Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, jotka huutaa "taisteluhuudon" aivastaessaan

Vierailija
31.05.2021 |

Jokainen on varmaan joskus kokenut tämän. Normaalisti kun ihminen aivastaa, tulee se tyypillinen "atshuuu" äänähdys, mutta nämä tekee sen täysin liioitellusti: "AAATHSUUU-HAJAAAA!" tai "ÄÄÄÄTSZÄÄÄÄÄ!". Tulee ihan mieleen, että samalla karatehakkaavat jotain tiiliä.
Joo, flunssa tai allergia voi olla rankkaa, muttei sentään tarvi taisteluhuutaa.

Kommentit (461)

Vierailija
441/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urbaanin legendan mukaan, jos pidättää aivastuksen ja pidättää pierun samanaikaisesti, kroppa menee ihan tilttiin ja ihminen menehtyy.

Näin pitkälle jaksoi ketjualukea, tämän paremmaksi se ei enää voinut tulla.

Mutta siis inhoan kanssa niiiiiin paljon noita taisteluaivastelijoita. Äitini ja mieheni ovat pahimmanlaatuista sorttia ja sovat, etteivät muka voi sille mitään. Itse ihan piruuttani aivastan aina äänettömästi. Ympäristölle paljon miellyttävämpää.

Vierailija
442/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään äsken tuli "Ahoo!" aivastus. Näköjään nämä aivastuksetkin vaihtelee tilanteen mukaan, kun eilen oli "Kiahoo!" ja nyt "Ahoo!".

Aivastus kieleni köyhtyy 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on NIIN raivostuttavaa.

Isäni tekee tuota, se taisteluhuuto on karmea. Kuuluu varmasti viereiseen omakotitaloon sisälle asti.

Haukottelu on sitten toinen: aijai-JAI-JAIIIII KUN vä-SYT-TÄÄÄÄÄÄ!! HauuuKOOTUUUUUUUS!!!!!!!!

Äitini on samanlainen ulvojahaukottelija. Aivan hirveä ylidramaattinen hooOOOOOOoooOOOOO aina kun päästää sen haukotuksensa. Vielä kun muutti sittemmin omakotitalosta kerrostaloon vanhoilla päivillään, niin naapurit varmasti tykkäävät.

Vierailija
444/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan yskäistiin pierun peittämiseksi, nyt pieraistaan yskäisyn peittämiseksi...

Vierailija
445/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iskä aivasti kovaa ja eipä siinä voinut erotella aakkosia mitä siinä esiintyi.

Liioitellusti "Jyh, jyh, jyh!"

Näyttää olevan aivastelukausi, kun jokainen vuorollaan aivastelee.

Vierailija
446/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuommoinen dramaattinen liioitteleva aivastelija vanhempi. Muussakin elämässä on huomionkipeä, dramaattinen ja itsekeskeinen. Korreloikohan muillakin liioiteltu aivastelu ja muu ääntelehteleminen noihin piirteisiin.

Vierailija
447/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urbaanin legendan mukaan, jos pidättää aivastuksen ja pidättää pierun samanaikaisesti, kroppa menee ihan tilttiin ja ihminen menehtyy.

Näin pitkälle jaksoi ketjualukea, tämän paremmaksi se ei enää voinut tulla.

Mutta siis inhoan kanssa niiiiiin paljon noita taisteluaivastelijoita. Äitini ja mieheni ovat pahimmanlaatuista sorttia ja sovat, etteivät muka voi sille mitään. Itse ihan piruuttani aivastan aina äänettömästi. Ympäristölle paljon miellyttävämpää.

Aivastan yleensä kovaäänisesti, mutta korona-aikaan olen yrittänyt aivastaa hiljaisesti julkisilla paikoilla. Melkein joka kerralla korvat rusahtaa tosi kipeästi jostain syystä.

Vierailija
448/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen taisteluaivastaja. Ei sille vaan voi mitään. Ei ole erityisesti mikään dramaattisuutta lisäävä keino, aivastus vaan lähtee ja tadaa, siitä tulee joku "AAATTSSSIIIUH!!!11!11!" ilman sen kummempaa valmistautumista tai ennakkoarviota minkälainen älläkkä pitää aivastaessa aiheuttaa. Vaikka kuinka koitatte sanoa, että aivastakaa hiljempaa, ei vaan voi. Se aivastus tulee omalla paineellaan ja kokonaisvaltaisesti ääniefektien saattelemana.

Vierailija
449/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aivastuksensa valita? Pystyn kyllä pidättämään sitä (painamalla nenän alta), mutta kun se tulee, se on aina kunnon pärskäys. Muistan miten entinen työkaveri sanoi vain sievästi "tsih!" niin kuin pieni kissanpoika. 

Vierailija
450/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kuuluu naapurista huuto-oksennuksia kun krapulassa työntävät päätään pyttyyn.

Vierailija
451/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makoilin kerran sängyllä selälläni, pieretti ja tuli niin kova pieru että sängyn jouset jäi soimaan, kuului semmoinen PRUMMMMmmmmm....

Nauratti enemmän kuin on kohtuullista xD

Maamme-laulua jousisoittimilla 😂

Vierailija
452/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehteä lukiessa on hauska aivastaa täysin nenän kautta, leipäläpi kiinni. Lehden aukeamalta voi sitten tutkia millaisia lönttejä tuli.

Katolla ollessa huutoaivastus kannattaa kun vain pitää savupiipusta kiinni ettei putoa. Sitten on mukava kuunnella kuinka AHHII, AHHII-huuto kiertää ympäri kyliä. Näin se metsä vastaa kuinka sinne huudetaan..

Vierailija
453/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jotain ihmisen älynlahjoista kertoo jos ei osaa pidättää aivastusta.

Vierailija
454/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen aivastelu kuulostaa ihan siltä kuin vaan yskisi. Anopilla huomasin saman tavan. Ei siis välttämättä erota yskiikö vai aivastaa, ellei katso naamaa kun se nyrpistyy.

Vierailija
455/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OU JEE! Mun mies päästää sellaisen naisellisen kimeän kirkaisun aivastaesseen, aaatshIIII, se on niin noloa!!! Lasten kanssa tätä aina nauretaan, mutta hänellä se tulee luonnostaan se ääni, ei pysty aivastamaan ilman sitä loppukirkaisua.

Kiitos aloin nauramaan täällä yksinäni hervottomasti :D En ole varmaan viikkoon nauranut. havahduin siihen että minähän  nauran

Vierailija
456/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös äänekäs aivastaja. Ei sille vaan voi mitään, kun aivastus lähtee, se lähtee. Korona-aikana taisin julkisilla paikoilla aiheuttaa muutamia säikähdyksiä, kun sattuu olemaan vielä allergia, jonka vuoksi aivastelen ympäri vuoden.

Vierailija
457/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on tälläinen,lapset kysyi pieninä että  miksi pappa huutaa🤣. HATSISIII!

Vierailija
458/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂 Tästä tuli mieleen lapsuudessani käytetty sanonta: yskällä pierusi peitä!

Vierailija
459/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on just näitä.

Vihaan sitä niin paljon.

Plus niitä aivastuksia tulee noin viisi peräkkäin ja jokaisen aivastuksen jälkeen se sanoo ohoh, nonniin tms.

Ja lopuksi piiiiiitkä tyhjä niisto paperiin.

Ja voivoi.

Vihaat? Voi hyvää päivää, mahdat olla kiva ihminen...

Vierailija
460/461 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tuommoinen dramaattinen liioitteleva aivastelija vanhempi. Muussakin elämässä on huomionkipeä, dramaattinen ja itsekeskeinen. Korreloikohan muillakin liioiteltu aivastelu ja muu ääntelehteleminen noihin piirteisiin.

Jösses mitä p a s k a a sinäkin suollat.