Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1761/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihme teitä 😄 Odotan vuoroin kauhulla, vuoroin huvittuneena enää sitä hetkeä, kun Joel itse päätyy tänne ja näkee nämä juttunne. Toisaalta alkaa olla niin hulvattomalla tasolla, että saattais piristää hänen päiväänsä.

Miettikää kun yhtäkkiä tulis joku bokseriaihetta liippava ig story niin voitais varmuudella arvata sen stalkanneen meitä täällä.

No jos hän kerta googlaa joka aamu Blind Channelin niin eiköhän ole tänne päätynyt jo monet kerrat. Että hei vaan kuumis, laita meille lisää bokserisettiä!

Vierailija
1762/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, toi loppu oli multa ilkeästi sanottu. Olit provoileva kukkis tai oikea kukkis, niin on ihan ok olla kukkis. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Siistien sisäkukkien sekä meidän ketojen villikukkien. ✌️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauma möliseviä homopoikia

Moi ;) ei yhtään läpinäkyvää provoilua.

Vierailija
1764/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihme teitä 😄 Odotan vuoroin kauhulla, vuoroin huvittuneena enää sitä hetkeä, kun Joel itse päätyy tänne ja näkee nämä juttunne. Toisaalta alkaa olla niin hulvattomalla tasolla, että saattais piristää hänen päiväänsä.

Miettikää kun yhtäkkiä tulis joku bokseriaihetta liippava ig story niin voitais varmuudella arvata sen stalkanneen meitä täällä.

No jos hän kerta googlaa joka aamu Blind Channelin niin eiköhän ole tänne päätynyt jo monet kerrat. Että hei vaan kuumis, laita meille lisää bokserisettiä!

Oh fu*k 🤦‍♀️

Vierailija
1765/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Sori, toi loppu oli multa ilkeästi sanottu. Olit provoileva kukkis tai oikea kukkis, niin on ihan ok olla kukkis. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Siistien sisäkukkien sekä meidän ketojen villikukkien. ✌️

Kiitos, samaa mieltä. En minä kuitenkaan oikeasti ole täysiverinen kukkis, otin sen nimen käyttööni sen jälkeen kun joku täällä kutsui minua kukkikseksi.

Mulla on tylsää ja tulin vaihteeksi katsomaan olisiko täällä jotain kiinnostavaa. Mutta nääh, pelkkää Joel-hehkutusta aina vaan. Alkaa Joelit pursuta korvista. Mutta nyt taas poistun. Tulen taas jonkin ajan päästä tänne kurkkimaan ja ehkä vähän provoilemaankin. Nyt alkaa olla kukkahattujen nukkumaanmenoaika, hyvää yötä kaikille, kilttejä unia.

t. puolivilli kukkis

Vierailija
1766/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin on kyllä moni sanonut, että voi tehdä aloituksia aiheesta mistä haluaa. Ei me olla täällä mikään komiikkashow, jolta voi tilata itseään miellyttävän keskustelun mitä lukea. Se pitää ihan itse aloittaa tai osallistua.

Mutta kiitos samoin, ei niin kilttejä unia puolivilli kukkis!

Vierailija
1767/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, mikä toi Joonaksen housuton vilautus on ollut 👀 whaaaaaat? Is haastis

Vierailija
1768/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne julkaisi sillon ennen umkta sellasen videosarjan jossa esittelivät bändiään ja matkaansa kohti umkta, ja siinä oli tollanen kohta jota en ees ite huomannut (tai sitä). Myöhemmin ihmettelin kun possessa aku hirviniemi vitsaili jotain joonaksen vilautuksesta tai jtn. Ja sitten youtubesta joltain fanitililta näin klipin kyseisestä kohdasta joka oli sensuroitu🍆 Se alkuperänenhän on poistettu niinkuin tossa haastiksessa sanoivat.

Vierailija
1769/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa kai joku kohu taannoin kun oltiin huomattu, että jossain näissä niiden youtubesta löytyvässä behind the scenes -jaksossa oli bongattu koiso, joka siis oli vahingossa jäänyt editoimatta pois. Koko jakso häipyi salamavauhtia ja lisäksi Joonas julkaisi itsestään ”lannistuneen” poseerauksen, jossa kuvatekstinä 3:37 eli se ajallinen kohta, josta molo bongattiin.

Vierailija
1770/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin on kyllä moni sanonut, että voi tehdä aloituksia aiheesta mistä haluaa. Ei me olla täällä mikään komiikkashow, jolta voi tilata itseään miellyttävän keskustelun mitä lukea. Se pitää ihan itse aloittaa tai osallistua.

Yritinhän minä, mutta sormeiluun sekin keskustelu päätyi.

Joo, sori siitä. Sormeilumayhem oli kyllä ihan täysin sen mysteerimetsästäjän syytä. 😂

Vierailija
1771/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luki, että saivat neljä emma ehdokkuutta. Biisi, yhtye ja rock, mut mikä se neljäs on?

Vierailija
1772/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sori siitä. Sormeilumayhem oli kyllä ihan täysin sen mysteerimetsästäjän syytä. 😂

Oon edelleen vakaasti sitä mieltä että Joel oli koko roihahduksen takana ja poistui sen jälkeen takavasemmalle hirnumaan.

Vierailija
1773/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes facebookin faniryhmissä ei ole näin lapsellista keskustelua vaikka fanien keski-ikä siellä tod näk paljon pienempi kun täällä 

Vierailija
1774/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon edelleen vakaasti sitä mieltä että Joel oli koko roihahduksen takana ja poistui sen jälkeen takavasemmalle hirnumaan.

Minä se olin 😇 Täällä keikun edelleen.

Vierailija
1775/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisöemma

Vierailija
1776/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luki, että saivat neljä emma ehdokkuutta. Biisi, yhtye ja rock, mut mikä se neljäs on?

Yleisöemma

Vierailija
1777/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Little red ridinghood sama kuin se joku Margot Robbie -tyyppi?

Vierailija
1778/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes facebookin faniryhmissä ei ole näin lapsellista keskustelua vaikka fanien keski-ikä siellä tod näk paljon pienempi kun täällä 

Mitäs täällä sitten palloilet?

Vierailija
1779/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Vierailija
1780/2709 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon.