Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö Tallinnaan, jos saisit ilmaisen risteilyn?

Vierailija
09.06.2025 |

Minä en kyllä lähtisi. Olen jo ollut siellä.

Kauheasti ihmisiä ja jonotusta ja humalaisia, ja perillä kiire takaisin laivaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eckeröltä saa seuraavan matkan puoleen hintaan jos ostaa yli 100€ edestä tuotteita laivan myymälästä.

Vierailija
2/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtidin. Inhoan laivamatkaa mainitsemastasi syystä mutta perillä hyviä ravintoloita ja kaupasta voisi hakea jotain herkkuja kotiin.

Tyttären shoppailuseuraksi lähdössä kuun lopussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen käynyt siellä muutamankin kerran jo, tykkään kovasti vanhastakaupungista kyllä, ja hyviä ravintoloita siellä on, mutta on jo vähän nähty ja menen mieluummin jonnekin missä en ole vielä käynyt. Tänä kesänä Slovenian Ljubljanaan.

Vierailija
4/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.  Miksi seurata laivalla ja muuallakin muiden öykkäröintiä ym. 

Vierailija
5/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtidin. Inhoan laivamatkaa mainitsemastasi syystä mutta perillä hyviä ravintoloita ja kaupasta voisi hakea jotain herkkuja kotiin.

Tyttären shoppailuseuraksi lähdössä kuun lopussa.

Saako matkaa varatessa sen luottokortin käyttövaraan ja mille summalle, maksuaikaa paljonko?

6/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, mutta hyppäisin kyllä Tallinnassa bussiin ja menisin mieluummin vaikka Tarttoon. 

Vierailija
7/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eckeröltä saa seuraavan matkan puoleen hintaan jos ostaa yli 100€ edestä tuotteita laivan myymälästä.

Mitä mä just luin? Tekeekö joku oikeasti noin?

Vierailija
8/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Tallinna on jo niin nähty takavuosina käytiin usein kuuleman mukaan hintataso hipoo suomen hintatasoa nykyisin.

Vierailija
9/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ihan ekana lahdössä sinne, kun olen jo käynyt Virossa varmaan 10 kertaa.

Kööpenhaminaan voisin lähteä. Maksatko matkat?

Vierailija
10/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tallinnassa voisi käydä naisseuraa etsimässä.

Vierailija
11/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa ei ole enää edullisempaa kuin alkoholi ja tupakka, kaikki muu Suomen hinnoissa.

Vierailija
12/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Olen käynyt Tallinnassa vasta 3 kertaa, enkä ole kerennyt käydä edes kaikissa museoissa mitä siellä on. Shoppailua en harrasta, niin siinä mielessä ihan se ja sama mikä on hintataso sille. 

Mä olen käynyt Helsingissäkin monta kertaa, mutta käyn siellä silti ihan mielelläni uudestaan. En ole sielläkään ehtinyt käydä kaikissa museoissa tai mielenkiintoisissa paikoissa vielä. 

Vierailija
13/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisin. Tallinna on ihana paikka ja paljon muutakin kuin vanha kaupunki, mikä on kylläkin ainutlaatuinen. Julkisilla on helppo liikkua ja kaupungissa on paljon hyviä ravintolaita ja kivoja museoita.

Vierailija
14/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ostaa tarpeeksi, saa vapaalippuja. Tuttavillani on nippu sellaisia, ja saisin kyllä sellaisen jos pyytäisin. Joten vastauksena ap:n kysymykseen: En näköjään lähtisi kun en ole vielä lähtenyt.

Vierailija
15/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laivayhtiötä, jolla olisi rauhallista matkata Tallinnaan, ei humalaisia ym.? Tai tietty viikonaika?

Vierailija
16/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 pv tulin kotiin , eipä näkynyt humalaisia, pe menin 

Vierailija
17/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ostaa tarpeeksi, saa vapaalippuja. Tuttavillani on nippu sellaisia, ja saisin kyllä sellaisen jos pyytäisin. Joten vastauksena ap:n kysymykseen: En näköjään lähtisi kun en ole vielä lähtenyt.

Kuka haluaa ostaa jotain roinaa satasella laivalta?

Vierailija
18/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkaan sisältyisi myös matka satamaan ja takaisin kotipaikkakunnalla + hotelli Tallinnassa 

Vierailija
19/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se lippu maksa suoraan ostaen kuin 15 e, kun menee päiväristelylipulla, pääsee maihin 

Vierailija
20/29 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka olisi ilmainen vain jos minulle maksettaisiin kuljetus kotoa satamaan ja takaisin sekä ruokailut päivän aikana. Sittenkin siihen kuluu aikaa kokonainen päivä mikä pitäisi myös korvata jotenkin.

Tallinnassa on tullut käytyä vuoden 1995 jälkeen niin monta kertaa että en suostu menemään koko kiuluun elle sieltä ole varattu hyttiä johon voin nousta suoraan autokannelta vaikka lukemaan tai nukkumaan ja saamaa reittiä alas matkan päätteeksi.