Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh. Taas koittanut kesä ja tänäkin vuonna saan tuntea itseni pa*kaläjäksi kun laihdutus ja kuntoilu epäonnistui

Vierailija
30.05.2021 |

Hikoilua, raskas olo, t-paidasta auttamatta erottuvat vatsaläskit, huono ryhti ja kaksoisleuka. Miksi taas näin? Viime kesänä ihan sama kriisi.
Tulee ihan kamala fiilis itsestä kun ympärillä toinen toistaan freesimmän näköisiä timmejä ihmisiä lyhyissa sortseissaan ja istuvissa t-paidoissaan. Tulispa jo äkkiä syksy ja saa taas peittää itsensä takin alle.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiputin 43 kiloa pariin vuoteen.

Se vaatii pysyvän elämänmuutoksen, mm kaikki roska pois, alkuunhan se on hankalaa toki, mutta kroppa kyllä tottuu ja himot katoaa.

Maistoin varmaan yli vuoteen sipsejä, hyi helkkari miten huono olo tuli niistä.

Lihaa ja kasviksia kunnolla, niin virtaa riittää !

Vierailija
82/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma mitä ap ja kaltaisensa oikeasti etsivät täältä. Vertaistukea vai rehellisen vastauksen..

Sanon vaan että itse olette itsenne syönyt lihaviksi. Ja jos itsekuri ei riitä niin myös lihavana pysytte. Alaspeukkua varmaan satelee mutta se ei tätä asiaa muuksi muuta.

Siis minulla ei ole itsekuria yhtään! Siksi mietin, että miten tässä onnistuisi hyväksymään, että lihavina pysytään loppuelämä. Ap

Sinä syöt liikaa herkkuja ja siksi olet lihava. Mitä jos laittaisit itsellesi päämääräksi vaikka matkan jonnekin? Esimerkiksi Australiaan viiden vuoden päästä. Jätät herkut ostamatat ja laitat vastaavan summan matkakassaan. Lisäksi teet joka ikinen ilta ilmasta riippumatta tunnin kävelylenkin. Ei tarvitse hiki päässä mennä, kunhan liikut, se riittää.

Ja hyväksy itsesi. 40 vuoden päästä ihmettelet, miksi tuhlasit niin suuren määrän ajastasi, ajatuksistasi ja energiastasi vyötärönympäryksen suremiseen. Avaa silmät ja näe ympärilläsi timmien tyyppien lisäksi ne kaikki läskit. Tiedoksi: läskejä on enemmän kuin timmejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin sanoo, aloittaja?

Vierailija
84/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma..... 165/61... liikaa painoa tällekin kesää :(

Vierailija
85/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma..... 165/61... liikaa painoa tällekin kesää :(

Mitä ihmettä, olet hoikka!

Vierailija
86/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala pudottaa  painoa nyt niin ensikesänä voit olla hyvässä kunnossa. Mikä ihmeen ajatusmalli tommonen on, että : "voivoi enpä laihtunutkaan kesäksi (koska en tehnyt mitään) noh ehkä ensivuonna ihme tapahtuu" :D

No omituinen kuvitelma tuokin kyllä on, että joku ajattelisi laihtumisen tapahtuvan ihan itsestään ja yllättäen ja pettyisi kun näin ei käykään.

Sen sijaan itsekin olen pettynyt siihen, ettei mitkään ruokavaliomuutokset ja reilusti lisääntynyt liikkuminen näykään missään vaan lopputulos on likimain sama kuin lähtötilanne eikä peilikuva ja olemus miellytä itseä.

Vierailija
87/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään, ei lihavan, eikä laihan, kuulu tuntea itseään pa*kaläjäksi! Ehkä sinun kannattaisi ensin työstää itsetunto-ongelmiasi, sen jälkeen laihtuminenkin voi olla helpompaa. 

Vierailija
88/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiputin 43 kiloa pariin vuoteen.

Se vaatii pysyvän elämänmuutoksen, mm kaikki roska pois, alkuunhan se on hankalaa toki, mutta kroppa kyllä tottuu ja himot katoaa.

Maistoin varmaan yli vuoteen sipsejä, hyi helkkari miten huono olo tuli niistä.

Lihaa ja kasviksia kunnolla, niin virtaa riittää !

Mulla on sama että nykyään sipseistä (ja myös makeasta) tulee julmetun huono olo eikä siksi ole mitään ongelmaa enää itsekurin kanssa, mutta silti paino ei vaan putoa.

Ja aiemmin siis tuli syötyä jotain herkkua ihan joka päivä (usein meni sekä makeaa ja suolaista) joten elämäntavat on aiempaan nähden huomattavasti paremmat enkä ole korvannut noita millään vaan nykyään en napostele lainkaan.

Itse en syö juurikaan lihaa eli ruokavalio on kasvispainotteinen jo senkin takia.

Vierailija
89/89 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars kävelemään.. Ihana kesä ja luonto, tarvitseeko muuta motivaattoria? Ja siinä sivussa läski sulaa kuin itsestään.. Minulta lähti 9kg ihan itsestään kun hankin koiran..tosin ei sitten jätski kioskin kautta joka lenkiltä kotiin..

Tämä on huono neuvo! Lihoin kilon per kuukausi, kun aloin kävelemään viime syksynä, 5x vko, sen 1h.

Nyt kuukausia liikkumatta ja paino pysynyt samana :)

Onko se muka paha jos saa lisää lihasta? Lihasmassa polttaa enemmän kaloreita kuin rasvakudos, joka ei polta juuri mitään. Kannattaa katsoa itseään mieluummin peilistä ja mitata mittanauhalla kuin uskoa pelkän vaa’an lukemiin jos vaaka ei tajua mitään kehonkoostumuksesta.

No kun paino on jo yli 100kg, niin kyllä se on paha! :D kävely tuskin lisää lihasta

-sama-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän