Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki normaalit miehet pk-seudulla??

Vierailija
31.05.2021 |

Vuosi tinderissä ja parissa muussa sinkkuryhmässä ja tasan yhteen koulutettuun 3-kymppiseen mieheen olen törmännyt. Loput 19 (kyllä, pidin lukua) kuuluivat johonkin seuraavista: alkoholiongelmaiset, riippuvuus vahvoihin huumeisiin kuten amfetamiini tai kokaiini, koulu jäänyt kesken tai joku hitsarilinja, autismin kirjon oireita, mt-ongelmia, pitkäaikaistyöttömyyttä. Toisessa päässä sitten jopa satoja naissuhteita, lapsivihaa, psykopatiaan viittavia piirteitä, ihmisvihaa.

Näköjään nätin, urheilullisen 3-kymppisen akateemisen naisen on mahdotonta löytää mitään edes etäisesti kiinnostavaa seuraa pk-seudulta. Hyviä tai edes normaaleja miehiä ei yksinkertaisesti ole.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sinulle kilttis?

Olen ymmärtänyt että nämä kiltti miehet ovat niitä kaikista väkivaltaisimpia todellisuudessa joten joudun sanomaan ei kiitos.

Siis mikä sinun ongelmasi on? Päihderiippuvaiset eivät kelpaa (joka toki on ymmärrettävää, ei heidän kanssaan kukaan halua olla) mutta "kiltit" miehetkään eivät kelpaa. Etsit siis jotain päihdeongelmaisen ja kiltin miehen väliltä, niinkö? Suomessahan sellaisia on vaikka kuinka paljon mutta ei heitä Tinderistä löydä koska he ovat sen verran älykkäitä etteivät käytä sellaisia turhuuksia.

Kiltti mies, sanan oikeassa merkityksessä, varmasti aloittajalle kelpaisikin, mutta valitettavasti netin naisvihasivustoilla ja niiden kautta tälläkin palstalla sana "kiltti" on saanut tietyn miesjoukon käytössä todella perverssin merkityksen. Naisia vihaavat miehet selittävät naisten kiinnostuksen puutteen johtuvan siitä, että he ovat liian kilttejä. Nämä itseään kilteiksi kutsuvat voivat vaikka fantasioida naisten t*ppamisesta.

Oikeasti kiltti, siis empaattinen ja ystävällinen mies, taas on ihan eri juttu.

Nojaa. Olen tuollainen oikeasti kiltti, empaattinen ja ystävällinen mies ja kyllä silti naisjutuista jää lähinnä luu käteen. Tuntuu siltä että tuollainen suorastaan lietsoo naisia haastamaan riitaa, mitätöimään ja lopulta jättämään koska "kipinä" puuttuu.

Vierailija
42/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata kunnon miestä ei stadista löydy. Aloitin etsimisen jo 8 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos on lapsia?

Vierailija
44/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tule Tampereelle sieltä. 

Vierailija
45/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sinulle kilttis?

Olen ymmärtänyt että nämä kiltti miehet ovat niitä kaikista väkivaltaisimpia todellisuudessa joten joudun sanomaan ei kiitos.

Siis mikä sinun ongelmasi on? Päihderiippuvaiset eivät kelpaa (joka toki on ymmärrettävää, ei heidän kanssaan kukaan halua olla) mutta "kiltit" miehetkään eivät kelpaa. Etsit siis jotain päihdeongelmaisen ja kiltin miehen väliltä, niinkö? Suomessahan sellaisia on vaikka kuinka paljon mutta ei heitä Tinderistä löydä koska he ovat sen verran älykkäitä etteivät käytä sellaisia turhuuksia.

Kiltti mies, sanan oikeassa merkityksessä, varmasti aloittajalle kelpaisikin, mutta valitettavasti netin naisvihasivustoilla ja niiden kautta tälläkin palstalla sana "kiltti" on saanut tietyn miesjoukon käytössä todella perverssin merkityksen. Naisia vihaavat miehet selittävät naisten kiinnostuksen puutteen johtuvan siitä, että he ovat liian kilttejä. Nämä itseään kilteiksi kutsuvat voivat vaikka fantasioida naisten t*ppamisesta.

Oikeasti kiltti, siis empaattinen ja ystävällinen mies, taas on ihan eri juttu.

Nojaa. Olen tuollainen oikeasti kiltti, empaattinen ja ystävällinen mies ja kyllä silti naisjutuista jää lähinnä luu käteen. Tuntuu siltä että tuollainen suorastaan lietsoo naisia haastamaan riitaa, mitätöimään ja lopulta jättämään koska "kipinä" puuttuu.

Miksi kipinä on heittomerkeissä? Olet kuitenkin empaattinen omien sanojesi mukaan mutta toisen tunteiden mitätöinti antaa aivan eri vaikutuksen.

46/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta saa diagnoosin ilmeisen nopeasti.

47/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Helsingissä on miesten markkinat. Jokaista korkeakoulutettua miestä kohden on kaksi korkeakoulutettua naista. Tämä on matemaattinen fakta. Eli isolle osaa korkeastikoulutettuja naisia ei löydy Helsingistä saman koulutustason omaavaa miestä. 

Löytyy kyllä. Omassakin tuttavapiirissä taitaa puolet kouluttautuneista miehistä olla sinkkuja.

No, en minä väittänytkään, ettei niitä löydy. Sinun oma tuttavapiirisi ja sinun omakohtaiset havaintosi eivät muuta sitä matemaattista faktaa, että 2/3 korkeakoulutetusta suomalaisesta nuoresta on nainen ja loput miehiä. Voit toki argumentoida, että olen väärässä koska ystäväsi Jani-Petteri on juristi ja sinkku mutta isossa kuvassa Jani-Petterillä ei ole mitään merkitystä. 

"Eli isolle osaa korkeastikoulutettuja naisia ei löydy Helsingistä saman koulutustason omaavaa miestä." on totta vasta sitten, kun kaikki korkeakoulutetut miehet ovat pois markkinoilta. Suhdeluvuilla ei ole mitään väliä, jos miehiä on oikeasti vapaana.

Ei voi olla totta. Siis ihan uskomatonta logiikan puutetta. Kuvitteleppa kylä jossa on 100 miestä (joista 25 on korkeastikoulutettuja) ja 100 naista (joista 80 korkeastikoulutettua). Argumenttisi mukaan tilanteessa, jossa vain yksi korkeastikoulutettu mies on vapaana, sillä ei ole mitään merkitystä kylän 80 korkeasti koulutetulle naiselle, että niitä haluttuja miehiä oli alun perinkin vain 25...

Vierailija
48/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Jos geneerisen hyödykeen (mies) tarjonta vähenee tai kysyntä kasvaa, myös sen hinta vaihtokaupassa kasvaa. Eli seiskan miesten valinnanvara paranee ja he alkavat pariutua kasin naisten kanssa. Tämä toimii sekä ulkonäön perusteella että yhteiskuntaluokan; siis siten, että vaikka opettaja- tai valtiotiedemiehet alkavat muodostaa pareja diplomi-insinöörinaisten tai ekonomien kanssa.

Niille jotka ei lue koko ketjua ennen kommentointia, tässähän tuo tilanne on tiivistetty. Ap hakee seuraa liian korkealta tasolta. Vähemmän viehättävä, menestynyt ja varakas siippa hakuun, niin kohtaanto-ongelma ratkeaa.

Vierailija
49/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen olen etsinyt normaalia, kouluttautunutta ja älykästä ikäistäni tai nuorempaa neitokaista. 

Valitettavasti Kymenlaaksossa kaikki edellämainittuun joukkoon kuuluvat ovat takuulla varattuja.

Vapaana on vain sellaisia, joita en huoli.

M35

Vierailija
50/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taasen olen etsinyt normaalia, kouluttautunutta ja älykästä ikäistäni tai nuorempaa neitokaista. 

Valitettavasti Kymenlaaksossa kaikki edellämainittuun joukkoon kuuluvat ovat takuulla varattuja.

Vapaana on vain sellaisia, joita en huoli.

M35

Ja lisäyksenä vielä, itse amk-insinööri, toivon  mukaan kohta akateeminen diplomi-insinööri.

M35

Vierailija
51/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleja ihmisiä ei oikeasti löydä noista Tindereistä sun muista apeista, vaan ihan normaalielämästä. Toki pandemiarajoitukset vaikuttavat voimakkaasti normaaliin kanssakäymiseen. Älä lannistu, vaan osallistu harrastuksiin mitkä kiinnostavat itseäsi, niin ehkäpä sieltä voi löytyä sopiva kumppani, jota kiinnostavat samat asiat. Nettitutustumiset hyvin harvoin johtavat siihen, että löytää sen tervepäisen kumppanin ja pahimmillaan voi saada itselleen vainoajan mitä itsellenikin on tullut kohdalle.

Vierailija
52/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tervetuloa Turkuun! Nopeat..

Vierailija
53/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet meni jo, hyville naisille.

Ehkä et ole itse niin hyvä kuin kuvittelet?

Vierailija
54/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutti Keravalle.

Vierailija
55/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niistä miehistäkin 15% on homoja, jotka mieluiten pariutuvat keskenään.

quote=Käyttäjä42257]Helsingissä on miesten markkinat. Jokaista korkeakoulutettua miestä kohden on kaksi korkeakoulutettua naista. Tämä on matemaattinen fakta. Eli isolle osaa korkeastikoulutettuja naisia ei löydy Helsingistä saman koulutustason omaavaa miestä. [/quote]

Vierailija
56/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Helsingissä on miesten markkinat. Jokaista korkeakoulutettua miestä kohden on kaksi korkeakoulutettua naista. Tämä on matemaattinen fakta. Eli isolle osaa korkeastikoulutettuja naisia ei löydy Helsingistä saman koulutustason omaavaa miestä. 

Tämä on sekä tilastollinen että omalta osaltani kokemuksellinen fakta. Minä löysin puolisoni kehyskunnasta. En tosin Tinderin enkä nettideittien kautta, jos niihin olisin jäänyt niin olisin yksin edelleen.

Vierailija
57/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki normaalit on muuttanut pois pk-seudulta.

Vierailija
58/77 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joudut odottamaan, että ne miehet on toisella kierroksella. Olen itse 45v nainen, ja ikäisiäni akateemisia miehiä on Tinderissä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
59/77 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit varmaan rankannut mieheni epäkiinnostavaksi.

Ammattikoulupohja. Vaikka hän on älykäs, pitkä tumma ja komea, etenemässä urallaan.

Eikä hän koskaan menisi Tinderiin tms. Olemme ollet yhdessä yli 10 vuotta.

Ei kannata olla niin pinnallinen!

Kyllä pitkäaikaisen kumppanin etsinnässä kannattaa olla vähän pinnallinen. Se on kuitenkin sitten se tyyppi, jonka kanssa ollaan. Jos ei natsaa, niin ei natsaa.

Itse tein virheen ja tingin ulkonäöstä. Alapeukuttakaa vaan. Tilanne nyt vaan on se, että en näe miestäni enää haluttavana. Onko sekään nyt sitten hyvä; kiva mies mutta kuin veljen kanssa asuisi.

Minä sanoisin neuvoksi, että suuntaa katse ulkomaille.

Vierailija
60/77 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen normaali työssä käyvä yliopiston käynyt normaalin näköinen ja kokoinen alkoholiton tupakoimaton lapsirakas mies ja olin kinnostunut sinusta AP, mutta et halunnut lähteä treffeille kanssani, kun ujosti yritin kysyä! :(

Mitä tarkoittaa "ujosti yritin kysyä"? Et siis oikeasti edes kysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme