Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GALLUPPI: Autokoulun inssiajo, monennella kerralla sait sen läpi?

Vierailija
20.08.2006 |

Mulla on huomenna inssi ja HIRVITTÄÄ jo etukäteen... Kuulemma monet eivät saa läpi ekalla kerralla ja itsekin jouduin teoriakokeen käymään useampaan kertaan ennen hyväksyttyä. Ukkoni autolla kävin tänäänkin harjoittelemassa peruuttamista, mäkilähtöä yms. eräällä kentällä.



Ja jos et ekalla saanut läpi, niin mihin se tyssäsi? Ja mitä " taitoja" jouduit yleensä esittelemään ( oliko taskuun parkkeeramista, mäkilähtöä tms?)?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaikeaa, suotta jännität. Autokoulussa on kyllä opetettu ne kaikki asiat

Vierailija
2/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla pääsin läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuten luottanut itseeni yhtään, hienosti se meni! (8vuotta aikaa).

Vierailija
4/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin mäkilähtö ja erilaisia peruutuksia. Tietyömaan läpi kans ajettiin ja siinä meinas tulla vaikeuksia, mutta jotenkin senkin selvitin.

Vierailija
5/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna -83. Auto sammui mäkilähdössä mut eipä tuo haitannut.

Vierailija
6/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa inssissä ajoin kolarin (tai siis mun perään ajettiin) ja tokassa jännitin niin, että pieleen meni. Kolmas kerta toden sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olin 38.5 asteen kuumeessa...

Vierailija
8/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla aika idiootti jos ei innistä läpi pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin käyttämään kytkintä vasta tokavikalla ajotunnilla.

Mutta, siltikin meni läpi.

Vierailija
10/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattu todella ihana inssiukko, kerroin sille heti alkuun, että jännitän ihan hirveesti ja pelkään, että jännitykseni vuoksi teen tyhmiä mokia, juteltiin 5min sen kanssa ja jännitys hävis ja läpi meni, muutama virhe tuli kyl, mutta ei yhtään rikettä. Teoriakoe meni myös ekalla läpi. Aikaa nyt 7v siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 26 on yleensä voinut osallistua inssiin, jos ei ole koskaan päässyt kirjallisista läpi?

Vierailija
12/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hirveä räntä-lumisade. Tiet ihan sohjoa täynnä ja ikkunat niin huurussa, että hyvä jos eteensä näki. Jännitti ihan pirusti ja olin ajaa yhden äijän päälle suojatiellä, mut läpi meni vaikka inssiukko " hieman" torui tuosta mokasta! Aikaa tuosta kulunut jo melkein 15v. Huh huh, mä oon vanha!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 58v. ajoi ajokortin tänä vuonna, teoriassa joutui käymään muutaman kerran, inssi meni tokalla kerralla läpi, hyvä äippä! On muuten systeemit muuttuneet jonkin verran omasta autokouluajoista.

Vierailija
14/21 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan hirveää. Jännitin kauheasti, meinasin peruuttaa postilaatikkoon, olen aika varma, että inssityyppi joutui käyttämään jarrua.



Lisäksi yritin peruuttaa p-paikkaan arviolta 15 kertaa, lopulta tyyppi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä. Olin niin paniikissa, että peruutin autokoulun pihassa paikkaan heti ekalla ja tyyppi sanoi, että jaa osaathan sinä peruuttaa ja antoi kortin. En ole ikinä ollut niin paniikissa.



Eli ei kannata jännittää, hyvin se menee ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ajoinki ylinopeutta inssissä, ooneks inssi mies ei hoksannu..:)

Vierailija
16/21 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni vähän aikaa sitte luin jostain,et useimmat pääsee ekalla läpi. Jos ei pahasti mokaile,niin se menee läpi.

Vierailija
17/21 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhden sellaisen mokan juuri viime metreillä, jonka takia en sitten päässyt läpi :(. Harmitti! Mutta jännitii niin perkeleesti! Joo, ja toinen kerta jännitti vielä enemmän... inssi oli onneksi paljon mukavampi ja kiltti. Sitten pääsinkin läpi...

Siitä aikaa 11v.

Vierailija
18/21 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin jännityksissäni suojatien eteen pysäköidyn auton ohi pysähtymättä. Rankka moka. Sain kortin 28 vuotta sitten.

Vierailija
19/21 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ylläri, koska en KOSKAAN pääsyt läpi autokoulun kirjallisista!

Vierailija
20/21 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoin ajokortin viime keväänä ja hyvin meni. Kirjallisetkin meni ekalla läpi. Ei se ajokoe ole yhtään sen kummempi kuin tavallinen ajotuntikaan.