Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1701/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on myös ilmaisumuoto, lähde ammentaa taiteeseen materiaalia tai ovat syvällisen melankolisia. Itse olen juuri näitä. En siis missään nimessä väheksy masennusta tai mielenterveysongelmia. Ne ovat todellisia, niissä ei ole mitään hävettävää ja on hyvä puhua niistä ja hakea apua.

Vierailija
1702/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni nainen miettii "minä voin olla se valopilkku sinulle pimeässä" varmaan ihan pari ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooniin, eikö mitään sunnuntaimayhemiä olisi linjoilla 😏

Millainen Mayhem neidillä on mielessä?

Sellainen *PIIP!* "tämä teksti on sensuroitu, koska se sisälsi liikaa lapsille ja nuorille haitallisia *PIIP!*-sanoja" -mayhem olisi oikein mukava.

Katso Joelin uusi kuva ig:stä, niin siinä sulle mayhemiä. Se teksti oli tosin heartbreakin, voi toista ❤

Teksti on huomionhakuista tekotaiteellista p****aa. Tai sitten hänellä on sairaalloisen huomionhakuinen persoonallisuus. Tällä kertaa sentään kiittää tukijoitaan, toisin kuin noissa aikaisemmissa depis-postauksissa.

Vierailija
1704/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen miettii "minä voin olla se valopilkku sinulle pimeässä" varmaan ihan pari ainakin.

Niitä ❤️-vastauksiahan se noilla postauksillaan hakee. Huomiota, huomiota ja huomiota.

Vierailija
1705/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun vetoaa heti tuollainen kaunis rokkari hädässä depis 😄 onneksi en ole enää naivi kakskymppinen ja ymmärrän paremmin. (En tarkoita kaikkien kaksikymppisten olevan naiveja, itse olin siis)

Mutta oli tuo huomionhakua tai ei, ei voi tietää. Tuohon "kuinka moni nainen haluaa olla se valopilkku" tyyliseen kysymykseen, niin eiköhän moni tajua et ihminen voi pelastaa vain itsensä. Siis ei tietenkään tyyliin hukkuessa. Jos joku hukkuu, pelasta.

Toki. Onhan se ihan käsittämättömän kaunis tunne tulla kohdatuksi, kuulluksi ja nähdyksi. Kokea se aito yhteys toiseen ihmiseen. You know. Sillä yhteydellä on mieletön voima nähdä ne pimeydessä lymyilevät haavat ja parhaimmillaan sen toisen ihmisen läsnäolo tuo turvan mahdollistaa itse itsensä haluamaan parantamaan ne. Eli toisinsanoen ketään ei voi rakastamalla pelastaa, mutta voi tuoda turvallisen ympäristön, iloa jne.

Vierailija
1706/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeasti aivan hirveitä kuitatessanne tuon tekstin huomioh*****kseksi. Hänellä oikeasti on varmasti todella huono olo ja hän rohkeasti tuo sen julki. Ehkä maailma nyt lopulta muuttuu siihen suuntaan, että näistä asioista viimein voitaisiin puhua häpeämättä. Miksi siis sheimata myöskään julkkista, joka omalla toiminnallaan edesauttaa tätä kehitystä.

Vierailija
1707/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täällä oli nuo kaksi kommenttia, jotka kuittasi huomiohuo*aus vihjailua. Muut oli ihan huolta, tukea ja ymmärrystä olevia kommentteja. Ja Little Red Ridinghood kirjoitti pari pitkääkin analyysia. Et ei täällä kaikki ole kuitannut mitään huomiohalu kommenttia.

Vierailija
1708/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itseasiassa juuri tulossa kysymään samaa, sillä jäi vaivaamaan noi kaksi kommenttia. Miten joku voi kommentoida tuosta, että "selvää huomiohalua." Ellei tiedä sen olevan 100% varmuudella niin tai tyyliin ole tyyppi itse (mikä on epätodennäköistä että J täällä notkuisi) Muussa tapauksessa se on julmaa kommentoida noin.

Ja tuohon "olette aivan hirveitä" niin täällä tosiaan oli nuo kaksi kommenttia sitä negatiivista ja omat kommentit ainakin pyrki olemaan pohdiskelevaa sympatiaa ja empatiaa.

Vierailija
1709/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette oikeasti aivan hirveitä kuitatessanne tuon tekstin huomioh*****kseksi. Hänellä oikeasti on varmasti todella huono olo ja hän rohkeasti tuo sen julki. Ehkä maailma nyt lopulta muuttuu siihen suuntaan, että näistä asioista viimein voitaisiin puhua häpeämättä. Miksi siis sheimata myöskään julkkista, joka omalla toiminnallaan edesauttaa tätä kehitystä.

Jos luit muitakin kuin noi kaksi kommenttia, niin täällä moni kommentti oli nimenomaan huolta ja tukea. Ja yhdessä nimenomaan luki ettei mielenterveysongelmat ole häpeä ja on hyvä et siitä puhutaan avoimesti. Osoita vihasi noihin kahteen kommentoijaan, mutta älä saa kuulostamaan kuin täällä olisi sivu tolkulla haukutta sitä.

Vierailija
1710/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis sori, tarkoitin just noita kahta kommenttia omallani. Muutenhan ollut tosi ymmärtäväistä ja tukea osoittavaa kirjoittelua. Pahoittelut, olisin voinut toki tähdentää, mihin viittasin.

Vierailija
1711/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nuo postaukset olisivatkin vain huomioh***austa (mitä en itse usko) niin sen voi minun mielestä kyllä ymmärtää hänen koulukiusaamistaustalla. Ja Koululaisen haastiksessa hän taisi sanoa käyneensä terapiassa, joten jotain ongelmia ja ristiriitoja hänen elämässä on. Onneksi kuitenkin hakeutui ja pääsi terapiaan!

Vierailija
1712/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis sori, tarkoitin just noita kahta kommenttia omallani. Muutenhan ollut tosi ymmärtäväistä ja tukea osoittavaa kirjoittelua. Pahoittelut, olisin voinut toki tähdentää, mihin viittasin.

Ei mitään hätää :) kukaan ei varmaan vaan halua vaikuttaa kylmältä tällaisten asioiden äärellä.

Mutta kysymyksesi oli ihan oikea, mietin samaa asiaa. Hypoteettisesti ajatellen. Jos joku kirjoittaisikin huomiota haluten, niin ei se silti poistaisi sitä, että siellä on joku paha olo taustalla. Sitä suuremmin ihmettelen noita negatiivisen kuuloisia toteamuksia.

Vierailija
1713/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpasiko BC edes Måneskinin kiertuelämppäriksi? Vielä viisujen aikoihin kun oltiin niin hyviä kavereita.

Tässäpä sulle vastaus:

"Skaballa Joel tarkoittaa tietenkin Euroviisuja. Viisujen voiton vei Måneskin, jonka kanssa Blind Channel juhli Rotterdamissa.

Sittemmin yhteydenpito on hiipunut. Joelin mukaan Måneskinin suosio eskaloitui nopeasti.

– Me painitaan ihan eri sarjassa. Måneskin on aivan maailman huippuja, me ollaan nouseva bändi eikä niin mainstream. En usko, että teemme mitään yhdessä."

Vierailija
1714/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan muuten tosi paljon Joelista. Toivottavasti se itse lukee tätä :D ihan vain huomio, en halua valittaa. Vaikka itse puhuisin mieluummin Nikosta.

Vierailija
1715/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan muuten tosi paljon Joelista. Toivottavasti se itse lukee tätä :D ihan vain huomio, en halua valittaa. Vaikka itse puhuisin mieluummin Nikosta.

Se on totta, et se on usealla sivulla aiheena. Itse olen totta puhuakseni miettinyt lopettavani täällä kirjoittelun ja käymisen. On ollut mukavaa, mutta en näe enää pointtia.

Vierailija
1716/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, et se on usealla sivulla aiheena. Itse olen totta puhuakseni miettinyt lopettavani täällä kirjoittelun ja käymisen. On ollut mukavaa, mutta en näe enää pointtia.

Ei 🖤

Vierailija
1717/2709 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 🖤

No en ihan tällä sekunnilla. 😄

Vierailija
1718/2709 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja te olette? Ihan galluppia, kun täälläkin on puhuttu bändin fanien olevan nuoria.

Vierailija
1719/2709 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

31

Vierailija
1720/2709 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja te olette? Ihan galluppia, kun täälläkin on puhuttu bändin fanien olevan nuoria.

Lähempänä nelkyt kuin kolkyt. Tosin musta ei kukaan ikinä usko minkä ikäinen olen. 😏