Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?

Vierailija
05.06.2021 |

Leipominen ja emännöinti ei ole mun juttu. Ei kiinnosta. Käytän sen ajan mieluummin muuten.

Vituttaa, jos kutsun kavereita oluelle niin eivät oikein innostu, vaan mieluummin pitäisi kotisohvalla kahvitella pullaa mussutellen. Muttakun minua ei kiinnosta leipoa sitä pullaa... argh.

Kommentit (488)

Vierailija
201/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää säälittävämpää uhriutujaa olla? Toivottavasti kukaan ei erehdy kanssasi parisuhteeseen. Voin vaan kuvitella, mitä "odotuksia" koko ajan on vastassasi... Voi elämä, jotkut osaa olla hankalia draamailijoita :'D

Mies ei ole kyllä minulle tällaisia odotuksia laittanut, vaan muut naiset. Miehistä kyllä oma isäni. Ihan hyvin meillä menee, kiitos huolenpidosta. Aika tunteisiin vaikuttaa sinulla menneen, kun jo parisuhteesta huolehditaan. Olisiko paikallaan pieni tauko interneetin maailmasta? Ap

Vierailija
202/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutusketju, jossa pitää olla samaa mieltä AP:n kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun ainakin tekee mieli antaa huomiota ja gutaa naisille, joilta onnistuu ruoanlaitto alusta loppuun ja etenkin jälkiruoat ja leivokset, pullat yms. Se on jotenkin niin perustavanlaatuista naista joka vetoaa miehisiin miehiin.

Se on jalo taito naisella iästä riippumatta. Vielä jos osaa neuloa villasukat maakuntaväreillä niin she's a keeper this one! Naisen tulisi olla ylpeä jostain perinteisestä osaamisesta, aivan kuten miestenkin jossain omassa jutussaan...

Maakuntavärien kohdalla ymmärsin trolliksi. :D Ap

Ei ollut trolli, vannon. Olen kerran tuollaistakin maakuntaherkkua päässyt maistamaan. Hienot olivat ja lämmittivät isäntää kylmillä vaelluksilla. Pukeutui naisellisesti, osasi ajaa autoa ja tykkäsi makiasta. Hoiva-ala tai palveluala, kävisi juristikin tai hammaslääkäri, ja siinä ja siinä että opettaja tai tutkija...

En usko että naisten tarvitsisi kärsiä seksin puutteesta jos he omaisivat vanhan ajan osaamisia ja jotain mieltymyksiäkin. Tai sitten on niitäkin miehiä joissa on jotain vikaa...

Okei, kivat haaveet siis sinulla, mutten ymmärrä miksi kerrot niistä tässä keskustelussa? "Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?"-keskustelun osallistujat eivät ole kenties kohderyhmääsi. Tai kenties joku näistä pätijöistä lähtisi kelkkaasi, kannattaa jättää vaikka yhteystiedot kaiken varalta. Ap

Vierailija
204/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää säälittävämpää uhriutujaa olla? Toivottavasti kukaan ei erehdy kanssasi parisuhteeseen. Voin vaan kuvitella, mitä "odotuksia" koko ajan on vastassasi... Voi elämä, jotkut osaa olla hankalia draamailijoita :'D

Mies ei ole kyllä minulle tällaisia odotuksia laittanut, vaan muut naiset. Miehistä kyllä oma isäni. Ihan hyvin meillä menee, kiitos huolenpidosta. Aika tunteisiin vaikuttaa sinulla menneen, kun jo parisuhteesta huolehditaan. Olisiko paikallaan pieni tauko interneetin maailmasta? Ap

Olet niin selvää metatyö-marttyyriainesta, että huh huh. No, itse pidät yllä tuota koko systeemiä. Voisit lopettaa, mut mielummin vingut ja vikiset. Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa mitä haluaa?

Vierailija
205/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, "Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?" vähän niinkuin viittaa sellaiseen vertaistukikeskusteluun. En ymmärrä miksi ihmiset tulevat tänne pätemään "kokemuksesi ovat vääriä!!!1!", kai se on se kova pätemisen tarve. Ap

Vierailija
206/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin selvää metatyö-marttyyriainesta, että huh huh. No, itse pidät yllä tuota koko systeemiä. Voisit lopettaa, mut mielummin vingut ja vikiset. Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa mitä haluaa?

1. Olen sanonut mitä haluan, kuten tiedät jos olet lukenut keskustelua

2. En ole metatyömarttyyri, mutta minun puolestani voit vaikka kuvitella niin jos se tuo mukavan mielen

3. Taidat olla trolli ja lankesin ansaan

Vierailija
207/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, "Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?" vähän niinkuin viittaa sellaiseen vertaistukikeskusteluun. En ymmärrä miksi ihmiset tulevat tänne pätemään "kokemuksesi ovat vääriä!!!1!", kai se on se kova pätemisen tarve. Ap

Sinulla on kova uhriutumisen tarve tässä mitättömässä asiassa.

Vierailija
208/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuossa aiemmin sitä, että miten jotkut sitten tykkäävät leipomisesta. Olenko ymmärtänyt oikein että heissä on jotain "nörttimäistä"? Vai onko olemassa meneviä tai kuumannäköisiä naisia joille se leipominen tai kaakkujen esillepano ei ole niinkään pakonomainen oletus tai velvollisuus, vaan ihan lämmöllä ja osaamisella valmistettu herkku?

Vierailija
209/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä emännöin ja isäntä isännöi. Isäntä ei osaa laittaa ruokaa eikä leipoa, mutta kelpo apulainen on keittiössä tarvittaessa. Tekee apukokin hommia mielellään; paloittelee, silppuaa, sekoittaa, mittaa, tiskaa jne.

Joskus kun olen yksin, niin nautin entistäkin enemmän ruoanlaitosta ja leipomisesta, koska ei tarvitse ottaa muiden makuasioita yhtään huomioon, vaan voi vain tehdä oman mauan mukaisia ruokia ja leivonnaisia. Huippikivaa!

Fy fan. Kuulostaa inhottavalta.

Sama sinulle!

Minä kuitenkin edustan parempaa maailmaa. Sinä olet vanhanaikaisine tapoinesi häpeäksi sukupuolellesi.

Sinä et vaan osaa! Olet hyvin rajoittunut.

Vierailija
210/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun ainakin tekee mieli antaa huomiota ja gutaa naisille, joilta onnistuu ruoanlaitto alusta loppuun ja etenkin jälkiruoat ja leivokset, pullat yms. Se on jotenkin niin perustavanlaatuista naista joka vetoaa miehisiin miehiin.

Se on jalo taito naisella iästä riippumatta. Vielä jos osaa neuloa villasukat maakuntaväreillä niin she's a keeper this one! Naisen tulisi olla ylpeä jostain perinteisestä osaamisesta, aivan kuten miestenkin jossain omassa jutussaan...

Maakuntavärien kohdalla ymmärsin trolliksi. :D Ap

Ei ollut trolli, vannon. Olen kerran tuollaistakin maakuntaherkkua päässyt maistamaan. Hienot olivat ja lämmittivät isäntää kylmillä vaelluksilla. Pukeutui naisellisesti, osasi ajaa autoa ja tykkäsi makiasta. Hoiva-ala tai palveluala, kävisi juristikin tai hammaslääkäri, ja siinä ja siinä että opettaja tai tutkija...

En usko että naisten tarvitsisi kärsiä seksin puutteesta jos he omaisivat vanhan ajan osaamisia ja jotain mieltymyksiäkin. Tai sitten on niitäkin miehiä joissa on jotain vikaa...

Okei, kivat haaveet siis sinulla, mutten ymmärrä miksi kerrot niistä tässä keskustelussa? "Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?"-keskustelun osallistujat eivät ole kenties kohderyhmääsi. Tai kenties joku näistä pätijöistä lähtisi kelkkaasi, kannattaa jättää vaikka yhteystiedot kaiken varalta. Ap

Mistä tämä naisvihasi kumpuaa, ja miksi sinun ajatusmaailmasi on muita naisia parempi?

Olet kyllä uskomaton tapaus. -eri 

Vierailija
211/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti asunut maaseudulla. Tällaisen jyrkän modernin "rajojen vetämisen" tulos on peräkorvessa lähinnä yksinäisyys. Pienessä maalaisyhteisössä ei ole tapana toimia noin, vaan muutokset tapahtuvat hitaammin ja hienovaraisemmin. Jos haluaa toimia ilman kompromisseja juuri niin kuin itse haluaa, on edessä yksinäinen elämä siellä peräkorvessa. 

Tämä rajojen vetäminen on ihan tervettä, mutta siihen liittyvät neuvot kyllä usein hyvin jyrkkiä. Huomaa, että suunnattu kaupunkilaisille, jotka voivat heittää ihmissuhteita roskiin tuosta vaan ja shoppailla uusia kuin irtokarkkihyllyllä. Maalla on ihan jokaisen kanssa oikeasti tultava toimeen vuosikymmeniä, pitää olla enemmän sydämen viisautta näissä asioissa.

Vierailija
212/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sinä mitätöit tässä kaikki muut naiset, jotka eivät kisko kaljaa ja räi kattoon.

-eri 

Vierailija
213/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä naisvihasi kumpuaa, ja miksi sinun ajatusmaailmasi on muita naisia parempi?

Olet kyllä uskomaton tapaus. -eri 

En vihaa naisia, johdattelin vain amorin nuolella rakastavaisia yhteen. <3 Onko sekin nyt ikävästi tehty.

Vierailija
214/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sinä mitätöit tässä kaikki muut naiset, jotka eivät kisko kaljaa ja räi kattoon.

-eri 

Ahaa, itsenikin siis mitätöin kun en myöskään "kisko kaljaa ja räi kattoon". Ihan kiinnostavaa kertoo kustakin keskustelijasta aina nämä itse keksityt pikkutulkinnat. Mitä tämä kertoo sinusta? Ap

Vierailija
215/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti asunut maaseudulla. Tällaisen jyrkän modernin "rajojen vetämisen" tulos on peräkorvessa lähinnä yksinäisyys. Pienessä maalaisyhteisössä ei ole tapana toimia noin, vaan muutokset tapahtuvat hitaammin ja hienovaraisemmin. Jos haluaa toimia ilman kompromisseja juuri niin kuin itse haluaa, on edessä yksinäinen elämä siellä peräkorvessa. 

Tämä rajojen vetäminen on ihan tervettä, mutta siihen liittyvät neuvot kyllä usein hyvin jyrkkiä. Huomaa, että suunnattu kaupunkilaisille, jotka voivat heittää ihmissuhteita roskiin tuosta vaan ja shoppailla uusia kuin irtokarkkihyllyllä. Maalla on ihan jokaisen kanssa oikeasti tultava toimeen vuosikymmeniä, pitää olla enemmän sydämen viisautta näissä asioissa.

Joo invidualistinen kaupunkikulttuuri kyllä kaikuu näistä neuvoista.

Vierailija
216/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kova uhriutumisen tarve tässä mitättömässä asiassa.

En ajattele olevani uhri, vaan minua vituttaa tämä aihe. Ilmeisesti se on jostain syystä joillekin ihmisille kova pala, että tämä saattaa vituttaa? Vitutuksessa ei tietääkseni ole mitään pahaa.

Vierailija
217/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä emännöin ja isäntä isännöi. Isäntä ei osaa laittaa ruokaa eikä leipoa, mutta kelpo apulainen on keittiössä tarvittaessa. Tekee apukokin hommia mielellään; paloittelee, silppuaa, sekoittaa, mittaa, tiskaa jne.

Joskus kun olen yksin, niin nautin entistäkin enemmän ruoanlaitosta ja leipomisesta, koska ei tarvitse ottaa muiden makuasioita yhtään huomioon, vaan voi vain tehdä oman mauan mukaisia ruokia ja leivonnaisia. Huippikivaa!

Isännällä on avustajan taitojen lisäksi muitakin osaamisalueita😉. Ensinnäkin tienaa h....tin hyvin, korjaa, remontoi, rakentaa, on raitis, viihtyy perheen kanssa, ei istuskele baareissa. Onko hyi?

Vierailija
218/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän "en ole kuin muut naiset" aloitus.

En kyllä usko olevani ainoa v*ttuuntunut. Oletkos itse innokas leipuri vai et ole törmännyt koko ilmiöön? Se kiinnostaisi enemmän, olisiko siis jotain annettavaa keskusteluun? Ap

Annettavani tähän keskuteluun oli alleviivata se, kuinka sinä ylennät itsesi oluen juonnilla ja alennat "muut" naiset sohvalla pullan mussuttajiksi. Tuo, että miehisiksi mielletyt stereotypiat naisissa ovat siistejä ja naisellisiksi mielletyt piirteet noloja, eivät ole tätä päivää, vaan noloja ja junttimaisia.

Pointtini välittyi onneksi valtaosalle tätä keskustelua lukeville. Tervetuloa sinullekin naiseksi nykyaikaan. On ihan yhtä ok olla omepeleva pullan mussuttaja tai sitten autoja rassaava oluen litkijä.

ä

Olet ymmärtänyt minut väärin. Ei ole ongelma, jos joku tykkää kahvitella kotisohvalla pullan kanssa, mutta koen paineita siitä että sitten minultakin odotetaan sitä että vuorostani hoidan emännöinnin. Kun mieluummin istuisin oluella, mutten löydä sopivaa seuraa. En pidä oluella istumista mitenkään hienona, lähinnä en keksi muuta vaihtoehtoa jossa voisin välttyä emännöinniltä.

Minä inhoan emännöintiä. Inhoan sitä tilannetta, oli emännöinnin syy mikä tahansa. Minulla ei ole mitään paineita leipomisesta, vaikka en mikään leipurimestari olekaan, mutta emännöinti ei minulta vain suju. Tunnen oloni epämukavaksi ja luultavasti se välittyy muillekin. Niinpä olen ratkaissut ongelman sillä, että en yksinkertaisesti emännöi. Leivon kyllä useinkin, mutta vain kotiväelle ja useimmiten leipää, sitä tarvitaan aina arjessa.

Vierailija
219/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri 

Ahaa, itsenikin siis mitätöin kun en myöskään "kisko kaljaa ja räi kattoon". Ihan kiinnostavaa kertoo kustakin keskustelijasta aina nämä itse keksityt pikkutulkinnat. Mitä tämä kertoo sinusta? Ap

Mikä sinut saa vihaamaan muita naisia? 

Kerrotko? Saan sinusta kuvan hyvin neuroottisena ja katkerana ihmisenä näiden juttujesi kanssa.

Leikit jotain uniikkia lumihiutaletta peittääksesi oman epävarmuutesi? 

Vierailija
220/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla siinä, että sinä haluat juopotella, kaverisi eivät. Kahvileipää saa ihan kaupasta, ei tarvi leipoa jos ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän