Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoja te olette? Ihan galluppia, kun täälläkin on puhuttu bändin fanien olevan nuoria.
27
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuisuutta ja mielenterveysongelmia? Nope. Eihän siinä tarvitse pohjana olla kumpaakaan, kun yhtäkkiä pääsee/joutuu kaiken keskipisteeksi ja massiivisen suosion kohteeksi, siis vaikka positiivisenkin sellaisen. Herkkä ja sisäisesti yksinäinen ihminen kokee silloin entistä suurempaa eriytyneisyyttä ja yksinäisyyttä. Hän kokee olevansa kaikkien omaisuutta ja se ei pitemmän päälle hyvältä tunnu. Keikan jälkeen voi olla tyhjä ja surullinen olo, kun se kaivattu todellisen läheisyyden tarve ei taaskaan täyttynyt. Ainoa tapa kestää tämä paradoksi esiintymistarpeen & suosion sekä Todellisen Yhteyden välillä on opetella pitämään se yksityinen minä irti julkisesta roolista, ilman pään hajoamista. Ei helppoa, mutta mahdollista, varsinkin noin lahjakkaalle ihmiselle kuin Joel. Ensialkuun kannattaisi miettiä, mitä siellä ig-päivityksissään itsestään kertoo..
Kirjoitit hyvin ja tuohon näkökulmaan pystyn samaistumaan. Jos sattuu olemaan ihminen joka ei tunnu löytävän paikkaansa maailmassa tai tuntee olevansa yksin ystävienkin parissa, saattaa juurikin kokea overwhelming kaiken tuon huomion. Juurikin kokevansa olevansa kaikkien omaisuutta tai kantavansa jotain vastuuta. Ehkä se yksityisen minän ja julkisen minän erottaminen voi olla joillekin taiteilijoille vaikeaa, mutta ainakin tunnetasolla asioiden pitäminen erillään voi olla hyvä asia. Silloin ehkä ei ota yksityisenä mimänä niin vakavasti kaikkea mitä tapahtuu julkiselle minälle. En tiedä kuulostaako toi ihan hullulta mitä sönkötän.
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuisuutta ja mielenterveysongelmia? Nope. Eihän siinä tarvitse pohjana olla kumpaakaan, kun yhtäkkiä pääsee/joutuu kaiken keskipisteeksi ja massiivisen suosion kohteeksi, siis vaikka positiivisenkin sellaisen. Herkkä ja sisäisesti yksinäinen ihminen kokee silloin entistä suurempaa eriytyneisyyttä ja yksinäisyyttä. Hän kokee olevansa kaikkien omaisuutta ja se ei pitemmän päälle hyvältä tunnu. Keikan jälkeen voi olla tyhjä ja surullinen olo, kun se kaivattu todellisen läheisyyden tarve ei taaskaan täyttynyt. Ainoa tapa kestää tämä paradoksi esiintymistarpeen & suosion sekä Todellisen Yhteyden välillä on opetella pitämään se yksityinen minä irti julkisesta roolista, ilman pään hajoamista. Ei helppoa, mutta mahdollista, varsinkin noin lahjakkaalle ihmiselle kuin Joel. Ensialkuun kannattaisi miettiä, mitä siellä ig-päivityksissään itsestään kertoo..
Hän on kyllä maininnut käyvänsä terapiassa. Taustalla myös neuropsykiatrista haastetta, josta on maininnut. Tuolla taustalla valtava suosio näin nopeasti ja huomion keskipisteenä oleminen on varmasti erittäin kuormittava lisätekijä. Mun mielestä hän on kuitenkin ihailtavan rohkea, kun kertoo näistä avoimesti, vaikka ottaakin riskin, että joku tätä(-kin) voi käyttää lyömäaseenaan häntä vastaan. Toisaalta toivottavasti moni havahtuu tätä tietoa vasten pohtimaan, mitä ja kuinka paljon jaksamista esim. fanien kohdalla voidaan inhimillisesti idolilta vaatia. Hän on kuitenkin kohtuullisen nuori ihminen vielä, omine heikkouksineen ja taustoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä maininnut käyvänsä terapiassa. Taustalla myös neuropsykiatrista haastetta, josta on maininnut. Tuolla taustalla valtava suosio näin nopeasti ja huomion keskipisteenä oleminen on varmasti erittäin kuormittava lisätekijä. Mun mielestä hän on kuitenkin ihailtavan rohkea, kun kertoo näistä avoimesti, vaikka ottaakin riskin, että joku tätä(-kin) voi käyttää lyömäaseenaan häntä vastaan. Toisaalta toivottavasti moni havahtuu tätä tietoa vasten pohtimaan, mitä ja kuinka paljon jaksamista esim. fanien kohdalla voidaan inhimillisesti idolilta vaatia. Hän on kuitenkin kohtuullisen nuori ihminen vielä, omine heikkouksineen ja taustoineen.
Ihan totta. Sekä näin sosiaalisen median aikaan "pitäisi" olla koko ajan saatavilla. Varmaan koronan aikaan on ollut pakkokin hyödyntää hypeä somessa, kun ei ole päässyt keikoille sitä edesauttamaan. Onneksi on joulunpyhät, jotka on hyvä "tekosyy" pistää some paussille pariksi päiväksi. 😁
L.R.R.H. kuinka pahasti hakuat olla Nikon paikalla Joelin uudessa kuvassa?
Hah, toki. Yritän tässä valita sanani tarkkaan, etten kuulosta roisilta. Miehen käsivarret on kyllä niin seksikäs ruumiinosa, että kiinnitin niihin kyllä huomioni. En kiellä 😏 toki storiesin naurava kuva oli myös aika bueno.
Kämmenet ja käsivarret on kieltämättä yksi kuumimmista kehonosista miehellä 🔥 J:llä on yksi hullun kuuma kuva instassa, heinäkuun alussa ennen Kemin keikkaa otettu, kun laittaa kai jotain korvamonitoria hieman sivuttain kameraan ja käsivarsi tatskoineen näkyy jumalaisesti. Ne pari kuoppaa olkapäässä.. Eikä hiuksetkaan oo hullummin🥵 Oon viettänyt mukavia hetkiä sen kuvan parissa 🙊
Vierailija kirjoitti:
Kämmenet ja käsivarret on kieltämättä yksi kuumimmista kehonosista miehellä 🔥 J:llä on yksi hullun kuuma kuva instassa, heinäkuun alussa ennen Kemin keikkaa otettu, kun laittaa kai jotain korvamonitoria hieman sivuttain kameraan ja käsivarsi tatskoineen näkyy jumalaisesti. Ne pari kuoppaa olkapäässä.. Eikä hiuksetkaan oo hullummin🥵 Oon viettänyt mukavia hetkiä sen kuvan parissa 🙊
Piti käydä etsimässä se kuva 😏 joo on hyvä kuvakulma käsistä. Aika ihana.
Harvasta ihmisestä saa hyviä kuvia suoraan edestä. Yleensä jompaan kumpaan suuntaan vähän kasvot käännettynä on paras, mutta J:stä onnistuu hyvin kuvat suoraan edestä. Näyttää tosi miehekkäältä. Oon saattanut pari kuvaa katsoa sen profiilista. Se nin closer tahtiin sen tekemä video oli myös aika ajatuksia herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kuvista puhutaan. Tuosta mainitsemasta kuvasta muutama aikaisempi. Mustavalkoinen, missä se on kyykyssä. Oh my gosh mikä katse ❤️🔥
Harmi kun aika täällä loppuu aina niin kesken päivän.
Saatoin juuri liittyä tiktokiin ihan vaan että saan kattella hänen videoitaan ja esim tuota nin pätkää 🤭
Joel saa oloni tuntumaan niin teiniltä. En ole käynyt kehenkään yhtä kuumana sitten teini-iän Bill Kaulitz -rakkauden jälkeen. 😅😅
On se vaan ihana.
Tässä kohtaa toivottelen kaikille hyvät joulut ja hyvää jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa toivottelen kaikille hyvät joulut ja hyvää jatkoa!
Jatkan vielä tätä omaa viestäni kun se karkasi vahingossa liian äkkiä 😛 Minulle tästä fangirlingistä on tullut jo semmoinen pakkomielle että nyt on pakko keskittyä välillä muihin juttuihin. 🙂 Mutta kerran vielä hyvät jatkot teille kaikille!
Mua alkoi huvittaa suunnattomasti ajatus siitä, että pojat saisivat tietää naisten tehneen kaikki mahdolliset sometilit itselleen vain päästäkseen fanittamaan heitä =D Ai pikkutyttöjen bändi, voi kun tietäisivät totuuden ;)
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi huvittaa suunnattomasti ajatus siitä, että pojat saisivat tietää naisten tehneen kaikki mahdolliset sometilit itselleen vain päästäkseen fanittamaan heitä =D Ai pikkutyttöjen bändi, voi kun tietäisivät totuuden ;)
Haha, jep! 😆 terveisin, 32v ja tiktokissa vain BC takia
Jos ei tuu anonyymikeikkaa, niin saisivat järjestää K30-keikan.
Alkaakohan tämä mennä jo vähän överiksi kun ostin juuri avokille synttärilahjaksi saman merkkisiä boksereita kuin joelilla Tornion keikalla..? Ei kai. Jatketaan!