Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?

Vierailija
05.06.2021 |

Leipominen ja emännöinti ei ole mun juttu. Ei kiinnosta. Käytän sen ajan mieluummin muuten.

Vituttaa, jos kutsun kavereita oluelle niin eivät oikein innostu, vaan mieluummin pitäisi kotisohvalla kahvitella pullaa mussutellen. Muttakun minua ei kiinnosta leipoa sitä pullaa... argh.

Kommentit (488)

Vierailija
1/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole oikeastaan vaatinut olemaan ehtoinen emäntä, mutta kyllähän sitä paineita tulee jos kaikki muut leipovat joka pikkukahvittelulle. Osa jopa usempaa sorttia. Mulle pääasia olisi vain rupatella, rennosti, ilman että siitä tarvii ottaa sen suurempaa vaivaa itselleen.

Vierailija
2/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa onnistuu leivonta ja oluen juominen, mutta mä olenkin erityinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hommaat kaupasta tarjottavat. Se riittää. Sinä riität.

Vierailija
4/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta moista, koska tiedän että nykynaiset eivät osaa edes vettä keittää.

Tämä taitaa olla ihan teidän naisten päänsisäinen kuvitelma, yksi niistä miljoonista mitä siellä pääkopissanne on. 

Vierailija
5/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa onnistuu leivonta ja oluen juominen, mutta mä olenkin erityinen.

Leivonta onnistuu, mutta ei kuulu suosikkiharrastuksiin. Miksi, oi miksi se on joku sosiaalinen pääsylippu naisten väliseen ystävyyteen?

Vierailija
6/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla ihan teidän naisten päänsisäinen kuvitelma, yksi niistä miljoonista mitä siellä pääkopissanne on. 

Kuka puhunut osaamisesta mitään? Eiköhän sitä jokainen nainen ja mies osaa leipoa. Jos olet mies, niinkuin ymmärtäisin niin miksi tulet naisten keskusteluun pätemään? Leivotko itse?

Vierailija
7/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan törmännyt moiseen oletukseen.

Vierailija
8/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan hommaat kaupasta tarjottavat. Se riittää. Sinä riität.

Tämä kyllä on hyvä idea, mutta jotenkin se omaan kotiin kutsuminen ja emännöinti on myös osa ongelmaa. Toki siihen pystyn, jos on pakko ja muuten minua hyljeksitään. Mutta olen vähän kateellinen miehille, joilta ei tällaista odoteta. Olen ihan valmis tarjoamaankin ulkona sen oluen, tai vaikka lounaan, mutta emännöinti ahdistaa. Ap

Vierailija
9/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapaan ystäviä mieluusti kahvilassa tai ravintolassa syömässä. Oluelle en lähde.

Vierailija
10/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi tuli mieleen. "enhän minä mikään leipuri ole", mutta sitä ei saa tänne laitettua.

Vierailija
11/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vanha nainen? Ei nuoret naiset ainakaan tuollaisiin oletuksiin törmää.

Vierailija
12/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki naiset öliöööööö.

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
13/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole oikeastaan vaatinut olemaan ehtoinen emäntä, mutta kyllähän sitä paineita tulee jos kaikki muut leipovat joka pikkukahvittelulle. Osa jopa usempaa sorttia. Mulle pääasia olisi vain rupatella, rennosti, ilman että siitä tarvii ottaa sen suurempaa vaivaa itselleen.

Tämä! Joku ehdotti että kaupasta tarjottavat. Niin olen tehnytkin. Mutta silti jotenkin nolottaa, kun toiset ovat itse leiponeet jotain viittä eri sorttia, kun tulen ihan vain nopeasti kahvittelemaan. Otan siitä paineita.

Vierailija
14/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tuollaisia kavereita. Viime keväänä leivoin kerran pullaa ja sitä ennen ehkä 10 vuotta sitten. En edes muista, milloin olisin leiponut jotain muuta. Kotileipomukset on aika pahoja yleensä, parempaa tarjottavaa saa valmiina tai teen itse jotain ihan muuta kuin leivonnaisia.

Vierailija
15/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vanha nainen? Ei nuoret naiset ainakaan tuollaisiin oletuksiin törmää.

No en niin vanhakaan, mutten asu missään kaupungissa. Täällä on vanhanaikaisemmat roolit jaettu käteen.

Vierailija
16/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän "en ole kuin muut naiset" aloitus.

Vierailija
17/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole siis onnellinen! Liikumme varmaan eri piireissä. Missä piireissä liikutkin, älä vaihda. Ap

Vierailija
18/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän "en ole kuin muut naiset" aloitus.

En kyllä usko olevani ainoa v*ttuuntunut. Oletkos itse innokas leipuri vai et ole törmännyt koko ilmiöön? Se kiinnostaisi enemmän, olisiko siis jotain annettavaa keskusteluun? Ap

Vierailija
19/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Voin kyllä leipoa ja tehdä ruokaa, teen sen jopa ihan mielelläni, mutta vain sellaisille ihmisille, joista pidän.

Kun olemme joskus kutsuneet meille kylään kavereita, niin he ovat tulleet kurnivin vastoin ja nuuhkineet jo ovella mitä herkkuja nyt onkaan tarjolla. Koskaan he eivät joutuneet pettymään.

Vierailija
20/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaa ja keksejä saa kai ihan kaupastakin? :D Miksi ihmeessä itse pitäisi leipoa?

Minäkin mielummin kahvittelen kun juon alkoholia.