Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
GALLUPPI: Autokoulun inssiajo, monennella kerralla sait sen läpi?
20.08.2006 |
Mulla on huomenna inssi ja HIRVITTÄÄ jo etukäteen... Kuulemma monet eivät saa läpi ekalla kerralla ja itsekin jouduin teoriakokeen käymään useampaan kertaan ennen hyväksyttyä. Ukkoni autolla kävin tänäänkin harjoittelemassa peruuttamista, mäkilähtöä yms. eräällä kentällä.
Ja jos et ekalla saanut läpi, niin mihin se tyssäsi? Ja mitä " taitoja" jouduit yleensä esittelemään ( oliko taskuun parkkeeramista, mäkilähtöä tms?)?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jätin väistämättä oikealta tulevaa autoa, kun mielestäni olin jo vähän niin kuin risteyksessä ja ehdin kyllä. Ehdinkin, mutta ei tuollaista hyvällä inssi katsonut.
Tsemppiä ajokokeeseen!