Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
981/2709 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennosta tarvitaan kirjoitti:

Haluaisiko joku suomentaa mitä Joelin uusimassa iigee postauksessa lukee?

Minä kun en ymmärrä venäjää, mikäli se venäjää edes on. :)

Ig:ssä on se näytä käännös-nappula. "Mitä kuuluu Venäjä?"

Vierailija
982/2709 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ärsyttää kun en ymmärrä Joelin uusimman postauksen kirjoitti:

Mistähän postauksesta mahdat puhua?

Siis sinä, jolle tuli sellainen "wow..." fiilis.

Fight Club quoteen viittaava postaus oli Joelilla. Se että viittaa johonkin populaarikulttuuriin ei omasta mielestäni tee ketään lahjattomaksi tmv. Kuten edellä joku sanoi. Se mihin viittaa ja mitä tekstiä lainaa, kertoo kuitenkin jotain mitä ihminen itsekin ajattelee. Tuskin ateisti esim. Raamattua siteeraisi. Se näköjään oli Joelin ig:stä poistettu jo. Mutta hyvä quote oli yhden postauksen alla: "You are not special. You're not a beautiful and unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. We're all part of the same compost heap. We're all singing, all dancing crap of the world."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2709 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tommone texti karkoittaa niitä ig-typyjä? Tai miksi niitä täällä sanottii? Tuossa aanotaan aika suoraan "ei, et ole erikoine? En siis ymmärrä tuota textiä. Mietin vaa.

Vierailija
984/2709 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis voin mä jokaisen off-topic aiheen loppuun kiljaista jotain ihkusöpöä en kestä Joelin viimeistä ig storiesia -kommentin. (Tää oli siis hyväntahtoinen olive branch) ja btw. Se fed up biisi jää niin soimaan päähän.

Ja mä voin sille toiselle ketjulle lohdullisesti kertoa, että kuuntelin Mamma Miaa 789808 kertaa tänäänkin ;D

Maailmanrauha NWO saavutettu ;D

Alapeukkujen mielenrauhan horjumisen varmistamiseksi täsmennetään vielä, että kyse on ABBA:n Mamma Miasta ;D

Vierailija
985/2709 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tommone texti karkoittaa niitä ig-typyjä? Tai miksi niitä täällä sanottii? Tuossa aanotaan aika suoraan "ei, et ole erikoine? En siis ymmärrä tuota textiä. Mietin vaa.

Populaarikulttuurin viittaukset menevät aika helposti vauvalaisilta ohi tai koetaan v'ttuiluksi tai niiden kirjoittaja ylimieliseksi snobiksi.

Jee ja tulikohan tuhat viestiä rikki?

Vierailija
986/2709 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Populaarikulttuurin viittaukset menevät aika helposti vauvalaisilta ohi tai koetaan v'ttuiluksi tai niiden kirjoittaja ylimieliseksi snobiksi. <- nimimerkillä kokemusta on

Jee ja tulikohan tuhat viestiä rikki?

Miätein miksi poistettu.

Vierailija
987/2709 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt ole tarvetta dissata ketään, edes vauvalaisia tai Joelin seuraamia naisia. Hänellä on oikeus seurata mitä haluaa, postata ja poistaa niitä vaikka joka sekunti.

Itsestäni toki tuntuu oudolta käydä täällä kirjoittamassa mitään, mutta ainut paikka missä voin käydä kirjoittamassa et Joel on kuuma. 😁 olen siis tuon fc quote 🔥 kirjoittanut ja aiemmin muutaman Joeliin liittyvän kommentin kirjoittanut. Se Margot Robbie/Marla Singer kind of a girl.

Itse pidän Fight Club elokuvasta ja sen quoteista toki muutenkin, mutta sen perimmäisen sanoman vuoksi. Miten moni koostaa minuuden kuluttamisesta, materiaalin omistamisesta ja pinnallisista asioista. Oikeasti millään näillä ei ole väliä. Itse miellän varsinkin näinä päivinä tosta leffasta pitävät haluavan erottua siitä massasta.

Vierailija
988/2709 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt ole tarvetta dissata ketään, edes vauvalaisia tai Joelin seuraamia naisia. Hänellä on oikeus seurata mitä haluaa, postata ja poistaa niitä vaikka joka sekunti.

Itsestäni toki tuntuu oudolta käydä täällä kirjoittamassa mitään, mutta ainut paikka missä voin käydä kirjoittamassa et Joel on kuuma. 😁 olen siis tuon fc quote 🔥 kirjoittanut ja aiemmin muutaman Joeliin liittyvän kommentin kirjoittanut. Se Margot Robbie/Marla Singer kind of a girl.

Itse pidän Fight Club elokuvasta ja sen quoteista toki muutenkin, mutta sen perimmäisen sanoman vuoksi. Miten moni koostaa minuuden kuluttamisesta, materiaalin omistamisesta ja pinnallisista asioista. Oikeasti millään näillä ei ole väliä. Itse miellän varsinkin näinä päivinä tosta leffasta pitävät haluavan erottua siitä massasta.

Taidat olla vähä naiivi ihminen. Ei pahalla, mutta...

Vierailija
989/2709 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tos Porkon tukassa rupee kyllä kohta pesimään joku eliö😬

Vierailija
990/2709 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut niin täydellinen somehiljaisuus muutaman päivän, että juonivat varmaan jotain. Julkaistaisko uus biisi vielä lähiaikoina?

Vierailija
991/2709 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähä naiivi ihminen. Ei pahalla, mutta...

Mieluummin naiivi kuin kyyninen. Jos sympatia ja empatia on naiiviutta, niin what ever! 🤷‍♀️

Vierailija
992/2709 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut niin täydellinen somehiljaisuus muutaman päivän, että juonivat varmaan jotain. Julkaistaisko uus biisi vielä lähiaikoina?

👀👅👀👅

Vierailija
993/2709 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin! Eikö pojat sanoneet, että Joelilla on tietty traditio ennen keikkaa, vai oliko se joku muu? Sellainen, joka suoritetaan vessassa.

Missä haastattelussa on Joel näin maininnut? Bändin muut jäsenet ovat maininneet, että Joelilla on erikoisin tapa valmistautua keikkaan, mutta ei siinä sanottu sen tarkemmin kuin että ei kestä päivänvaloa.

Samaa mietin...

Joelin keikkaan valmistautumistapa löytyy oheisesta videosta kohdasta 4:20 eteenpäin.

Ei todellakaan perinteisin tapa, mutta kyllä se ainakin minun mielestäni kestää päivänvaloa :)

Missäs kohtaa tuossa kerrottiin että se on Joelin tapa valmistautua keikkaan? Ei missään. Ovat maininneet että se tapa ei kestä päivänvaloa niin tuskinpa sitä silloin laitetaan julkiseen levitykseen tollaselle videolle :D

Vierailija
994/2709 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin! Eikö pojat sanoneet, että Joelilla on tietty traditio ennen keikkaa, vai oliko se joku muu? Sellainen, joka suoritetaan vessassa.

Missä haastattelussa on Joel näin maininnut? Bändin muut jäsenet ovat maininneet, että Joelilla on erikoisin tapa valmistautua keikkaan, mutta ei siinä sanottu sen tarkemmin kuin että ei kestä päivänvaloa.

Samaa mietin...

Joelin keikkaan valmistautumistapa löytyy oheisesta videosta kohdasta 4:20 eteenpäin.

Ei todellakaan perinteisin tapa, mutta kyllä se ainakin minun mielestäni kestää päivänvaloa :)

Missäs kohtaa tuossa kerrottiin että se on Joelin tapa valmistautua keikkaan? Ei missään. Ovat maininneet että se tapa ei kestä päivänvaloa niin tuskinpa sitä silloin laitetaan julkiseen levitykseen tollaselle videolle :D

Niinpä, en usko että tullaan kuulemaan tuosta tavasta koskaan, ja ehkä parempi niin:D

Vierailija
995/2709 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa oli eilen huikeat teoriat hiljaisuuteen liittyen alkaen aina spekuloinneista siitä, miksi yhtyeen kiertuemanageri ei seuraa Joelia instassa :D

Niin että kyllä se nyt tämän perusteella taitaa olla bändi kuopattu ja kaikki vihaavat toisiaan omissa poteroissaan.

Vierailija
996/2709 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa oli eilen huikeat teoriat hiljaisuuteen liittyen alkaen aina spekuloinneista siitä, miksi yhtyeen kiertuemanageri ei seuraa Joelia instassa :D

Niin että kyllä se nyt tämän perusteella taitaa olla bändi kuopattu ja kaikki vihaavat toisiaan omissa poteroissaan.

Oi ei, se ilo loppuikin lyhyeen...:(

Vierailija
997/2709 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut hei, ajattele positiivisesti, nyt Joelilla on enemmän aikaa roikkua Tinderissä ja baareissa (missähän se tapaa käydä) :D 

Vierailija
998/2709 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut hei, ajattele positiivisesti, nyt Joelilla on enemmän aikaa roikkua Tinderissä ja baareissa (missähän se tapaa käydä) :D

Ei ole tinderissä :)

Vierailija
999/2709 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaå kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt sitten vaihdetta pienemmälle! :D

No eivaa kertokaa toki mullekki😏

Vierailija
1000/2709 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niiden instassa tapahtunu vieläkään mitään?

Ja minkä tyylisiä biisejä muuten odotatte ilmestyvältä albumilta? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi