Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh. Taas koittanut kesä ja tänäkin vuonna saan tuntea itseni pa*kaläjäksi kun laihdutus ja kuntoilu epäonnistui

Vierailija
30.05.2021 |

Hikoilua, raskas olo, t-paidasta auttamatta erottuvat vatsaläskit, huono ryhti ja kaksoisleuka. Miksi taas näin? Viime kesänä ihan sama kriisi.
Tulee ihan kamala fiilis itsestä kun ympärillä toinen toistaan freesimmän näköisiä timmejä ihmisiä lyhyissa sortseissaan ja istuvissa t-paidoissaan. Tulispa jo äkkiä syksy ja saa taas peittää itsensä takin alle.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa kuin I feel you, samiksia ollaan.

Vierailija
2/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sikailu jatkukoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä ehtisi poistaa pari kiloa? Nesteenpoistovalmisteilla, kotijumpalla tms. Näin mä ainakin toiveikkaasti kuvittelen mutta..... onhan se inhottavaa nähdä peilikuvansa taas tänäkin kesänä. Ja haluaisin mennä deiteille mutten tiedä voinko näin pulleana...

Vierailija
4/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka lopetat kuuriluontoisen kuntoilun ja päätät että tämä on se kesä kun aloitit loppuelämän kestävän treenaamisen?

Vierailija
5/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kiitän koronaa. Toki haluan, että pandemia loppuu, mutta tänä kesänä ei tarvitse ostaa hepeneitä ja olla kesäkunnossa, kun en tule missään käymään. Ensi kesänä toivottavasti kaikki on toisin, paremmin. Myös kesäkunto😊

Vierailija
6/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kerätä itsesääliä niin voi sitte hyvällä omallatunnolla alkaa taas  ahmimaan illalla.

Vierailija
7/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama täällä, mutta minä aloin pari viikkoa sitten käydä kuntosalilla, kun ajattelin, että voihan treenaamisen aloittaa kesälläkin. :)

Vierailija
8/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa itseäsi liikkumaan?

Vierailija
9/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut läski. Joten anna mennä vaan.

Ja kesälläkin voi pudottaa painoa. Minusta se on kaikkein paras aika laihduttaa, etenkin loppukesä, kun kasvikset ovat ihan parhaimmillaan.

Vierailija
10/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni pläjäksi, vaikka olen sairaalloisen lihava.

Vierailija
11/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katsele muita ja vertaile itseäsi heihin. Pue mitä haluat, muut menköön hoitoon jos heitä toisten ulkoinen olemus häiritsee. Mitä jos tämä olisi se kesä, kun lakkaat puhumasta itsestäsi rumasti ja lopetat oman arvosi mittaamisen vaa'alla. Elämä on liian lyhyt itsensä inhoamiseen. Eikä tämä tarkoita sitä, että pitäisi lopettaa treenaaminen ja kuntoilu. Tee se hyvinvoinnin eteen, minkä haluat tehdä, ilman vihapuhetta.

Vierailija
12/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pyöräillä! Tässä on 3kk aikaa laihduttaa ennen syksyä.

Vierailija
13/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pudottaa  painoa nyt niin ensikesänä voit olla hyvässä kunnossa. Mikä ihmeen ajatusmalli tommonen on, että : "voivoi enpä laihtunutkaan kesäksi (koska en tehnyt mitään) noh ehkä ensivuonna ihme tapahtuu" :D

Vierailija
14/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt joka kesä 23 vuotta...

N36 ja 100kg

Vierailija
15/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka lopetat kuuriluontoisen kuntoilun ja päätät että tämä on se kesä kun aloitit loppuelämän kestävän treenaamisen?

Ensin pitäisi laihduttaa 40kg, että kehtaisi treenata julkisesti.

Vierailija
16/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi laihduttaa 40kg, että kehtaisi treenata julkisesti.

syöminen on 80% laihtumisesta. Et ikinä jaksa kuluttaa liikkumalla kaikkia ylensyöntikaloreita, liikunta kuluttaa yllättävän vähän (poislukien joku ultrajuoksu)

Vierailija
17/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olin 57-vuotias, kun sain neljässä kuukaudessa laihdutettua 9 kg. Nyt 61 v, voihan hemmetti: koronatalven aikana on tullut painoa lisää 4 kg, sen sijaan että olisin saanut pois ne viimeisetkin 4 kg :).

Mutta älä lannistu, aina löytyy jostain motivaattori.

Itse ostan nyt ministepperin, jonka käyttö onnistuu etätyöpäivän aikanakin.

Tsemppiä!

Vierailija
18/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma mitä ap ja kaltaisensa oikeasti etsivät täältä. Vertaistukea vai rehellisen vastauksen..

Sanon vaan että itse olette itsenne syönyt lihaviksi. Ja jos itsekuri ei riitä niin myös lihavana pysytte. Alaspeukkua varmaan satelee mutta se ei tätä asiaa muuksi muuta.

Vierailija
19/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma mitä ap ja kaltaisensa oikeasti etsivät täältä. Vertaistukea vai rehellisen vastauksen..

Sanon vaan että itse olette itsenne syönyt lihaviksi. Ja jos itsekuri ei riitä niin myös lihavana pysytte. Alaspeukkua varmaan satelee mutta se ei tätä asiaa muuksi muuta.

Siis minulla ei ole itsekuria yhtään! Siksi mietin, että miten tässä onnistuisi hyväksymään, että lihavina pysytään loppuelämä. Ap

Vierailija
20/89 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianhan se on ohi. Haaveiletko ikinä talvella kesästä? Onko siinä kuitenkin jotain mistä voit nauttia? Harmi että sua häiritsee niin paljon oma ulkomuotosi. Toivottavasti se ei pilaa sun koko kesää kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan