Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka huutaa "taisteluhuudon" aivastaessaan

Vierailija
31.05.2021 |

Jokainen on varmaan joskus kokenut tämän. Normaalisti kun ihminen aivastaa, tulee se tyypillinen "atshuuu" äänähdys, mutta nämä tekee sen täysin liioitellusti: "AAATHSUUU-HAJAAAA!" tai "ÄÄÄÄTSZÄÄÄÄÄ!". Tulee ihan mieleen, että samalla karatehakkaavat jotain tiiliä.
Joo, flunssa tai allergia voi olla rankkaa, muttei sentään tarvi taisteluhuutaa.

Kommentit (461)

Vierailija
141/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa taisteluaivastaja? No en ole saanut yhtään lautaa poikki tai vihollista kumoon vaikka välillä tuleekin kovaääninen aivastus. Ehkä tätä pitäisi harjoitella lisää?

Tässä tapauksessa..kyllä pitäisi. Ihmisiä lakoo kuin karjaa kunnon huutoaivastuksen tullessa. Tieteen kuvalehden mukaan se on älytön ulosanti paineineen mikä tulee kun ihminen aivastaa.

Vierailija
142/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun  tulee aivastus, se tuleekin päästää ilmoille oikein eläimellisen karjahduksen siivittämänä, tyyliin:  AAARGGGGHHHHTSSOOOOOOHHHH! Aivastuksen jälkeen asiaan kuuluu voimakas kiroilu ikään kuin eräänlaisena kevennyksenä:    " Vittusaatana!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kovasta elimistöstä. Sama mitä puristusvoima kertoo, niin poikkeuksellisen kova aivastusteho kertoo superihmisestä.

Kyseessä on hyvin potentiaalisen elinvoimainen yksilö moneen mihin ryhtyy.

Itse rekrytoisin kovia aivastajia ja puristusvoiman omaavia yksilöitä töihin alasta riippumatta.

Vierailija
144/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla miesten juttu. Ei heti tule mieleen yhtään naista, jolta olisi kyseinen taisteluhuuto kuulunut. Sen sijaan miehistä tulee heti mieleen useampia, esim. isäni.

Multa tulee välillä :D Tuntuu, että aivastus jää jotenkin kesken jos yritän aivastaa hiljaa, ja en siis tarkoituksella mitenkään huuda, se ääni vaan tulee.

Jos keskityn kovasti niin pystyn aivastamaan hiljempää, joten noita kovaäänisiä aivastuksia en tee julkisesti. Mutta aivastus tulee silloin usein monta kertaa peräkkäin kun "pidättelen" ääntä.

Vierailija
145/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän hauskin :D

Mun isällä on superkova aivastus, niin että lapseni ollessaan pieniä alkoivat itkemään eri huoneessa...

Vierailija
146/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri se desipeli että tietää seinän takana on turva tiedossa, jos kotikaduilla syttyy hässäkät käyntiin.

Pitää laittaa vaan keltaiset liivit päälle ja karateaivastelemaan kaduille.

Se tieto että kovatehoinen ja keuhkoinen kaveri on turvanasi.

Sen tietää aivastajasta että lyöntiteho on mieletön, jos aivastus on terävä.

Vähän sama perustelu kuin siinä kerrostalo lorottamis -ketjussa, joku kertoi että uroksen täytyy tuottaa näitä maskuliinisia ääniä, jotta talon naisilla on turvallinen olo ja tietää, mistä hakea apua jos tulee hätätilanne.

Vierailija
147/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ätsikrämble!!! Hutshibaba!!!

Vierailija
148/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asustelee parimetrinen, reilusti toistasataa kiloa raameja punttikselta (ja/tai purkista) hakenut liivikerholainen jolla on aivan hulvaton "taisteluhuuto"-aivastus. Tulee mieleen joku söpö isosilmäinen sarjakuvahahmo joka kiljaisee "JIHUU!"  kimakalla pikkutytön äänellä. 

Vierailija
149/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun setä aivastaa näin. Siis ensin on se tavallinen aivastus ja sen jälkeen karjaisu. Ei siis ole edes osa sitä varsinaista aivastusta. Juhlissa yms. jättää sen karjaisu pois eli se on mahdollista, mutta jos on vaan lähisuvun kesken niin huutaa siihen perään. Kertaakaan en oo esim. yhdenkään serkun lakkisissa sen kuullut huutoaivastavan vaikka siitepölyn takia aivastelee näin alkukesästä. Heti, kun vieraammat ihmiset lähtee alkaa se huutoaivastelu.

Vierailija
150/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aivastan yleensä 4 - 7 kertaa peräkkäin täysillä, mutta en onneksi huuda. Ukko taustalla laskee aivastuksia kannustavasti. Kerran yritin pidättää aivastusta ja nenästä ratkesi verisuoni vuotamaan (vuotaa muulloinkin). Outoa, että painamalla vaakasuoralla sormella poikittain nenän alta, aivastus yleensä tukahtuu. Käytän konstia vain julkisilla paikoilla.

Kiitos hauskasta ketjusta! Sammakkohikkaaja ja voivoi-isukki saivat nauramaan sisukset pellolle.

Vierailija
151/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä äänsi aivastuksen loppuun aina jöpödöpö tai jepadepa. Joka ikinen kerta, niin kauan kuin jo lapsuudesta muistan. Pakko oli olla joku tahaton juttu

Tää on yksi mun suosikkiviesteistä täällä. Ei hemmetti, jepadepa. :'D

Vierailija
152/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun isä äänsi aivastuksen loppuun aina jöpödöpö tai jepadepa. Joka ikinen kerta, niin kauan kuin jo lapsuudesta muistan. Pakko oli olla joku tahaton juttu

Tää on yksi mun suosikkiviesteistä täällä. Ei hemmetti, jepadepa. :'D

Mieti paljonko hävettää jossain julkisessa tilassa aivastella jepadepatyylillä. "Ei enää..voi ei, se tulee....atshuujöpödöpö, atshuujepadepa"

Vierailija
153/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on sotahuutohaukottelija. En ymmärrä miten ihminen voi saada semmoisen metelin aikaan haukottelemalla. Muinaisina aikoina olisi kylässä tullut paniikki, kun ihmiset  luulleet jonkun villipedon tai tonttuarmeijan hyökkäävän tupaan.

Vierailija
154/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastukseni kuulostaa aasialaisen ja kissan risteytykseltä

Vierailija
155/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini on kotioloissa huutoröyhtäilijä. Kärsii närästyksestä ja varsinkin kahvin juonnin jälkeen koko tantere tärisee kun äiti kajauttaa "TRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" Taas jossain julkisella paikalla laittaa käden suun eteen ja kuuluu vain siveä hiljainen "tröh" :D

Minulla molemmat vanhemmat tällaisia.

Jokaikisellä ruokailulla ja kahveilla, aina sama juttu. Ja aloittavat jo silloin, kun minulla on vielä ruoka kesken. Joskus kuulostaa ihan siltä, kuin olisivat aikeissa oksentaa.

Hemmetin ällöttävää. 

Vierailija
156/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso huutaa aivastaessaan. Väittää että ei voi sille mitään. Epäilen...

Mun huutoaivastaja-isäni ainakin voi asialle jotain.

Koska huutoaivastuksia ei ikinä, koskaan ole tapahtunut julkisella paikalla tai vieraiden läsnäollessa. 

Vierailija
157/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen. Ja aivastus alkaa ihan yhtäkkiä ja hemmetin kovaa, säikähdän sitä aina.

Tää näissä onkin niin todella ärsyttävää, kun sitä huutoa säikähtää ihan tosissaan jokaikinen kerta.

Vierailija
158/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen (onneksi entinen) kollega oli taisteluhuuto-kahvinjuoja.

Joka hörppy oli TODELLA kuuluva "höööörrpppppphhsluurrrppp" ja aina sen päälle "AHHHHHHhhhhhhh".

Tätä oli tosi kiva kuunnella viereisestä työpisteestä 3 x 45 minuuttia päivittäin. 

Vierailija
159/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huutohaukottelija ja tartutin sen huonon tavan myös puolisolleni. :O

Vierailija
160/461 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee kova aivastus ja tehostan vielä sitä, tietysti katson missä aivastan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme