ei kiinnosta leipoa sitä pullaa... argh.

Kommentit (488)

Vierailija
181/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan hommaat kaupasta tarjottavat. Se riittää. Sinä riität.

Tämä kyllä on hyvä idea, mutta jotenkin se omaan kotiin kutsuminen ja emännöinti on myös osa ongelmaa. Toki siihen pystyn, jos on pakko ja muuten minua hyljeksitään. Mutta olen vähän kateellinen miehille, joilta ei tällaista odoteta. Olen ihan valmis tarjoamaankin ulkona sen oluen, tai vaikka lounaan, mutta emännöinti ahdistaa. Ap

Omassa päässä sulla on ongelma, ei miehissä, ei muissa

N35 joka saa tehdä just mitä haluaa, eikä huomaa muiden "odotuksia" oli niitä tai ei

Kiva jos sinä et huomaa muiden odotuksia, mutta se ei poista sitä että moni muu saattaa kokea ne elämässään ahdistavaksi. Miksi niin moni tulee tähän keskusteluun pätemään? Ihan oikeastikko väität että tässä ei kohdistu naisiin mitään odotuksia?

Mitä helvettiä sit itse ylläpidät niitä odotuksia? Sinähän olet itse todella suuri osa ongelmaa. Mutta ei. Itku kurkussa väännetään pullaa jota karvain hymyin tarjoillaan "eihän tässä mitään... hyvä jos maistuu..."

Lopeta. Älä ole osa ongelmaa, josta vikiset.

Vierailija
182/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te nykynaiset ette ahdistuisi? 

Kun ahdistutte ihan oman päänne sisälläkin ja uhriudutte omista ajatuksistanne?

Kukaan ei ole sinultakaan pullanleipomista oikeassa elämässä vaatinut, vai onko? 

Kyllä on, jos olet keskustelua yhtään lukenut niin tiedät sen. En ole uhriutunut vaan vittuuntunut, eikä kiinnosta jos se vuorostaan vituttaa sinua. Ahdistun mistä ahdistun, etkä voi sille mitään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä on hyvä idea, mutta jotenkin se omaan kotiin kutsuminen ja emännöinti on myös osa ongelmaa. Toki siihen pystyn, jos on pakko ja muuten minua hyljeksitään. Mutta olen vähän kateellinen miehille, joilta ei tällaista odoteta. Olen ihan valmis tarjoamaankin ulkona sen oluen, tai vaikka lounaan, mutta emännöinti ahdistaa. Ap

N35 joka saa tehdä just mitä haluaa, eikä huomaa muiden "odotuksia" oli niitä tai ei

Kiva jos sinä et huomaa muiden odotuksia, mutta se ei poista sitä että moni muu saattaa kokea ne elämässään ahdistavaksi. Miksi niin moni tulee tähän keskusteluun pätemään? Ihan oikeastikko väität että tässä ei kohdistu naisiin mitään odotuksia?

Mitä helvettiä sit itse ylläpidät niitä odotuksia? Sinähän olet itse todella suuri osa ongelmaa. Mutta ei. Itku kurkussa väännetään pullaa jota karvain hymyin tarjoillaan "eihän tässä mitään... hyvä jos maistuu..."

Miksi keksit omia satujasi?

Vierailija
184/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole sinultakaan pullanleipomista oikeassa elämässä vaatinut, vai onko? 

Kyllä on, jos olet keskustelua yhtään lukenut niin tiedät sen. En ole uhriutunut vaan vittuuntunut, eikä kiinnosta jos se vuorostaan vituttaa sinua. Ahdistun mistä ahdistun, etkä voi sille mitään. Ap

Eli ihan omat toksiset oletuksesi saa sinut ahdistumaan? 

Käyt varmaan terapiassakin? 

Vierailija
185/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Ihan konkreettisia elämänkokemuksia löytyy tuolta keskustelusta. En ala niitä sinulle toistamaan, kun selvästi motiivisi on lähinnä purkaa jotain omaa ärsytystäsi tähän keskusteluun. Ap

Vierailija
186/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun ainakin tekee mieli antaa huomiota ja gutaa naisille, joilta onnistuu ruoanlaitto alusta loppuun ja etenkin jälkiruoat ja leivokset, pullat yms. Se on jotenkin niin perustavanlaatuista naista joka vetoaa miehisiin miehiin.

Se on jalo taito naisella iästä riippumatta. Vielä jos osaa neuloa villasukat maakuntaväreillä niin she's a keeper this one! Naisen tulisi olla ylpeä jostain perinteisestä osaamisesta, aivan kuten miestenkin jossain omassa jutussaan...

Maakuntavärien kohdalla ymmärsin trolliksi. :D Ap

Ei ollut trolli, vannon. Olen kerran tuollaistakin maakuntaherkkua päässyt maistamaan. Hienot olivat ja lämmittivät isäntää kylmillä vaelluksilla. Pukeutui naisellisesti, osasi ajaa autoa ja tykkäsi makiasta. Hoiva-ala tai palveluala, kävisi juristikin tai hammaslääkäri, ja siinä ja siinä että opettaja tai tutkija...

En usko että naisten tarvitsisi kärsiä seksin puutteesta jos he omaisivat vanhan ajan osaamisia ja jotain mieltymyksiäkin. Tai sitten on niitäkin miehiä joissa on jotain vikaa...

Vierailija
187/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule oikeesti väitän, että niin kauan kun kukaan ei sulle suoraan sano, että "mikset leivo" niin se ongelma voi täysin omassa päässäsi. Vai miten muuten todistat sen, että joku odottaa sulta jotain, eikä kyse ole sun omasta tulkinnasta? Miksi jatkat vahingollista tapaa itse? En tosiaan ymmärrä millään. Halveksin naisena tällaista mallia ja siksi opetan omat tyttäret kommunikoimaan suoraan ja kasvattamaan selkärangan.

Vierailija
188/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti asunut maaseudulla. Tällaisen jyrkän modernin "rajojen vetämisen" tulos on peräkorvessa lähinnä yksinäisyys. Pienessä maalaisyhteisössä ei ole tapana toimia noin, vaan muutokset tapahtuvat hitaammin ja hienovaraisemmin. Jos haluaa toimia ilman kompromisseja juuri niin kuin itse haluaa, on edessä yksinäinen elämä siellä peräkorvessa. 

Vierailija
189/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule oikeesti väitän, että niin kauan kun kukaan ei sulle suoraan sano, että "mikset leivo" niin se ongelma voi täysin omassa päässäsi. Vai miten muuten todistat sen, että joku odottaa sulta jotain, eikä kyse ole sun omasta tulkinnasta? Miksi jatkat vahingollista tapaa itse? En tosiaan ymmärrä millään. Halveksin naisena tällaista mallia ja siksi opetan omat tyttäret kommunikoimaan suoraan ja kasvattamaan selkärangan.

Ahaa. Et siis ole lukenut keskustelua. Halveksi pois, jos se tuo sinulle hyvän mielen. Ap

Vierailija
190/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Ihan konkreettisia elämänkokemuksia löytyy tuolta keskustelusta. En ala niitä sinulle toistamaan, kun selvästi motiivisi on lähinnä purkaa jotain omaa ärsytystäsi tähän keskusteluun. Ap

Vastaa nyt jo vihdoinkin, kuka näitä leipomisia sinulta jatkuvasti on vaatimassa?

Millä sanoilla? 

Olet pelkkä trolli, jos ei sitä vastausta tule. 

Vierailija
191/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulta päivää?

Vierailija
192/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes maalta, mutta Oulun seudulta eräästä aika maalaismaisesta kunnasta. Muistan lapsuudesta, kun eräs tuttavaperhe muutti etelästä Ouluun ja kutsui vanhempani kylään. Minut otettiin mukaan, koska heillä oli samanikäinen tyttö. Heillä oli tarjolla Arnoldsista haettuja donitseja, eikä mitään muuta! Se oli minulle vuosisadan jymyjuttu, en ollut koskaan aiemmin nähnyt vastaavaa. Tästä sitten kerroin sisaruksille kotona tohkeissani.

Ja lisään, että tämä avarsi myös omaa maailmaani. Meillä oli kotona tapana ottaa kovasti paineita vieraiden saapuessa. Oltiin ahkerasti leivottu ja siivottu ja suurinpiirtein otettiin vastaan pituusjärjestyksessä tärkätyssä rivissä näin kuvaannollisesti. Kaiken piti olla täydellistä.

"Etelän vetelät" olivat silmissäni ihailtavan rentoja ja muuttaessa omilleni otin itsekin Arnoldsin käyttöön. Kuulostaa jonkun korvaan ehkä naurettavalta, mutta kasvoin todella yhtenäisen kulttuurin keskellä ja jokainen poikkeus oli minulle iso juttu.

Itse kans tottunut monimutkaiseen "hiki hatussa" laittamiseen.

Eräällä sukulaisella ruoaksi on aina vain makkaraa ja sinappia. Jälkiruoaksi jaetaan litran jäätelötiili. Aina sama. Lapset tykkää, kun tarkalleen tietää mitä on. Rento ilmapiiri.

Vierailija
193/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa nyt jo vihdoinkin, kuka näitä leipomisia sinulta jatkuvasti on vaatimassa?

Millä sanoilla? 

Olet pelkkä trolli, jos ei sitä vastausta tule. 

Lue. Keskustelu. Miksi minua kiinnostaisi pidätkö minua trollina? Ap

Vierailija
194/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetko itse oluen?

Vierailija
195/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää säälittävämpää uhriutujaa olla? Toivottavasti kukaan ei erehdy kanssasi parisuhteeseen. Voin vaan kuvitella, mitä "odotuksia" koko ajan on vastassasi... Voi elämä, jotkut osaa olla hankalia draamailijoita :'D

Vierailija
196/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa onnistuu leivonta ja oluen juominen, mutta mä olenkin erityinen.

Leivonta onnistuu, mutta ei kuulu suosikkiharrastuksiin. Miksi, oi miksi se on joku sosiaalinen pääsylippu naisten väliseen ystävyyteen?

No ei ole. En ole yhdellekään kaverille ikinä mitään leiponut.

Vierailija
197/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes maalta, mutta Oulun seudulta eräästä aika maalaismaisesta kunnasta. Muistan lapsuudesta, kun eräs tuttavaperhe muutti etelästä Ouluun ja kutsui vanhempani kylään. Minut otettiin mukaan, koska heillä oli samanikäinen tyttö. Heillä oli tarjolla Arnoldsista haettuja donitseja, eikä mitään muuta! Se oli minulle vuosisadan jymyjuttu, en ollut koskaan aiemmin nähnyt vastaavaa. Tästä sitten kerroin sisaruksille kotona tohkeissani.

Ja lisään, että tämä avarsi myös omaa maailmaani. Meillä oli kotona tapana ottaa kovasti paineita vieraiden saapuessa. Oltiin ahkerasti leivottu ja siivottu ja suurinpiirtein otettiin vastaan pituusjärjestyksessä tärkätyssä rivissä näin kuvaannollisesti. Kaiken piti olla täydellistä.

"Etelän vetelät" olivat silmissäni ihailtavan rentoja ja muuttaessa omilleni otin itsekin Arnoldsin käyttöön. Kuulostaa jonkun korvaan ehkä naurettavalta, mutta kasvoin todella yhtenäisen kulttuurin keskellä ja jokainen poikkeus oli minulle iso juttu.

Itse kans tottunut monimutkaiseen "hiki hatussa" laittamiseen.

Eräällä sukulaisella ruoaksi on aina vain makkaraa ja sinappia. Jälkiruoaksi jaetaan litran jäätelötiili. Aina sama. Lapset tykkää, kun tarkalleen tietää mitä on. Rento ilmapiiri.

Lapset kyllä usein tykkää just niistä rennoista ja mutkattomista ruoista!

Vierailija
198/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun ainakin tekee mieli antaa huomiota ja gutaa naisille, joilta onnistuu ruoanlaitto alusta loppuun ja etenkin jälkiruoat ja leivokset, pullat yms. Se on jotenkin niin perustavanlaatuista naista joka vetoaa miehisiin miehiin.

Se on jalo taito naisella iästä riippumatta. Vielä jos osaa neuloa villasukat maakuntaväreillä niin she's a keeper this one! Naisen tulisi olla ylpeä jostain perinteisestä osaamisesta, aivan kuten miestenkin jossain omassa jutussaan...

Maakuntavärien kohdalla ymmärsin trolliksi. :D Ap

Ei ollut trolli, vannon. Olen kerran tuollaistakin maakuntaherkkua päässyt maistamaan. Hienot olivat ja lämmittivät isäntää kylmillä vaelluksilla. Pukeutui naisellisesti, osasi ajaa autoa ja tykkäsi makiasta. Hoiva-ala tai palveluala, kävisi juristikin tai hammaslääkäri, ja siinä ja siinä että opettaja tai tutkija...

En usko että naisten tarvitsisi kärsiä seksin puutteesta jos he omaisivat vanhan ajan osaamisia ja jotain mieltymyksiäkin. Tai sitten on niitäkin miehiä joissa on jotain vikaa...

Jos väkisin yrittää, niin ei siitä mitään tuu. Jos ei saa mitään mielihyvää perinaisellisista puuhista ja ei tunnu yhtään luontevalta, niin minkäs teet. Ja samoin jos mies joka tuollaista fanittaa, herättää vain ärtymystä eikä lämpimiä tunteita, niin eihän se oo mikään match made on heaven.

Vierailija
199/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59  ja olen leiponut pullaa tasan yhden kerran elämässäni. En juo olutta, mutta osaan hakea tarjottavat parhaalta leipurilta. 

Vierailija
200/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panetko itse oluen?

Olen itseasiassa olutta pannut silloin tällöin, vaan tässä oli tarkoitus nimenomaan ravintolan valikoimia katsella. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi