GALLUPPI: Autokoulun inssiajo, monennella kerralla sait sen läpi?
Mulla on huomenna inssi ja HIRVITTÄÄ jo etukäteen... Kuulemma monet eivät saa läpi ekalla kerralla ja itsekin jouduin teoriakokeen käymään useampaan kertaan ennen hyväksyttyä. Ukkoni autolla kävin tänäänkin harjoittelemassa peruuttamista, mäkilähtöä yms. eräällä kentällä.
Ja jos et ekalla saanut läpi, niin mihin se tyssäsi? Ja mitä " taitoja" jouduit yleensä esittelemään ( oliko taskuun parkkeeramista, mäkilähtöä tms?)?
Kommentit (21)
Enkä muuten luottanut itseeni yhtään, hienosti se meni! (8vuotta aikaa).
Oli ainakin mäkilähtö ja erilaisia peruutuksia. Tietyömaan läpi kans ajettiin ja siinä meinas tulla vaikeuksia, mutta jotenkin senkin selvitin.
vuonna -83. Auto sammui mäkilähdössä mut eipä tuo haitannut.
ekassa inssissä ajoin kolarin (tai siis mun perään ajettiin) ja tokassa jännitin niin, että pieleen meni. Kolmas kerta toden sanoi.
vaikka olin 38.5 asteen kuumeessa...
saa olla aika idiootti jos ei innistä läpi pääse.
Opin käyttämään kytkintä vasta tokavikalla ajotunnilla.
Mutta, siltikin meni läpi.
sattu todella ihana inssiukko, kerroin sille heti alkuun, että jännitän ihan hirveesti ja pelkään, että jännitykseni vuoksi teen tyhmiä mokia, juteltiin 5min sen kanssa ja jännitys hävis ja läpi meni, muutama virhe tuli kyl, mutta ei yhtään rikettä. Teoriakoe meni myös ekalla läpi. Aikaa nyt 7v siitä
Miten 26 on yleensä voinut osallistua inssiin, jos ei ole koskaan päässyt kirjallisista läpi?
Oli ihan hirveä räntä-lumisade. Tiet ihan sohjoa täynnä ja ikkunat niin huurussa, että hyvä jos eteensä näki. Jännitti ihan pirusti ja olin ajaa yhden äijän päälle suojatiellä, mut läpi meni vaikka inssiukko " hieman" torui tuosta mokasta! Aikaa tuosta kulunut jo melkein 15v. Huh huh, mä oon vanha!!
Äitini 58v. ajoi ajokortin tänä vuonna, teoriassa joutui käymään muutaman kerran, inssi meni tokalla kerralla läpi, hyvä äippä! On muuten systeemit muuttuneet jonkin verran omasta autokouluajoista.
Oli aivan hirveää. Jännitin kauheasti, meinasin peruuttaa postilaatikkoon, olen aika varma, että inssityyppi joutui käyttämään jarrua.
Lisäksi yritin peruuttaa p-paikkaan arviolta 15 kertaa, lopulta tyyppi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä. Olin niin paniikissa, että peruutin autokoulun pihassa paikkaan heti ekalla ja tyyppi sanoi, että jaa osaathan sinä peruuttaa ja antoi kortin. En ole ikinä ollut niin paniikissa.
Eli ei kannata jännittää, hyvin se menee ;).
vaikka ajoinki ylinopeutta inssissä, ooneks inssi mies ei hoksannu..:)
Muistaakseni vähän aikaa sitte luin jostain,et useimmat pääsee ekalla läpi. Jos ei pahasti mokaile,niin se menee läpi.
Tein yhden sellaisen mokan juuri viime metreillä, jonka takia en sitten päässyt läpi :(. Harmitti! Mutta jännitii niin perkeleesti! Joo, ja toinen kerta jännitti vielä enemmän... inssi oli onneksi paljon mukavampi ja kiltti. Sitten pääsinkin läpi...
Siitä aikaa 11v.
Ajoin jännityksissäni suojatien eteen pysäköidyn auton ohi pysähtymättä. Rankka moka. Sain kortin 28 vuotta sitten.
Sinänsä ylläri, koska en KOSKAAN pääsyt läpi autokoulun kirjallisista!
ajoin ajokortin viime keväänä ja hyvin meni. Kirjallisetkin meni ekalla läpi. Ei se ajokoe ole yhtään sen kummempi kuin tavallinen ajotuntikaan.
Ei ollut vaikeaa, suotta jännität. Autokoulussa on kyllä opetettu ne kaikki asiat