Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iän tuomia muutoksia olette havainneet itsessänne?

Vierailija
02.06.2021 |

Aloitan. Harmaita suortuvia. En ole värjännyt koska ei haittaa.
Naururyppyjä silmäkulmissa, ja otsassa vaakasuoria ryppyjä.
Olkapäät tuntuu välillä raskailta jos joutuu nostaa käsivarret.
Polvissa välillä tuntemuksia. Ihan uus juttu. Kuluma tulossa? Mitenköhän vois välttää?
Oon siis 47.

Kommentit (772)

Vierailija
221/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potenssiongelmia ei ole, näkö ja muisti huononee hitaasti koko ajan. Ei enää pysty lukemaan kaikkia ravintosisältöjä einesten kyljestä. Välillä unohtelee ihan yksinkertaisia asioita.

Nälänsieto on parantunut huimasti. Ei tekisi enää tiukkaa vaikka paastota tiheään, mutta jos ei syö niin nukkuminen menee itsellä huonoksi ja vähiin. Makea ei kiinnosta enää yhtään. Kuorsaus on kovaäänistä.

Ei enää halua feikkien ihmisten hyväksyntää. Ei ole tarvetta olla väleissä kaikkien kanssa.

Syömistä on täytynyt vähentää paljon, mutta silti eri juuri laihdu.

Yksi ateria päivässä, ei makeaa. Sillä paino pysyy ennallaan. Normaali ruokarytmi on usein 24 tuntia syömättä. Mitkään pizzat, burgerit, ranet ja kepapit eivät enää kiinnosta yhtään. Kunnon perusruoka rokkaa.

M51

Vierailija
222/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa yleinen nuorten kädettömyys.

Omani olen opettanut tavoille.

Vasemmistopaskaa ei tarvitse kuunnella.

Kauniin pellavapääjuniorini ei tarvitse mokomaa sontaa kuunnella, ja hyvin onkin asian ymmärtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat kasvavat nopeammin. Korvakarvoja esiintyy. Kasvot löystyneet. Lihakset pienentyneet.

Aika kuluu nopeammin. Asioiden tekeminen vie pidemmän aikaa kuin ennen. Joitakin nimiä ei saa heti mieleen.

Vierailija
224/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut aivan uskomattoman jäykäksi, hyvä kun polviin yltää eteenpäin taivutuksessa, kun muutama vuosi sitten meni kämmenet lattiaan.

Suihkussa hanuria pestessä yltää nipin napin, mutta kylkeä vihloo niin perusteellisesti.

Ei voi loikata esim. portailta alas yli puolta metriä tai kiveksissä vihlaisee niin että taju meinaa karata.

Lähinäkö heikkenee aika vauhtia ja valoa olla pitää.

Rapistuminen alkoi näkyvästi suunnilleen 50 vuoden iässä. Hautaa odotellessa.

Vierailija
225/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkassit senkun isonee.Otsaankin alkanut tulla ryppyviivoja.

Krapula kestää monta päivää

Sibelius rypyt

Toisaalta henkiseltä puolelta olen huomannut,että eipä kauheasti jaksa enää välittää pikku murheista.Ei myöskään kiinnosta,mitä muut ajattelevat minusta.

Vierailija
226/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä seksi todellakin nappaa N47. Olen aina ollut aktiivinen.

Kaunis kiertoilmaisu sille, että olet aina ollut håråtsuigeli.

Niinpä. Kaikki nää voimaantuneet naiset ketkä on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa on niin sinut ettei pidä sen toosan jakamista yhtään minään ja ovat tekevät myös äkkiä sinunkaupat muiden ihmisten seksuaalisuuden kanssa. Ja osa on sit vaan yllytyshulluja jotka on kuulleet että ei se järvi soittamalla kulu ja olleet, et "ai EI VAI?"

Totta kai nainen saa haluta ja harrastaa kun seksiä ihan kenen kanssa haluaa mutta ei sitä jokaisen kanssa tarvitse. Siinä ei ole mitään voimaannuttavaa. Seksuaalisesti aktiivinen nainen ei ole miehille mikään uhka, vaan yllätys yllätys, JUST mitä ne haluaa. Ja tollanen aggressiivinen jakaminen liittyy yleensä heikkoon itsetuntoon ja hyväksynnän hakemiseen, eikä sillä voimaannu kovin pysyvästi.

Vierailija
227/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, parasta ennen päivä on mennyt aikoja sitten, keho rapistuu pikku hiljaa. Suurin muutos on tapahtunut henkisellä puolella, en enää ole se kiltti ihminen, vaan sanon mielipiteeni suoraan. En suostu kynnysmatoksi. Jos on aihetta sanoa @£# tai muuta vastaavaa, niin sanon. Haluan sada tietää niin kuin asia on, hakiko sísosetä veljensä vankileiriltä vai ei. Vastaus, ei hakenut, haki kulkutautisairaalasta.

Politiikka ei kiinnostanut. Alkoi kiinnostaa vasta sitten, kun "raikas tuulahdus" tuli sotkemaan asioita. 

Olen oivaltanut, että kaikissa ihmisissä on pimeä puoli, toiset meistä hallitsevat sen, toisia meistä se hallitsee. Ja olen alkanut inhota positiivista ajattelua. Asiat ovat niin kuin ne ovat, ne muuttuvat, mutta en suostu ajattelemaan positiivisesti, niin kuin joku .... lehden tekstarissa, että leipäjonot ovat hyvä asia. Ei ihmisparka suostu näkemään niiden syytä. 

Mutta "tuuleen huudan".

Vierailija
228/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, parasta ennen päivä on mennyt aikoja sitten, keho rapistuu pikku hiljaa. Suurin muutos on tapahtunut henkisellä puolella, en enää ole se kiltti ihminen, vaan sanon mielipiteeni suoraan. En suostu kynnysmatoksi. Jos on aihetta sanoa @£# tai muuta vastaavaa, niin sanon. Haluan sada tietää niin kuin asia on, hakiko sísosetä veljensä vankileiriltä vai ei. Vastaus, ei hakenut, haki kulkutautisairaalasta.

Politiikka ei kiinnostanut. Alkoi kiinnostaa vasta sitten, kun "raikas tuulahdus" tuli sotkemaan asioita. 

Olen oivaltanut, että kaikissa ihmisissä on pimeä puoli, toiset meistä hallitsevat sen, toisia meistä se hallitsee. Ja olen alkanut inhota positiivista ajattelua. Asiat ovat niin kuin ne ovat, ne muuttuvat, mutta en suostu ajattelemaan positiivisesti, niin kuin joku .... lehden tekstarissa, että leipäjonot ovat hyvä asia. Ei ihmisparka suostu näkemään niiden syytä. 

Mutta "tuuleen huudan".

Sellainen katkera käppänä siellä. Tunnistan kyllä ilmiön, tuollaisia ei jaksa kukaan.

Kirjoittaja varmaan ilahtuu siitä, että minulle tuli tuosta oikein paha mieli sekä hänen että läheistensä puolesta.

Vierailija
229/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää niin paljoa välitä siitä, mitä muut ajattelee. Uskaltaa pikkuhiljaa elää oman näköistä elämää ja on muutenkin enemmän tasapainossa itsensä kanssa. On oppinut suhtautumaan asioihin rennommin ja tullut avarakatseisemmaksi, mustan ja valkoisen välille on tullut enemmän harmaan sävyjä.

Terveellinen ruokavalio on alkanut kiinnostamaan enemmän, kun maha on alkanut oireilla rasvaisesta ruuasta ja sokerista. Myös sen puoleen, että saisi vältettyä sukurasitteet mahdollisimman pitkään. Säännöllinen liikunta ja riittävät yöunet ovat tulleet merkityksellisemmiksi myös. Jos jompikumpi jää vähemmälle niin sen huomaa olossa nopeasti. Oma terveys ja hyvä olo ovat nykyään tärkeämpiä asioita kuin ulkonäkö, vaikka siitäkin koittaa pitää huolta (mutta ei enää pakonomaisesti).

N33

Vierailija
230/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti ei niin terävä enää, lähinäkö on mitä on.

Poitiivista: impulsiivisuus vähentynyt, kärsivällisyys lisääntynyt.

Muuten olen kuin villivarsa. Syynä runsas hyötyliikunta ja terveellinen syöminen sekå vähäinen alkoholi. Hoidin myös pitkään jatkuneen anemian kuntoon. Hoikkana jaksaa hyvin. Eli jos mahdollista, niin elämäntavat kuntoon.Tiedän kyllä, että on joillekin helpompaa kuin toisille. Mulla on osin traumaattinen nuoruus ja elåmässä on ollut vastoinkäymisiä, mutta nautin nyt kaikesta. Tämä on ihan hyvä.vaihe, eikä.tästä enää nuoremmaksi tule. Kippis!

T: N46

Vierailija
231/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkävaivoja

Lähinäkö huonontunut

Kuukautiskierto sekaisin, PMS oireet kestävät pidempään ja ovat hankalampia

Maksaläiskiä alkaa tulla jos paljon auringossa

Ikää 41

Vierailija
232/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy säätelemään laukeamistaan.

Vierailija
233/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias.

Pitkään istuessa jäykistyy polvet ja liikkeelle lähtö on kankeaa, samoin jäykistyy alaselkä.

Krapulat on ihan kaameita, hyvä syy olla ilman alkoholia.

Keskivartalo veltostuu vaikka kuinka urheilisi ja olisi terveelliset elämäntavat.

Mutta henkisellä puolen on paljon positiivista; olen alkanut oppimaan omat rajat ja asettamaan muille rajat, en ole enää toisten sätkynukke tai sylkykuppi. Tietynlainen armollisuus, on oppinut antamaan anteeksi itselle ja muille. Ei enää jaksa osallistua kaiken maailman draamoihin. 

Vierailija
234/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman röpelöinen heltta, vaikka en ole ylipainoinen ja kasvoissani on todella vähän ryppyjä, polvista näkyy ikä ja kärsinyt dekoltee. Tuon heltan voisin kyllä hiotuttaa pois, se häiritsee eniten. 

Onneksi ei ole mitään kremppoja. 

N43

Vierailija
235/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama harmaa hiussuortuva. Iho kuivuu herkästi ja kosteusvoidetta kuluu varsinkin kämmeniin.

Kuukautiset tosi niukat, pikkuhousunsuojilla pärjää. Aiemmin oli tulvamenkat.  Kierto kuitenkin noin 28 päivää. Unentarve vähentynyt, 7h tuntiä yössä riittää hyvin, joskus jopa 5h. 

Seksihalut hillittömät :) Aiemmin olin ihan haluton ja tunnoton.

N46v

Vierailija
236/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla nousen sängystä hitaasti ja sitten kävelen vaappumalla kylpyhuoneeseen. N50+

Vierailija
237/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn naimaan aina vain vanhempia ja vanhempia naisia

Vierailija
238/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 39 ja esikoinen vasta tulossa, joten ei varmaan edes ehdi ajatella kuinka itse vanhenee tulevina vuosina. Tämä on vaan hyvä juttu. Ikätoverien muksut muuttaa jo pois kotoa. Itellä oli ns. pitkä nuoruus, opiskeluita, kokeiluja työelämässä paikasta toiseen, huh. Viimevuosina töissä huomannut ettei jaksa niinkuin parikymppisenä. Ekat silmälasit sain vuosi sitten. Aviomies löytyi kymmenen vuotta sitten, edelleen yhdessä eteenpäin. Jotenkin ihanaa kun lapsen myötä saa alkaa vielä ihan uudenlaisen elämän.

Vierailija
239/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sanoja joutuu hakemaan. Muistelee menneitä usein niinkuin nyt vanhat ihmiset muistelee. Krapula tulee herkemmin, joten täytyy olla tarkempi, mutta en julista sitä koko seurueelle niinkuin jotkut tekee. Luomia tulee jatkuvasti lisää. Ei jaksaisi yhtään enää mitään kusipäitä. Töissä ei kiinnosta juoruilu eikä muukaan kähmintä. Kukaan ei katso perään kadulla eikä ketään kiinnosta vanhan ämmän mielipiteet joten rauha on tullut senkin puoleen. Vaikka missä pierussa toikkaroisi niin ei tule kukaan mitään sössöttämään korvaan. Vessassa saa ravata useammin. Seksin kyllä soisi kiinnostavan enemmän. Näkökyky yllättävästi ennallaan eli ei laseja. Onhan tätä...ja elämää enemmän takana kuin edessä joten näillä mennään

Vierailija
240/772 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jyrkempi ja ärtyisämpi kuin ennen. Nuorena olin kovasti kyseenalaistamassa kaikkea ja parantamassa maailmaa, nyt ymmärrän paremmin niitä muutoksia vastustavia tylsiä aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi