Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1741/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan tämä mennä jo vähän överiksi kun ostin juuri avokille synttärilahjaksi saman merkkisiä boksereita kuin joelilla Tornion keikalla..? Ei kai. Jatketaan!

No alkaa 🤣 Juoruan susta Joelille 😄

Tosin voisin kuvitella saavani itseni kiinni moisesta toiminnasta, vahingossakaan en möläyttäisi asiasta miehelle kyllä mitään haha.

Vierailija
1742/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas jotakin ja Joelin Boxerit. Täällä on jutut kehkeytynyt päivän aikana 😂

Nyt täytyy kyllä tähän sanoa, etten ole uskaltanut antaa itseni ajatella yhtään mitään boxeritason juttuja tai muutakaan sen alueen asioita Joelista. Ei sillä etteikö mies olisi omaan makuuni siinä mielessä vaan juurikin siitä syystä.

Ja jos se tätä lukee niin "hey, how you doin" 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teistä saa käyttää sanaa creepy?

T. kukkis

Vierailija
1744/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko teistä saa käyttää sanaa creepy?

T. kukkis

Vapaa maa. Saat haukkua ihan miksi haluat. En vain ymmärrä, että miksi ihmeen syystä kuvittelet et piittaan sun creepy mielipiteistä? En ole ennenkään tiukkapipoisista kiusaajista piitannut, enkä ajatellut ryhtyä niistä nytkään piittaamaan ;)

Vierailija
1745/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan tämä mennä jo vähän överiksi kun ostin juuri avokille synttärilahjaksi saman merkkisiä boksereita kuin joelilla Tornion keikalla..? Ei kai. Jatketaan!

Kaverin puolesta vaan kyselen, että mistäköhän tämä merkki on käynyt ilmi? Onko mahdollisesti jotain kuvamateriaalia, josta asian voisi tarkistaa?

Vierailija
1746/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpasiko BC edes Måneskinin kiertuelämppäriksi? Vielä viisujen aikoihin kun oltiin niin hyviä kavereita.

Tässäpä sulle vastaus:

"Skaballa Joel tarkoittaa tietenkin Euroviisuja. Viisujen voiton vei Måneskin, jonka kanssa Blind Channel juhli Rotterdamissa.

Sittemmin yhteydenpito on hiipunut. Joelin mukaan Måneskinin suosio eskaloitui nopeasti.

– Me painitaan ihan eri sarjassa. Måneskin on aivan maailman huippuja, me ollaan nouseva bändi eikä niin mainstream. En usko, että teemme mitään yhdessä."

Mun mielestä oli jo Euroviisujen aikaan aika selvää etteivät tule tekemään mitään yhteistyötä, vaikka bc pojat useampaan otteeseen sellaisesta maalailivat

Vierailija
1747/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin puolesta vaan kyselen, että mistäköhän tämä merkki on käynyt ilmi? Onko mahdollisesti jotain kuvamateriaalia, josta asian voisi tarkistaa?

Onko sulla samat aikeet? 😆 Frank dandyn myyntiluvut nousee pilviin J uusimman tiktok-videon myötä. Tai siis toisiksi uusin taitaa nyt olla.

Vierailija
1748/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla samat aikeet? 😆 Frank dandyn myyntiluvut nousee pilviin J uusimman tiktok-videon myötä. Tai siis toisiksi uusin taitaa nyt olla.

Hahha, ai tuossa videossako ne boxerit näkyikin 😂 voin sanoa, etten kiinnittänyt tuossa videossa ihan ekana niihin boxereihin huomiotani.

Vierailija
1749/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahha, ai tuossa videossako ne boxerit näkyikin 😂 voin sanoa, etten kiinnittänyt tuossa videossa ihan ekana niihin boxereihin huomiotani.

Juu en minäkään ensimmäisenä, mutta olisiko ollut jotain viidennen ja sadannen katselukerran välillä 🤔

Vierailija
1750/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kyllä paljon enemmän hard core tässä kuin mitä minä olen 😂 ei siis siinä, se on todella mielenkiintoinen, komea jne. Mutta en ole niin kova stalkkailemaan sen somea. Aina välillä olen käynyt katsomassa, että miten siellä rintamalla menee. Lähinnä mua kiinnostaa muutenkin et kuinka syvällinen, taiteellinen se on tai millä tavalla se on älykäs jne. Sisäiset jutut. Mut niistä tietää sen mitä se haastiksiin/someen antaa.

Vierailija
1751/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihme teitä 😄 Odotan vuoroin kauhulla, vuoroin huvittuneena enää sitä hetkeä, kun Joel itse päätyy tänne ja näkee nämä juttunne. Toisaalta alkaa olla niin hulvattomalla tasolla, että saattais piristää hänen päiväänsä.

Miettikää kun yhtäkkiä tulis joku bokseriaihetta liippava ig story niin voitais varmuudella arvata sen stalkanneen meitä täällä.

Vierailija
1752/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti piristää Joelin päivää, eikä niin et pitää ihan looserina ☺️

Vierailija
1753/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti piristää Joelin päivää, eikä niin et pitää ihan looserina ☺️

Tuskin se meitä tuomitsee, eiköhän oo nähnyt jo kaikenlaista fanikulttuurin ilmentymää tässä viime aikoina.

Vierailija
1754/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en silti luokittele itseäni faniksi 🤔

Vierailija
1755/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä rakastan niiden musaa niin paljon ja kuuntelen niin aktiivisesti että en voi enää kieltää totuutta edes itseltäni. Ulkomusiikillinen ihailu on vaan hopeareunus sen ytimen ympärillä.

Vierailija
1756/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihme teitä 😄 Odotan vuoroin kauhulla, vuoroin huvittuneena enää sitä hetkeä, kun Joel itse päätyy tänne ja näkee nämä juttunne. Toisaalta alkaa olla niin hulvattomalla tasolla, että saattais piristää hänen päiväänsä.

Miettikää kun yhtäkkiä tulis joku bokseriaihetta liippava ig story niin voitais varmuudella arvata sen stalkanneen meitä täällä.

Tuöi mieleen joku "Joelin vinkit pukin konttiin, keikkaliput, meidän levy tai vaikka tän merkin boxerit" 😂 kuolisin nauruun et se on lukenut näitä.

Vierailija
1757/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas jos Joelin äiti/isä/isoäiti tulee tänne lukemaan näitä juttujanne? Kenties on jo täällä?

t. "kukkis"

Vierailija
1758/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kyllä rakastan niiden musaa niin paljon ja kuuntelen niin aktiivisesti että en voi enää kieltää totuutta edes itseltäni. Ulkomusiikillinen ihailu on vaan hopeareunus sen ytimen ympärillä.

Mä kyllä ihailen ja arvostan sitä kuin ne puskee eteenpäin. Sekä sitä kuinka määrätietoisia ja itsevarmoja ne on tehdessään omaa juttuansa. Iso respect. Mutta mun pitäminen ei ylitä sellaista fanitustasoa. Ei siis missään näissä ole mitään pahaa tai noloa. Kukin tavallaan :)

Vierailija
1759/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas jos Joelin äiti/isä/isoäiti tulee tänne lukemaan näitä juttujanne? Kenties on jo täällä?

t. "kukkis"

Tuolla motiivilla voitaisiin sulkea koko internet. 🤷‍♀️

Vierailija
1760/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis joo, toi on aika ontuva provo heittää et mitä jos jonkun sukulainen lukee jotain. Omaa äitiäni tai mummoani ei hetkauttaisi yhtään se, että jotkut ihmiset pitäisi mua kuumana ja mielenkiintoisena. Olisivat tyytyväisiä etten olisi kuiva kukkis.