Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyhä Lehmä! Mistä työsuhteesi etuuksista sinä olet valmis luopumaan kun siirrytään paikalliseen sopimiseen?

Vierailija
04.06.2021 |

Kompa. Ei sinulta juurikaan tulla oikeasti edes kysymään...

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, mä olen aina sopinut omat liksan ja etuni ihan itse. Hyvin menee.

lomarahasi, sairausajan palkkasi, äitiysvapaan palkkasi, matkakorvauksesi jne? Kaikki ole neuvotellut?

Nämä tulevat laista, mutta toki kaikilla ei tuohon ymmärrys riitä, että nuo eivät liittoihin liittyviä etuja ole. He jotka eivät tuota ymmärrä, maksavat sitten jäsenmaksuja. Se kun ei ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa.

tarkistapa työaikalaki ja palaa kartalle. 

Vierailija
102/106 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä oon kommarifirmassa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokatauosta. Eväät voi syödä työajalla kahvitauolla ja siitä hyvästä pääsee puoli tuntia aikaisemmin kotiin. Minusta on tympeää kun joutuu viettämään omaa aikaa palkatta keskellä työpäivää.

Just! Oman ajan käytön sijaan haluat ruokailla työajalla? Arvaa, innostuuko työnantaja!

Onhan sitä monella alalla käytössä tuo työajalla ruokailu. Silloin syödään ripeästi miten töiltä ehditään ja ollaan työnantajan käytettävissä myös se aika. Kelpaisi mullekin.

7 tunnin työpäivä ihan jees, kahvitauoilla ehtii syödä (kun ei ole työmaaruokalaa), eikä tarvii olla sitä ylimääräistä palkatonta puolta tuntia työpaikalla.

Vierailija
104/106 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mestari niin toivoo niin luovun kaikesta! Lomarahat kissat jauhot kaapista, vaikka kaikki!

Vierailija
105/106 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TORSSONEN kirjoitti:

Jos Mestari niin toivoo niin luovun kaikesta! Lomarahat kissat jauhot kaapista, vaikka kaikki!

Minäkin menen mestarin mieltymysten mukaan

Vierailija
106/106 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset illalliset, lounat ja juopotteluillat työympäristössä ovat kyllä aivan turhia. Noista voisi luopua - säästyisi aikaa ja ei tulisi hölmöiltyä niin paljon