Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyhä Lehmä! Mistä työsuhteesi etuuksista sinä olet valmis luopumaan kun siirrytään paikalliseen sopimiseen?

Vierailija
04.06.2021 |

Kompa. Ei sinulta juurikaan tulla oikeasti edes kysymään...

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvihuoneen biljardipöydästä.

Vierailija
22/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat tietysti. Ne on syvältä. Kunnia Mestarille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahviautomaatista, josta saa ilmaiseksi kahvia, kaakaota ja kuumaa vettä. Tyhy-"päivät" joutaa myös, en niihin osallistu muutenkaan. Yleensä työajan jälkeen kävellään jonnekin laavulle, jossa paistetaan työnantajan tarjoamat makkarat.

Vierailija
24/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä eduista? Ei meidän firmassa edes tiedetä mitä se sana tarkoittaa. t. siivooja isosta valtakunnallisesta kiinteistöhuoltofirmasta

Firmassa vai ammattiryhmässä?

Vierailija
25/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaikkia pieniä etuja ja joustoja jotka käytännössä ei maksaneet työnantajalle mitään, mutta helpottivat työntekoa ja elämää. Kun siirryttiin organisaatiouudistuksessa isompaan yksikköön, ne poistettiin yhtenäisyyden vuoksi. Ihanaa jos jatkossa voitaisiin sopia niitä takaisin meille.

Vierailija
26/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvimaidosta. ( se on ainoa etuus joka meillä on)

Juon kahvin mustana.

Varhaiskasvatuksen opettaja

Vierailija
27/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitöistä pyydän ekstraa koska työmatka-aikani ei ole ilmaista.

Vierailija
28/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhälisät, ylityökorvaus, ay-jäsenmaksujen kerääminen ja maksattaminen työnantajalla, isyysvapaa max. 5 päivää, sairausloman palkka. Siinä muutama.

Vierailija
29/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ole etuja. palkasta jää käteen 1000e/kk. sossusta saisi työttömänä varmaan enemmän

Vierailija
30/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lomaraha työsuhde-etu?

Vierailija
31/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei meillä ole etuja. palkasta jää käteen 1000e/kk. sossusta saisi työttömänä varmaan enemmän

Tämmöiset "edut" liitto on meidänkin työpaikalle sopinut. En jää kaipaamaan liittoja ja niiden vuosi/kk maksuja

Vierailija
32/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua luopua työterveydestä.

Vierailija
33/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan se nähdään, kun Teknologiateollisuus jo sanoutui irti yleissitovuudesta.

Vierailija
34/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, mä olen aina sopinut omat liksan ja etuni ihan itse. Hyvin menee.

Täällä sama homma. Jo opiskeluaikana painotin opinnot sellaiselle erikoisosaamiselle, jossa näin hyvät mahdollisuudet työllistymisen kannalta. Ja se kannatti, nykyiseen työhönkin sain juuri sen palkan jonka halusin. Ja vaikka koronavuosi oli myös meidän firmalle rankka. Niin sain 4 % palkankorotuksen, kun firma ei halua menettää minua. Joten enpä pahemmin pelkää paikallista sopimista.

Hieno juttu sinulla. Tosin sinustakin voi tulla työnantajalle liian vanha ja liian kallis tai sitten jonkun sairauden vuoksi työkykysi alentuu.

Vierailija
35/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa mistä vaan. Mutta otan sitten omani pois muulla tavalla. Kuten esim roskapussien/wc paperien/toimistotarvikkeiden/pesuaineiden jne vaivihkaisena pöllimisenä ja sairaspäivien 100% käyttöasteena.

Vierailija
36/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TORSSONEN kirjoitti:

Lomarahat on ihan turhaa ay-kommunistien touhua.

Minä en ole koskaan ymmärtänyt lomarahojen ajatusta tai niiden merkitystä nykypäivän työelämässä. Ennemmin ottaisin ne korotuksena kuukausipalkkaan.

Vierailija
37/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi- ja vessatauot on kommunismia.

Vierailija
38/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TORSSONEN kirjoitti:

Lomarahat on ihan turhaa ay-kommunistien touhua.

Minä en ole koskaan ymmärtänyt lomarahojen ajatusta tai niiden merkitystä nykypäivän työelämässä. Ennemmin ottaisin ne korotuksena kuukausipalkkaan.

Aika mitätön kk palkan yhteydessä joku satasen korotus. Mielummin 1200€ heinäkuussa kuin 100€/kk.

Vierailija
39/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasedusta - syön omat eväät.

Liikuntaedusta, jos siitä pitää maksaa itse osa. Se ei ole mikään etu sellaisena..

Työterveyshuollosta, jos siihen ei kuulu juuri mitään mutta ehdottomasti kuuluu mm. turhat vuositarkastukset ja influenssarokotukset. Hierontaa ja fysikaalista hoitoa et saa, mutta särkylääkkeitä saat.

Työhuoneesta, avokonttorista, siis työpöydästä ja tuolista jossain yhteistilassa. Voin ihan hyvin olla kotona, ja minulla on siellä etänä mukavampaa.

Virkistyspäivistä. Ei kiitos matoleikkiä ja kaatumista työkavereiden "luotettaville" käsivarsille ja muita typeryyksiä.

Työmatkoista. Siis ihan aikuisten oikeasti, ne hommat voi kaikki hoitaa etänä. Odotan sitä, että mepit pannaan kotitoimistoille ja Brysselin valtaa luonto.

Vierailija
40/106 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatauot