Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Mistähän vois olla kyse, veikkauksia:
a) bändi hajonnut
b) putki päällä
c) ei vaan huvita somettaa, pitäkää tunkkinne
b ja c käyvät oikein hyvin, mutta a ei niinkään:D
Minkä kuvan/kuvia Joel on poistanut ig:stä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä niitä on siivoiltu pois useampia, ei nyt että sinänsä kyyläisin 🙄
Nimim. Luulin olevani aikuinen
Vierailija kirjoitti:
a) bändi hajonnut
b) putki päällä
D) markkinointikikka. Yrittävät nostaa "kohua" et jotain on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, on poistettu montakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko niiden instassa tapahtunu vieläkään mitään?
Ja minkä tyylisiä biisejä muuten odotatte ilmestyvältä albumilta? :)
Yritin vastata tähän monta kertaa, mutta mode ei vissiin tykännyt. Yritän nyt vastata niin, ettei sensuuri iske.
Vastasin et jotain raffia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kuvia?
No jotain kuvia. Naama, pose, naama 🤷♀️ Joel komeana, Joel söpönä, Joel 🔥
Mulla on sellainen tunne, että joidenkin bändin jäsenten välillä on pientä kränää.
Nyt pitäisi varmaan keskittyä treenaamiseen ennen joulukuun keikkoja ja varsinkin ennen tammikuussa alkavaa Euroopan kiertuetta.
Ei se treenikämpällä yhdessä hengailu mitään treenaamista ole. Se on tosiaan vaan kavereiden kesken tapahtuvaa hengailua ja somen seuraamista.
Pitäisi ihan vaan käydä sitä ohjelmistoa läpi biisi kerrallaan.
Kyllä jotain suurta haluaisi nyt tapahtuvan sitten tän mystisen hiljaiselon jälkeen. Alkaa suurempi yleisö unohtamaan. Melko varovaisesti ovat muutenkin olleet esillä euroviisujen hypen jälkeen lukuunottamatta kesän keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen tunne, että joidenkin bändin jäsenten välillä on pientä kränää.
Nyt pitäisi varmaan keskittyä treenaamiseen ennen joulukuun keikkoja ja varsinkin ennen tammikuussa alkavaa Euroopan kiertuetta.
Ei se treenikämpällä yhdessä hengailu mitään treenaamista ole. Se on tosiaan vaan kavereiden kesken tapahtuvaa hengailua ja somen seuraamista.
Treenaamisen lisäksi niillä on uuden levyn viimeistely käynnissä. Se on aika tärkeä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) bändi hajonnut
b) putki päällä
c) ei vaan huvita somettaa, pitäkää tunkkinneD) markkinointikikka. Yrittävät nostaa "kohua" et jotain on tapahtunut.
Toivottavasti eivät tee mitään yhtä tyhmää ja lapsellista, kuin tuo kehotus Sylvester Stallonen somen pommittamiseen silloin kun julkaisivat Balboan.
Uuden levyn kappaleet on hiottava sellaiseen kuntoon, että ne voi esittää livenä. Siinä on varmaan kova duuni.
Musabisnes on kestävyyslaji. Pojilla alkaa vähän väsy painaa. Luomisen tuskaa kuten Kummelin sketseissä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet tämmöisen käsityksen saanut että jotain kränää olisi?
Vierailija kirjoitti:
a) bändi hajonnut
b) putki päällä
d) menee kaikki aika naureskellessa "nyt siellä on uus IG-kuva, iiiiiiiiiiiiiiik! mä oon horny jailissa!!!" bimbo-kommenteille D niinku Damiano -ketjussa :DDDD
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) bändi hajonnut
b) putki päällä
c) ei vaan huvita somettaa, pitäkää tunkkinned) menee kaikki aika naureskellessa "nyt siellä on uus IG-kuva, iiiiiiiiiiiiiiik! mä oon horny jailissa!!!" bimbo-kommenteille D niinku Damiano -ketjussa :DDDD
Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta miksi viittaat tuohon Damiano-ketjuun jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) bändi hajonnut
b) putki päällä
c) ei vaan huvita somettaa, pitäkää tunkkinneD) markkinointikikka. Yrittävät nostaa "kohua" et jotain on tapahtunut.
Toivottavasti eivät tee mitään yhtä tyhmää ja lapsellista, kuin tuo kehotus Sylvester Stallonen somen pommittamiseen silloin kun julkaisivat Balboan.
Se että ovat välillä vähän naiiveja, yli-innokkaita ja kirkasotsaisia hömelöitä vain lisää tämän bändin viehättävyyttä ja samalla erottaa heidät useista muista.
a) bändi hajonnut
b) putki päällä