Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Jestas Joel on niin kuuma IG-storeissaan että mun puhelin syttyy pian tuleen.
I agree...🔥
Latasin ig:n takas vain, jotta pääsisin kuulemaan vähän sitä uutta biisiä. Ja luulenpa, että tästä tulee heti mun uus lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Latasin ig:n takas vain, jotta pääsisin kuulemaan vähän sitä uutta biisiä. Ja luulenpa, että tästä tulee heti mun uus lemppari.
Täällä voi kuunnella ilman instan lataamista
https://www.tiktok.com/@blindchannel/video/7028844864561368325?is_copy_…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, kiitos paljon!
Oletteko jo kuulleet uuden biisin? Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
No ei ihan vielä, mutta teaserin katsoin.
Sometauko on ollut täälläkin ja suosittelisin sitä kyllä kaikille IG (instant gratification) -tyypeille sekä tänne että Damiano-ketjuun. Ei kaikkia projekteja tai elämäänsä artisti tee teidän ehdoillanne.
Me vanhemmat fanit ollaan totuttu artisteihin, joilla levyjen teko kestää vuosikausia, eikä tarvita joka sekunti uutta kuvaa postata. Niinku vaikka ABBA.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin aamulla radiosta. Tykkäsin kovasti!!
Missä tuon biisin voi kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä, joku ystävällinen jakoi linkin. Biisi tulee keskiyöllä Spotifyhin, mutta musiikkivideon ilmestymisestä en tiedä.
Jaa Winnerkö sekoilee tässäkin ketjussa. Tuttuun tyyliin myös eri nimimerkkien takaa trollailemalla, jos ei muuta keksi. Kyllä on rasittavin trolli aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa Winnerkö sekoilee tässäkin ketjussa. Tuttuun tyyliin myös eri nimimerkkien takaa trollailemalla, jos ei muuta keksi. Kyllä on rasittavin trolli aikoihin.
Paras kun ei kiinnitä mitään huomiota. Kiehukoon liemissään ihan keskenään.
Huomenta!
Olen monesti kuunnellut 30 seconds to marsin biisejä toivoen, että suurena Jared Leto fanina minä pitäisin niistä. Niitä selatessa läpi olen niin monesti miettinyt, miten niistä biiseistä puuttuu itselleni se jokin. Tässä blindchannelin uudessa biisissä oli jotain pientä positiivista vibaa siitä bändistä, mut nää B.C. jäbät vaan teki biisin paremmin. En siis vertaa, vaan ovat kyllä ihan omassa linjassaan samassa lajityypissä. Biisissä oli just hyvin raffeja kohtia, todella mielenkiintoinen biisi, josta löytyy moniulotteisia todella hyviä kohtia ilman et se tuntuisi liian poukkoilevalta. Nice job guys! Todella hyvä biisi.
T:M.R./M.S.kindofagirl
Huomenta! Kuuntelin just biisin, ja kyllä huomaa taas, että töitä on tehty. Taitavasti luotu kokonaisuus ja mukaansatempaavat lyriikat. Nämä sitten onnistuu joka kerta!
Huomenta!
Itselle tämä biisi iski suoraan tajuntaan!
Pitänee kuunnella vielä useamman kerran, sillä joka kerta löytynyt jotain uutta.
Balboan jälkeen tämä täytti itselläni jonkin tyhjiön, nyt pojat iski luut kurkkuun!
Biisissä on niin hyvä melodia ja hitaat kohdat minkä jälkeen räjäytetään pankki tuomalla rytinällä kaikki sisään.
Ja mitkä rummut tässä onkaan! Ja basso. Ja kitara. Ja ja ja... 😁
Ja se Nikon nauru loppuun mikä aiheutti kylmät väreet. Devious. 😈
Tätä kannatti todellakin odottaa!
Tulevasta videosta vielä sen verran, että Nikon tyyli oli erilainen, hiaton paita ja tiukat housut. Jorma Uotisen sanoin:Ei huono! 😉
Ovatko muuten biisin tiimoilta miten paljon radiohaastiksissa kanavilla?
Olisi kiva kuulla poikien suusta biisin synnystä, lyriikoista jne.
Jestas Joel on niin kuuma IG-storeissaan että mun puhelin syttyy pian tuleen.